22 Şubat 2013 Cuma

Eylul Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

Bir Agustos kizi olmama ragmen sicak yaz aylarinin bitmesinine seviniyor, Eylul ayini sevgiyle kucakliyor ve ay icinde yapacagim keyifleri hemen sizinle paylasiyorum.. :)

* Oncelikle ofis degil ama evimdeki su surahime limon dilimleri atarak yeni aya basliyorum.. Hatta benden size tavsiye olsun, kabuklu salatalik dilimleri de suya nefis bir aroma birakir.. ;)

* Raki-Balik keyfi icin Eylul ayini biraz ortalayip, yagmurlarla birlikte baliklarin daha da lezzetlenmesini bekleyecegim ama ay bitmeden mutlaka Raki-Balik keyfi yapacagim.. 
 
* Cnbc-e de baslayacak Newsroom dizisini kendime cok onceden not almistim.. Bence sizde kacirmayin ! ;) 

* Ve bu ay icin en romantik dilegim : Ask'la hafif bir sonbahar yagmurunda semsiyesiz yurumek.. Belki ay icinde yapacagimiz kisa ASK kacamagimizda bunu yerine getirebilirim ;)

Peki sizin Eylul ayi keyfiniz ne olsun ? 


 

 Benim neseli ajandam Eylul ayi icin bir oneride daha bulunmus.. Ben tercihimi ffffound.com dan yana kullandim bile ! 



sevgiler
lulu
xxx

25 yorum:

  1. keşke can bir sürpriz yapsa da yanıma gelse bu da bana eylül ayı değil yıl'ın keyfi olsa :)
    amaa :)
    sanırım 5-10-15 sene sonraki ecem'e mektup yazıcam ki ne zorluklar yaşamış gurbette unutmasın diye :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. adada faytonla gezmek dışında süper öneriler:)

    hayvancıkları bırakalım yaz aylarında helak oluyorlar sonra gazetelerde yere yığılmış fotoğraflarına bakıp üzülüyoruz :(

    sitelerede tıklıcam yorumu bıraktıktan sonra:) sayende eylül ayımız daha anlamlı geçicek :)

    YanıtlaSil
  4. behance.com iyi oldu :) biraz keşfetmem lazım önce

    YanıtlaSil
  5. Bende bol bol balık yemeyi planlıyorum inşallah:).Sitelerede göz atıcam hemen, uğramadıklarım var aralarında daha önceden. Tavsiyeler için teşekkürler, ii pazarlar...

    YanıtlaSil
  6. Eylulden tek istedigim kolay bir kampuse donus ayi olmasi benim icin :))

    YanıtlaSil
  7. Bende yagmur altinda yurumeyi tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Benim secimim de kesinlikle yagmur altinda semsiyesiz yurumek;) eylul ayini yagmurlari nedeniyle ayri seviyorum. Bu sabah yeni bir gune yagmurla basladim bile;)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel yazmıssın, okumak mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Lülücüm:) Benim tercihim kesinlikle Okumayı ertelediğim bir kitaba başlamak ve rakı-balık keyfi olucak:)

    YanıtlaSil
  11. Lulucum, ben Como golu cevresinde yagmurda yurumustum ve cidden cok romantik oluyor, yagmurlusu da yagmursuzu da cok guzel yerlerden : ) Soyle bir yarim saat yagip gecsin, iki halini de yasayin mesela : ) Benim favorim de sekilli bulutlar olacak, eylul cidden cok zengin bu acidan, gecen seneki sonbahara merhaba postumda oldugu gibi bir post yapmak istiyorum yine, bol sekilli bulutlu, sicak banyo keyifli, mumlu : ) Sitelerden bilmediklerim var, ilk firsatta inceleyecegim : )

    YanıtlaSil
  12. Ah benim o kadar çok işim var ki bu ay, keyif kapsamına girer mi bilemiyorum. Çocuk odası için evde inşaat yapılacak, mobilyalar alınacak, diğer gerekli alışverişler yapılacak (laf aramızda daha hiçbirşeyi yok bizim ufaklığın:) ) doğum kursuna gidilecek, baby shower planlanacak, bebek eğitimi kitapları bitirilecek vs, vs.. Aslında hepsi çok keyifli, yorulmadan yapabilirsem :) Bu arada, Çeşme'de görüşemedik, bari buralarda görüşşek diyorum artık ve de öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle rakı balık kuzum :)

    YanıtlaSil
  14. su sürahisine limon dilmi atmak harika bir fikir, ağustosta çok limonata yaptım eylüle de bununla başlayaiblirim daha kolay :) sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Lulu’cum Eylül öyle bir ay ki hem sonbaharın özlemini hem de yazın bitişinin hüznünü yaşatıyor insana. Sarı sıcak bir havası var ama aynı zamanda da depresif hissedebiliyor insan. Öyle romantik, öyle keyifli şeyler yazmışsın ki insanın en sevdiği ay olabilir Eylül :) Rakı balık ve yağmurda yürümeyi fırsat bulursam ben de kesinlikle yapacağım ve yaparken de kulaklarını çınlatacağım tatlım :)

