30 Temmuz 2012 Pazartesi

Warm Welcome to 1000 ;)

Sosyal medyanin hakkini vererek icine dahil olmayi seviyorum.. 
Gectigimiz gunlerde Twitter hesabimin 1000. takipcisi @zuzubalikci oldu.. :) 

Passo Plus ailesi sponsorlugunda sevgili zuzubalikci'ya bir hediye ile hosgeldin demek istedim ve secimimi kendi zevkime gore yapip, sevgi ile paketleyip, adresine kuryeledim.. 
Bu vesile ile basta Ask olmak uzere Nisantasi/Passo Plus magazasinin guleryuzlu satis ekibine cok tesekkur ediyorum..  

Meditasyon ile hala hediye alma-verme dengelerine erisememis ve hediye verdiginde daha mutlu olan biri icin zuzubalikci'dan hem twitter, hem de instagram uzerinden gelen nazik yorumlar tum heyecanima degdi..

Gule gule kullan canim ;)

Bilmeyenler icin kucuk bir notum var : Passo Plus sektorun onemli buyuk beden markalarindan biri fakat markanin Nisantasi Magazasi, zengin aksesuar ve ozel tasarim kucuk beden koleksiyonuna da sahip.. 

Yolunuz duserse goz atmanizi tavsiye ederim ;) 

Adres : Ih­la­mur yo­lu no:7 Tesvi­ki­ye / Istan­bul
 Tel : 0 212 246 74 25-26
 
sevgiler
lulu
xxx

 Twitter : Lulucumm

12 yorum:

  1. harika bir haber bu! 1000 takipci:) senin kadar pozitif ve enerjik bir insani takip etmek cok eglenceli.
    tatilde ara ara baktim bloguna ama simdi ayrintili okuyacagim kacirdigim postlarini!

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi etmissin, ben de hediye verdiğimde cok mutlu oluyorum ( aldıgımda da seviniyorum ama zamansız gelen hediyeler)
    Sanıyorum bu sizin aile sirketi, hemen arkadasımın annesine ilettim o soruyodu hatta gecenlerde bildiginiz güzel yer var mı diye iyi denk geldi üzerine:)

    Baciii :*

    YanıtlaSil
  3. PASSO plus ailesi olarak , teşekkürler kuzucum :)
    Mutlu etmek , mutlu olmak için en güzel sebep :)))

    YanıtlaSil
  4. Lulucum tebrikler, nice binlere insallah. Bir gun katilirsam T ye ilk seni takip ederim : ) Guzel bir hediye secmissin yine : )

    YanıtlaSil
  5. bole guzel dostlukların kurup en az senın kadar sevınmesı ne guzel bırseydır lulucum

    YanıtlaSil
  6. AY SUPERMISSSSSSSSS TEBRIKLERRR :))) HELE HEDIYEYE BAYUILDIMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  7. @GoNcha GoNcha hihi cok tesekkurler cupcake'immmm :)

    @Ciiden evet vermek kesinlikle daha keyifli.. Ki hediyeyi alan kisinin aslinda bu mutluluga cokta ihtiyaci varmis bunu bilmek beni daha da mutlu etti..

    @PASSO Plus Ask ! tekrar tesekkurler..

    @Lila Moonlight Eger bir gun gelirsen bende cok mutlu olacagimmmm.. kalp !

    @Grace Happy cok haklisin canimmm.. Guzel otesiydi bu mutluluk ! ;)

    @Kokosss ;))) kelebek begenmene cok sevindim Kuzucugun annesi :)

    YanıtlaSil
  8. aiyy ne cici bi hediye hem de çok cici birinden! :) güle güle kullansın! :)

    YanıtlaSil
  9. İyi gunlerdee kullaaansin :)) senin zevkli secimineee bayildiiim valla

    YanıtlaSil
  10. Lulu'cum o nasıl güzel bir bileklik öyle! :)) twitter accountu açtığım gün 1001. takipçin de ben olacağım :p tebrikler canım ;))

    YanıtlaSil
  11. @alice hihih burada sozu gecen cicilerden biri de benim yani.. :)))

    @eba design Tesekkurler tatlimmm.. hediye konusunda iyiyimdir galiba :P

    @Giz Yaa evet sen neden twitter'da degilsin ki ? Hadi gel ! :)

    YanıtlaSil
  12. Hey congratulations on your 1000!! :)

    I'm new to the blogging world.. Come along and tell me your views about my blog :)
    And, Would you like to follow each other? Let me know :)

    New post is up: Inspirations is Handy

    ~Boomerang Plus

    YanıtlaSil