8 Ağustos 2012 Çarşamba

Dogum Gunu Kizi


Dogum gunumu Istanbul'un tartismasiz en lezzetli mutfaginda ve en guzel Istanbul Manzarasina bakarak kutlamayi planlamistik aslinda lakin Istanbul trafigi bizimle ayni fikirde degildi.. :( Pazartesi aksaminin cilgin trafigini farkedince rezervasyonumuzu gidecegimiz mekanin Lutfi Kirdar subesine aldirip, daha mutavazi bir manzara ile idare etmek durumunda kaldik.. :(

Ama merak etmeyin o muhtesem bogaz manzarasina karsi yenecek yemek icin Ask'tan sozumu aldim.. ;)

Hediye ? Aslinda biz aramizda hediye alisverisi yapmayi pek sevmiyoruz ama bu kez hediye almak benim de cok hosuma gitti cunku Ask hafif gezenti biri ile evli olmanin sorumlulugunu uzerinde hissedip bana ucak bileti kestirmis.. :)) Hem de en sevdigim sehirlerden birine.. !

Onumuzde programlanmis iki seyahat bulunuyor ama ben yeni hediyem ile ucuncu seyahatin hazirliklarina basladim bile.. :)

Yeni yasim bol seyahatli gececek sanirim.. :P

AMIN :)





17 yorum:

  1. belkide hediyelerin en güzelini almışsın. Doğum günün kutlu olsun fıstık ;)

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  2. Lulucumm, hatirlarsan ben de sana bol seyehatli bir yas dilemistim:) ve eminim oyle olacak!
    Ask`in hediye secimi mukemmel olmus. Yeni rotanizi merak ettim, DMden haber ver bana:)
    Dogum oncesi bir seyahat daha yapabilmem icin bu evlilik yildonumumuzde benim hediyem de ucak bileti oldu.
    Keske bulusabilsek de Ask ile Sevgili de tanissa. Iyi anlasacaklarmis gibime geliyor;)
    Ne kadar sansliyiz ki bizimle seyahat tutkumuzu paylasan sevdiklerimiz var hayatimizda. ve donus biletimizi de aliyorlar;)
    Cupcake tadinda bir sene diliyorum sana. Opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
  3. Lulum : ) harika bir dogumgunu hediyesi, gidilecek yeri bildigimden merakla o detayli gezi postlarini bekliycem : ) Borsa daydiniz sanirim, LK subesine biz de ocakta gittik en son, cok karli bir gundu. Bogazda nerede var, ben de isterim : ) Resimler cok hosuma gitti, o ellerinizden yaptiginiz kalbe de bayildim : ) Bol dolasmali bol kahkahali seyahatler diliyorum ucunuze canim : ) Biletlerimiz hic eksik olmasin : )

    YanıtlaSil
  4. @SWL Galiba en guzel hediyelerden biri oldu.. Tesekkurler Seval'cim cok operimmm ;)

    @GoNcha GoNcha tatlimm DM attim hemen sana :)) Bu arada tanismak icin bi firsatimiz olursa kesinlikle kacirmayip sevdiklerimizle guzel bir yemek yiyecegiz insallah ;)Bende coook opuyorum !

    YanıtlaSil
  5. ayy ne guzel hediyee bayildim canim :) walla ben de seyahat etmeyi seviyorum ama kendi biletimi kendim aliyorum nerde bana hediyeee :))) merak ettim bak seyahat yerlerini bende kis icin bir plan yapmak istiyorum amsterdam olabilir gibi dusundum ama belki senden kopya cekerim canim:))

    YanıtlaSil
  6. sen çok şanslı bi gezentisin sanırım:) senin dilinden anlayan bi eşin var, bu en büyük hediye bence ^_^
    şimdi nereye gidiceksin merak ettim bak. ben de gelsem ya, birlikte gezsek karış karış:) neresi oldugunun hic bir önemi yok, keşfedelim yeter:)
    yeni yaşın tekrar kutlu olsun şımarık kız cocugu, iyiki de dogmuşsun yafuuuu <33

