6 Ağustos 2012 Pazartesi

It's my turn : Happy # 33


Ask'in mutlu #33 yas kutlamasinin uzerinden 3 ay gecti.. 

Simdi sira bende.. :)

Evrenin bana sundugu tum guzellikler icin sukrediyor, mutlu yaslar ve mutlu geri donusler diliyorum kendim icin.. :)

 Birlikte olmaya basladigimiz ilk gunden beri bana kendimi "dunyanin en degerli prensesi" hissettiren Canim Ask'im.. 

Hayata daha siki baglanmak icin evrenin bize sundugu en degerli varlik, ilk goruste Ask (ki kaniti asagidaki karedir.. ) Alpcan'cigim.. 

Yasamimin her aninda ve her sart altinda bana destek olup yanimda olan canim ailem..
 

Hayatima farkinda olarak ya da olmayarak sevgi dolu dokunuslarda bulunan tum dostlarim ve arkadaslarim..

Iyiki size sahibim...

sevgiler
lulu
xxx

27 yorum:

  1. Canım doğumgünün kutlu olsun. Sevdiklerin ve ailenle birlikte nice yaşlara :) Ne güzel bir foto bu böyle :) iyiki doğdun :)!

    YanıtlaSil
  2. canım lulucumm :) iyi ki doğmuşsun iyi ki tanımışım seni! sevdiklerinle sevimli ailenle nice mutlu aşk dolu upuzun yıllar diliyorum! <3

    YanıtlaSil
  3. Lulucummmm, iyi ki dogdun iyi ki seni tanidim, insallah birlikte de kutlama sansimiz olur bir gun : ) Ilk goruste ask resminize bayildim, o guzel albumu gormek icin sabirsizlaniyorum : ) Sana harika bir dogumgunu haftasi diliyorum, soyle ektra prenses muamelesi gordugun turden : ))) Muahh

    YanıtlaSil
  4. şahane bir kare bu Lulucumm! :) yeni yaşında ve sonraki yaşlarında da hep böyle çok çok mutlu olun,istediğiniz tüm güzellikler sizinle olsun :) Mutlu yıllar! İyi ki doğdun :)

    YanıtlaSil
  5. Gülüşü güzel, güzel insan, tam istediğin hep dilediğin bir yaş olsun <3

    YanıtlaSil
  6. bugün senin dogum gününmü bebegim yaa:((( nasıl önceden bilebilirdim düşünüyorum, bulamıyorum:(
    tablo o kadar şahane, gözleriniz öyle mutluki, ben şahsen hayatınızın sonuna kadar böyle mutlu olacagınıza eminim. dilerim de böyle olur.
    iyiki dogmuşsun, iyiki bi yerlerden hayatıma girmişsin, hayatına girmişim. ben seni kendime çok yakın hissediyorum. bu yüzdn sanırım, seninle ilk karsılastıgım yerde sarılıp icime sokucam <3

    YanıtlaSil
  7. O kadar güzel ve pozitif bir enerjin var ki bunu hissetmemek mumkun değil. Senin yazdıklarını okudugum zaman mutlu oluyorum resmen. İyi ki dogmussun sen, iyi ki su kocaman internet dunyasında karsıma cıkmıssın yazdıgın, paylastıgın guzelliklerle!
    Belki de gordugum en guzel "an" fotograflarından biri bu, bayıldım bayıldımm!

    Nice nice mutlu, guzel, prenses yıllara..

    YanıtlaSil
  8. Bence mutluluk paylaşımsal bir duygu ve eğer yüreğin temizse bu enerji etrafa yayılıyor. Sen tam anlamıyla yaşadığın mutluluğu yansıtıyor ve kendi adıma tamamen bana da geçiriyor ve benimde mutlu olmamı sağlıyorsun (: Bunun için teşekkür ederek nice mutlu senenler diliyorum

    YanıtlaSil
  9. ben duygulanıyım dımı canım prensesım :) hep mutlu guzel gunlerde gecırın omrunuzu nıce yıllara

    YanıtlaSil
  10. canim dogum gunun kutlu mutlu olsun hep guzel ailenle sevdiklerinle birlikte kutlarsin umarim bu guzel gunu:)) nice mutlu yaslara operim seni .. (bu arada bugun kardesiminde dogum gunu benimde ayin 18.nde heheh:))

    YanıtlaSil
  11. cnm doğumgünün kutlu olsun sevdiklerinle huzurlu mutlu nice güzel yıllar geçirmen dileğiyle..
    yorumuna sevindim benim kayınvalidem tipik bir aslanda hani şu yazdığın tüm özellikler onda mevcut:) baya zorluyor bizi:)

    bu arada bu fotoğrafa bayıldımmm nefis bir kare mutluluğun adı bu olsa gerek

    YanıtlaSil
  12. @Rainbow Gatherer Cok tesekkur ederim Gokce'cım.. Hayatimin en guzel karesi..

    @alice Canimm Cok tesekkur ederim.. Iyiki ben de sizi tanidim.. ve iyi dileklerinin hepsi icin kocaman bir aminnn !