    YanıtlaSil
  16. yagmurda yurumeyı amsterdamda baya bır yaptım rakı ıcemem onun yerıne mushrooml kolay yoldan keyıf aldım:) buarada lulum cok ınce zevklı bır ksılıksın senı sveıyor kokulu opucukler gonderıyorum :)

    YanıtlaSil
  17. ay senin planlarını yesinler, su diziyi not aldım. balığa 2 yıl onceye baslayan ve artık cok seven biri olarak balıkların soğukta lezzetlendiğin ogrenmiş oldu ( yağlanıyorlar dimi:)
    semsiyesin yağmusrda yurmek bayılırım. ama ozgunu ikna edebilirmiyim bilmem. yalnız da cok keyfli. sadece yağmur damlaların sesi:)

    YanıtlaSil
  18. aslında ben bütün ayları severim Lulucum ama Nisan ile Eylül aylarını da isimlerini bi başka severim.Su sürahisinin içine limon ve salatalık atma fikri harika,ben de deneyeceğim,rakı-balık her daim favorim,diziyi ben de not aldım,ahh yağmurda yürümek,saçların ıslanması o halde sıcacık bi kahve içmek..harika olur :)
    ben Eylül'de denizi ayrı severim,yazlıkçılar çekilir,deniz sakinler,sonra burda yaylalar çok güzel olur,her yer mis gibi toprak kokar,benim Eylül keyfim de bunlar tabiki hafta sonu düğün ve nişanlardan fırsat kalırsa :)
    sevgiyle öpüyorum seni,keyfin her daim yerinde olsun :))

    YanıtlaSil
  19. sonbahar benim en sevdiğim mevsim =) rakı balık olayını bende deneyebilirim, belki rakı olmazda beyaz şarap olabilir :D

    YanıtlaSil
  20. eylül en güzel aylaran biridir her nekadar ben yaz insanı olsam da. leş gibi sıcaktan kurtulup aksamları ceketle gezmeye basladıgımız, balkonda sıcak çay yudumlarken yanında kek olsa da yesek diyip hemen yarım saate kek hazırlayıp masaya koydugumuz aydır, kötüsü olmaz. e bide balık sezonu da başlıyo daha ne olsun \o/
    ama benim kendim icin burdaki en ilginc buldugum ve kendime uyarlamak icin can attıgım kısmı "5,10 ve 15 yıl sonraki kendine mektup yazmak". biraz şizofrenik olabilir ama bence oldukça keyifli bişey olacak ^.^
    yağmurda ıslanarak yürümekten nefret eden tek kişi benim sanırım, gidiyim o zaman ben:P

    YanıtlaSil
  21. Aa Eylul ayi keyifleri! Ne guzel bi ajandan var senin oyle Lulu'cum<3
    Senin secimlerinden son seciminin gerceklesme olasiligi var, benden soylemesi;)

    Oda rengi, karaoke, bitirilmesi gereke isler, raki-balik. Iste benim keyiflerim;)

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle ve kesinlikle Rakı-Balık yapılacak hazır tam lezzetleri gelmişken... Spora başlama kararı alınacak :) Kendime özel anlar yaratılacak...
    Bakalım bunları yapabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
  23. Bi ben mi sevmiyorum yagmurda yurume olayını yaa :( HAyır saclarım da kıvırcık falan degil k hani fon cektirdim fonum bozulsun die dusuniyimm.. Bi sevemedim su olayı, umarım bigun severim!
    Eylul ayında yapmayı diledigim sey ilk satırda kendini belli etti; ansiklopedi tadında elime aldıgım fakat sonrasında okumayı bıaktıgım "Tanrılar Okulu" kitabına tekrar baslamak :)

    YanıtlaSil
  24. Keyifli önerilerin için teşekkürler tatlım:) Newsroomu ben de izliyorum, çok başarılı bir dizi! Bu arada bloğunun yeni tasarımını çok beğendim, özellikle en tepedeki bannera bayıldım:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Suya atılan fresh limon dilimlerini ben de çok seviyorum içerken verdiği o hafif aroma insanı mutlu ediyor :) Rakı balık keyfimizin kesişmesini ucundan kaçırdığımızı düşündükçe bu ay bu keyfi birlikte yapmamız kısmet olsun diyorum :) Zira Alpcan'ı görüp de o tombik kollarını ısırmazsam delirebilirim artık resimlerden beslediğim hasretimden! :)))

    YanıtlaSil