1 Ağustos 2012 Çarşamba

Agustos Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?


 Iste benim ayim !

Mutlu dogum gunume 5 kala kendime torpil yapip bir dolu keyif secimi yapabilme hakkim olmali diye dusunuyorum :P Ayrica, secimlerim yaklasan deniz tatilime de notlarim olsun ;)

* Alacati'nin keyifli kahvaltisini uzatmak hatta bunu tatilimiz boyunca her sabah yapmak eminim cok keyifli olacaktir..

* Ask ve Alpicolo ile deniz kabugu toplayip, onlari tatil donusu gittigimiz tum deniz tatillerinden topladigimiz deniz kabuklarinin arasina birakmak da kesinlikle cok eglenceli olacaktir.. 

* Gunbatimi renklerini Alacati plajlarinda her aksam izleyecegime simdiden eminim..

* Ve, sanirim arkadaslarima icinde sadece gulucuk olan bir dolu mesaj atabilirim :))


Peki sizin Agustos keyfiniz ne olsun ?

Hadi hemen secin ve mutlaka yerine getirin.. :) 

sevgiler
lulu

12 yorum:

  1. Lulucum, secimlerin harika, ben de katiliyorum onlara, Alacati ya gelemesem de bu yaz : ( Sahilde ates yakmak da super olurdu ama oyle rahat bir plaj bulmak lazim once. Havaifiseklere de varim : ) Demek agustos cocugusun, bu durumda aslan burcumu oluyorsun, ates grubuyuz ya o yuzden boyle iyi anlasiyoruz : ) Canim simdiden dogumgununu kutluyorum, ama bir dogumgunu postu da yaparsin belki : ) Muahhhh

    YanıtlaSil
  2. Enerjin yaz cocugu oldugunu o kadar belli ediyor ki;) simdiden dogum gunun kutlu mutlu ve Cupcake olsun!
    Agustos secimlerin super! Alpico ile deniz kabugu toplama fikrine bayildim. Biz de Nice plajindan kocaman bir cakil tasi getirdik yanimizda. Simdi calisma masamizda kagit agirligi gorevini yurutuyor;)
    Bizim Deniz tatilimiz bittigi icin benim Agustos secimim Sevgili ile 'bir gunu saate bakmama gunu ilan etmek' olucak;)

    YanıtlaSil
  3. benimde tatilim bugün itibariyle bitti... ve hiçbir tatil yetmiyor, yapılmak istenenler bi türlü bitmiyor :(

    YanıtlaSil
  4. birtanesini değil hepsini yapsam anca :DD

    YanıtlaSil
  5. balambaka kahvaltılarından sonra o kahvaltıları dibine kadar uzatacagından eminim kuşum.
    ben de olsam senin gibi arkadslarıma gülücük dolu, komikli mesajlar atmayı seçerdim. bide alpico gibi bi pattisim olsa onla birlikte bolca deniz kabugu toplamak fikri kulaga muhteşem geliyo. varım diyoooooor! :)

    YanıtlaSil
  6. alacatıda bende senle beraber ates yakabılırım gonulluyum :) bende agustos dogumlu bırı olarak bu ay bızım ayımız dıyorum ne yapsak hakkımız :)

    YanıtlaSil
  7. daha 3-4 gün önce sahilde yaktığımız ateşin tadı damağımda! tatilden dönmemiş olsam bu ay hepimiz için de bi ateş yakıp öyle dönerdim! :)

    YanıtlaSil
  8. lulucum mıs gıbı ttılın olsun dıyorum canımmm doğum gununun yaklasması super cok severım ben ve ogun hıc bıtsın ıstemem:)) bızde bayrm 3. gunu gıdıyoruz kuzuyla canakkaleye bu kez otel degıl yazlık tatılı olcak ama olsun kacacagız 3-4 gun buradan :)) benım keyfımde bu olsun..zaten ben mınıcık seylerde kocaman mutluluklar yasıyorum:))) optum kocaman alpıyıı

    YanıtlaSil
  9. Alaçatı'ya gidiliyorsa tatil güzel geçer, hiç kuşkum yok :)

    Bu aydan en büyük beklentim, Ağustos'un sonunda olan iki haftalık tatilimde bir yerlere tatile gidebilmek. Valla yer seçimi bile önemimi kaybetti, deniz olsun yeter :p

    YanıtlaSil
  10. haha ben şarkıların sözlerini değiştirip söylerim bütün gün yaa, var mıymış bunu yapan başka deliler de?? :D

    kahvaltıyı uzatmak, arkadaşlara gülücüklü mesaj atmak, rejim sonrası kıyafetlerin içine rahat girebilmek..:P en öne çıkanlar bunlar ama hepsi çok tatlı, çok yapılası dilekler.. saate bakmadan bir gün nasıl geçirilir hiç bilmiyorum yalnız..:/

    YanıtlaSil
  11. benim gibi kahvaltı delisi biri 11 de kalkar tatilde 12 ye kadar kahvaltı keyfi yapar yolda araba da eski şarkıları dinlemek nostalji yapmakda keyifli olur sahilde ateş yapabilmek güzel olurdu. 7AĞUSTOS aslan burcu yuz galiba ama ben sende aslandan çok su burcuymuşun gibi düşünmüştüm aslanın özelliklerini taşıyormusun ben normalde pek aslanlarla anlaşamam :)) kayınvalidem de tipik aslanda :) ama senin enerjin bir başka geliyor pozitif, enerjisi yüksek, gezmeyi ,eglenmeyi seven,sosyal, anaç yapıda bir insan görüyorum ben luluda..

    YanıtlaSil
  12. Keten mendiller istiyorum, ad isli. Nostaljik, temiz, gercek ask;)

    Restoran kesifleri yapmak istiyorum, diyetimi bozmayan;)

    Sahil istiyorum, atesi olmasa bile. Sahilde ates yakmak icin yaslandim gibi geliyor;)

    Deniz kabuklarimi hatirladim, sevgi gostermem gerektigini de!

    Bu hislerimi dile getirttigin icin cok cok tesekkur ederim sevgili Lulu'cum;)
    Bir opucuk sana, bir opucuk dunya yakisiklisi sarisina gonderiyorum;*;*

    YanıtlaSil