    YanıtlaSil
  7. ne tatlı bi hediye! tam senlik :) biz de yeni gezinin notlarını okumak için şimdiden sabırsızlanmaya başladık bilee :)

    YanıtlaSil
  8. tekrar nice mutlu yıllara tatlım, elbette bol bol gezmeli tozmalı olsun mümkünse.. :D
    son bilet nereye öğrenebilecek miyiz?? :P

    YanıtlaSil
  9. Lulucum tekrar mutlu yillar dilerimm:) son bilet Roma'ya degil mi? ;)

    YanıtlaSil
  10. @sansli anne tesekkurler tatlim.. Aslinda bende Milano hediyesi yapmistim Eylul icin bu yeni biletim de bana karsi jest oldu :) Amsterdam benim icin cok sevimsiz bir sehir.. Hollanda'yi cok seviyorum ama Amsterdam'i sevemedim nesense.. Ama gidip gormek lazim tabiki ;) Gidersen keyifle bakarim postlarina :)

    @minikkus cok haklisin en buyuk hediyem o olmali.. Bir de kucuk bonusum var basharfi Alpcan.. :)) Tekrar tesekkurler canim Asiye'cigimmm..

    @alice canimmm gercekten tam benlik bi hediye.. devami da gelsin insallah :)

    @Wear A Smile ahh evet mumkunse.. :)) Son bilet , yunan askina ! Atina canim ;)

    @Safakslook Tekrar tesekkurler fistigim.. Son bilet Roma yerine Atina oldu.. :) Her yil bi Atina gormezsek olmazmis o yuzden :))

    YanıtlaSil
  11. Lulucum, bikini de gozluk te sapka da sana ekstra dogumgunu hediyeleri olarak yakisir diyorum. Bikiniyi temmuzda aldim pentiden indirimdeydi ucundan, umarim sen de bulursun, bikini kardesligi yapariz, rengine ve modeline bayilip da aldim zaten, bu da benim ilk firfirli bikinim sanirim : ) Sapka ise %50 indirimde yakaladigim bir parca gecen yaz sanirim. Eylul de Milano da kesin git bak Borsalino ya, indirim urunleri halen olur. Gozluk de Roma daki bir magazadan, Pantheon'a yakin, gorusunce veririm detayli yerini, kardesin bulur sana, magazadan alinca indirim de yapiyorlar, internetteki fiyatlardan daha iyiye geliyor. Milano da cok daha secenek bulabilirsin ama, Spektre diye bir marka da var, aynali gozlukleri cok guzel, ben burada ve Roma da bulamadim, ama Milano da kesin vardir. Hadi sen bul da aynali gozluk kardesligi de yapalim : ) Size kuzuyla super bir kavusma ve tatil diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  12. ay yerım sızı oncelıkle o kalp yapan ellerınıze saglık :)acaba acaba cok sevdıgın yer atına mı mılan :) mı akıllı eslerı cok sverız bız:)

    YanıtlaSil
  13. Güzel insan, tatlı anne, gezenti aşık :D Hediye tam senlik olmuş, ee eşin tanımaz mı seni :D
    Doğum günün tekrar kutlu olsun canım, nice mutlu, aşk, sevgi, seyahat dolu yıllar geçir :*

    YanıtlaSil
  14. Lulu'cum eşinin hediyesi ne kadar anlamlı olmuş, gittiğiniz yerde biriktirdiğini anılar ileride hatırlanacak en güzel doğumgünü hediyesi :)) Nice mutlu seneler böyle aşk dolu, mutlulukla diyor kocaman öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  15. canımm bukacıncı kutlayısım bılmıyorum ask saglık huzur dolu yıllar dılıyorum alpıyle uzun yıllarrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  16. en mükemmel doğumgünü hediyesi bence =) yeni yaşın hep güzel şehirlerde güzel insanlarla geçsin canım ;)

    YanıtlaSil