2 Temmuz 2012 Pazartesi

Temmuz Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?



Hayat hizla akiyor.. Temmuz ayina geldik bile.. Umarim hayati ucundan kosesinden yakaliyor ve kucuk seylerle mutlu olmayi basariyorsunuzdur.. Bilirsiniz aslinda hayat o kucuk detaylarda sakli ;)

Temmuz ayi keyfiniz ne olsun ? Hadi hemen seciminizi yapin ve ay icinde mutlaka gerceklestirin..




Benim secimim, kus civiltilarini dinlemek.. Bu hafta sonu anne baba yazliginda muzik degil yalnizca kuslarin civiltilarini dinledim.. Inanin su fani sendromlu Pazartesi gunu kendimi harika hissediyorum...

Alpcan sesi, kus sesi.. Bir de Frank Sinatra ;)

Iyi haftalar
lulu
xxx






17 yorum:

  1. hafta sonu sahil kasabası kaçamağı rica ediyim :)

    son dakika golü'de olabilir ya da kuş cıvıltıları sanırım en güzeli ve huzur vereni :)
    hepsini alsak ? :)

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, bunlar harika oneriler ve bazilarni yapabilirim sanirim bu ay : ) Birde biryerlerde hamak bulsam : ) Dun aksam bize son dakika 4 golu lazimdi : ( Iyi bir toplanti da cok istedigim bir sey : ) Haftasonun ne guzel huzurlu gecmis, ben de dalga sesi dinledim, FS yoktu : )

    YanıtlaSil
  3. benim başıma hep geliyor zaten erkenden uyanıp haftasonu olduğunu anlamak ama kuş cıvıltılarını hemen şu an dinleyebilirim:))zaten okur okumaz seçici algılamayla kuşların sesini duymaya başladım.bi de yeni bişeyler öğrenmek olabilir. KPSSye 5 gün kaldı ama ben bugün çalışmaya başladığımdan yeni şeyler öğreneceğim garanti:)))

    YanıtlaSil
  4. Cok enteresan ama bircogunu yapmısım Haziran icinde kabul edilebilir mi? :)
    Cimenlere ciplak ayakla basmak mutemadiyen yaptigim bi eylem oldugu icin ok, mangal sefeasi ok, hamakta uyku ok, kuslar ok, sahil kasabasından yeni dondum :p kumlara yazıları yazdum, aaa cok sanslıyım!
    Ben su listeden mumkunse odeme gunu dusen doları aliyiim, graziee:)

    chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Lulucum bende birçoğunu yapmışım sanırım :) ama yıldız kaymasını görmek isterim. bence sende alpcanla kumdan kale yapmalısın , benim en sevdiğim şey çocuklarla kumdan kale yapmaktır.O işi o kadar ciddiye alırlar ki onları izlerken hep içten içe gülersin :)iyi haftalar :*

    YanıtlaSil
  6. Lulucum bende birçoğunu yapmışım sanırım :) ama yıldız kaymasını görmek isterim. bence sende alpcanla kumdan kale yapmalısın , benim en sevdiğim şey çocuklarla kumdan kale yapmaktır.O işi o kadar ciddiye alırlar ki onları izlerken hep içten içe gülersin :)iyi haftalar :*

    YanıtlaSil
  7. Canımcım her zaman Alpicoyla kumdan kaleyi tercih ederim , kendim içinde hamak vazgeçilmez ...

    YanıtlaSil
  8. Lulucumm, Turkiyeye gelir gelmez Temmuz onerilerinle karsilasmak ne guzel! Mostardan da takip ettim postlarini ama yorum yazamamistim. Temmuz ayi benim icin tatil ayi:) Geri sayima basladim, son bir hafta!
    Benim Temmuz ayi secimlerim: ciplak ayaklarla cimlerde yurumek, hamakta ogle uykusu ve kumsala yazi yazmak!