    @Lila Moonlight Canimmm bende oyle ! Inan blog dunyasinin en guzel kazanclarindan birisin benim icin.. Albume bakacagiz soz.. Aksam icin de cok keyifli bir planimiz var.. :)

    @Fido canimmm tesekkurler ! Cok ama cok hemde ;)

    @my lifebook Cok tesekkurler canim ! Ne guzel bir dilek olmus.. :)

    @minikkus tatli kusum benimmm.. ben de oyle ! umarim cok uzun surmez bu bulusma askimiz.. :)) Bende kucagina atlayacagim kesin ! hehehe

    @Ciiden Canimmm ya cok tatlisiniz.. Beni cok mutlu ettiniz bugun... Ne guzel yazmissin o kadar hissedebiliyor olmana inan cok sevindim.. Bu "an" benim ennn ennn guzel animdi.. Sizinle paylasmak buyuk bir mutluluk oldu.. ;)

    @DeNiS' Lovely CoLLection Deniz'cim icin o kadar guzel ve temiz ki ! Beni bun kadar guzel algiladigin icin cok mutlu oluyorum.. Ben simdi sana daha cok tesekkur borcluyum !! :)

    @Grace Happy duygulanma... sen hep gul ! tesekkur ederim ve insallah sen de hep sahit ol bizim mutlulugumuza.. :)

    @sansli anne Tesekkur ederim tatlimmm.. Kardesine de cok mutlu seneler.. Ve Aslan kardesligimiz hayirli olsun diyorum :P hepimiz icin harika bir ay ve harika bir yas olsun insallah :)

    @sonsuz dekorasyon tesekkur ederim fistigim.. Seni cok iyi anliyor ve basa cikman icin sabir diliyorum.. :( cok zor cok bir aslan ile ugrasmak.. ! Fotograf bence senin de hayatinin en guzel karesi olacak sahip oldugunda.. emin ol ;)

    YanıtlaSil
  13. Ne guzel bir fotograftir bu..
    Dogum gunun kutlu olsun Lulucumm. Nice mutlu ve guzel yillar hep seninle olsunn:)

    YanıtlaSil
  14. canım prensesim iyiiki doğmuşsun ne mutlu ki bana seni bulmuşum :)))

    YanıtlaSil
  15. güzelliklerle dolu daha nice nice yıllara!

    YanıtlaSil
  16. @Safakslook Tesekkur ederim Safak'cim :)

    @Passo plus Ask !

    @Zeynep'in Evi Cok tesekkurler Zeynep !

    YanıtlaSil
  17. Lulucum, o kadar güzel ve o kadar sevgi dolu bir yüreğin var ki tüm bu güzellikleri hak ettiğini düşünüyorum. :) İyi ki doğdun, iyi ki varsın. :) Bundan sonraki yaşların bundan öncekilerden çok çok daha güzel olsun.
    En içten sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgi'cim cok tesekkur ederim canim.. Beni cok mutlu ettin.. :) Umarim keyifle okumaya , beni oldugum gibi sevmeye devam edersiniz.. :)

    YanıtlaSil
  19. doğum günün kutlu olsun :) nice güzel mutlu yıllara.

    www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. aynı ayda dogmusuzzz yıhuu :)
    kacırdım sanırım ama dogum gunun cok cok kutlu olsun lulucum. bırbırınıze cook yakısıosunuz bunu da soylemeden gecemıcem. maasallah :)

    YanıtlaSil
  21. @Ben de herkes gibiyim Cok tesekkurler canim.. Saglikla insallah ;)

    @zeys aaa sahane ! Aslan kadinisin sende yani :) cok tesekkur ederim tatlim darisi senin de basina.. :)))

    YanıtlaSil
  22. Aaaa Lulucumm ben bu muhtesem postu ve ilk bakista Ask karesini kacirmisim. Simdi tesadufen gordum. Pazartesi biraz sendromluydu benim icin atlamisim.
    Fotografiniza bakarken gozlerim doldu:( cok seker simsicak bir aile fotosu. Hep boyle mutlu kalin!!!

    YanıtlaSil
  23. Canim Allah sizi ayirmasin!, cok tatlisiniz

    YanıtlaSil
  24. ne kadar güzelsiniz, ne kadar içten bir doğum günü yazısı bu..
    hayatınız hep böyle huzur, mutluluk ve ışık içinde geçsin tatlım <3
    kocaman öpüyorum ve seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  25. @GoNcha GoNcha Ahh o fotograf o kadar cok sey anlatiyor ki ! Insallah sende o ilk bakis ve o muhtesem duyguyu yasayacaksin canim benim..

    @Ozlemce-lik tesekkurler guzellik ! :)sizi de ;)

    @Wear A Smile Ahsen'immm ben de seni seviyorum ! biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  26. Sunulan tüm güzellikler için şükretmek.. Aslında o zaman çoğaltıyoruz sahip olduklarımızı mutluluğu en çok da. Yüzünüz hep böyle gülsün hep böyle "bir" olun tatlım :) tekrar nice senelere...

    YanıtlaSil
  27. ayyyy kıyamammm kı cok duygulandımmmm bennn uzun yıllar dılıyorum sıze ve kocaman masallahhhhhhh lulucum en kısa zaanda tanısmak uzere:) sevgıler

    YanıtlaSil