    YanıtlaSil
  9. sahil kasabası kaçamağı şu anda çok güncel olduğu için listenin başında :)) orada kuş cıvıltıları dinlenebilir, çimlere basılabilir, öğlen uykusu bile uyunabilir..
    bunların dışında iyi bir espri duymak beni her zaman mutlu eder .)
    teşekkürler bu güzel post için tatlım <3

    YanıtlaSil
  10. Aslinda hayatimda hic kayan yildiz gormedim. O yuzden tercihim yildizdan yana :)))

    YanıtlaSil
  11. hamak keyfi yapmak, kuma yazı yazmak, yani tatile gitmek deniz kenarında olmak,kuş sesleri dinlemek isterim... Yani huzurlu bir ay olsun diliyorum....

    YanıtlaSil
  12. yok artık yaaa şaka mı bu:( niye benim yorumlarım görünmüyo, noluyo bu bloggera!
    bebegim şu an bunlardan hangisini seçecegimi şaşırdım, hepsi öyle güzelki.. beni yaz-kış farketmez, mevsim gözetmeden, zaman mekan gözetmeden en mutlu eden şeylerden biri "erkenden uyanıp haftasonu oldugunu hatırlamak" :))) ama tabi hamakta ögle uykusuna da hayır diyemem şu an. olsa da uyusak be hacı ^.^

    YanıtlaSil
  13. @Naked Queen o zaman son dk golu olarak bu hafta sonu bi kacamak yapip kus civiltisi dinle queen'cim ;)nasil ?

    @Lila Moonlight Tr'de iyi bir toplanti harika olacaktir hatta bulusmamiz oncesi olsun kutlayalim derim :)

    @gulumse KPSS icin basarilar oncelikle ve kus sesi icin en guzel sahil kasabasini diliyorum senin icin..

    @Ciiden ok kabul.. O zaman odeme gunu dusen dolar sana bol bereket sunsun cnm ;)

    @Rainbow Gatherer Bende kale icin cok heyecanliyim ama Temmuz'da tatilim yok gibi.. O nedenle Agustos'ta kullanacagim o tercihi :)) Yildiz kaymasi icin seni Agustos ayi icinde harika bir meteor yagmuru bekliyor haberin olsun tatlimm ;)

    @alper Ask ! tercihinden emindim ;)

    @GoNcha GoNcha Hosgeldin Cupcake'imm.. tatil icin gerekli tum maddeler senin olsun bence ne dersin ? :))

    @Wear A Smile tatil baslamak uzere senin icin.. Harika gecsin tatlim.. Cesme'nin plajlarinda ve sokaklarinda dunya guzeli bir Ahsen salinacak ne sahane ! Tatilde cokca esprili an diliyorum senin icin..

    @Ozlemce-lik Ozlem'cin sana da Agustos ayi icinde olacak meteor yagmurunu hatirlatacagim , cok keyifli olacak emin ol :)

    @sonsuz dekorasyon ne guzel demissin.. Huzur dolu ol canim.. Tum kosturma ve streslerden arin bu ay ;)

    @minikkus yaaa :((( olmasin bir sey ! senin tatli sirin yorumlarindan eksik kalmayalim.. ve olsada uzansak hakkaten di mi ! Ne zarari olur ki soyle 15 dk sekerlemenin.. Aksam icin super bir enerji olurdu cidden.. ;)

    opuyorum hepinizi fistiklarimmm !

    YanıtlaSil
  14. en zayıf halka benim sanırım hiç bişir yok :)

    YanıtlaSil
  15. vakit bulmusken bu cevabı da yazayım, hamakta öğle uykusu harika olur:) mumkunsa deniz kıyısında golgede güzel güzel eserken, yanımda kayram da olsun, mis gibi koksun:)

    YanıtlaSil
  16. @Trendydolap en zayif halka sen olamassin kiii :)))

    @Aysun Karaalioglu Sen de keyifcisin :) Hamakta ogle uykusu kus sesleri icinde muhtesem olur sanirim.. hatta ben meditasyon da yapar oyle uyurum :)) Kayra ve mis kokusu.. Ne guzel bir dilek oldu !

    YanıtlaSil
  17. Ayrım yapmak zorunda mıyız, ben hepsini alsam :D

    YanıtlaSil