26 Temmuz 2012 Perşembe

Lovely moments # 3

Alpicolo'nun yazlik gunleri eglence icinde sure giderken, biz de Ask ile evimizi otel gibi kullanmaya devam ediyoruz.. Cogu kisiye gore bugunler kafamizi dinleyip, balayi yapacagimiz bir donem olarak yorumlansa da, biz kuzu hep yanimizda olsun istiyoruz.. 

Simdi sizinle paylasacagim klasik "lovely moments" gorsellerinde Alpcan da olsa inanin hic bir sey degismezdi bizim icin.. Aksine saat 9'dan sonra o arabasinda mis gibi uyur biz de gecemize, yemegimize, sohbetimize devam ederdik.. :)
 
Karakoy Lokantasi uzun zamandir gitmeyi planlayip, istedigimiz masayi bos bulamadigimiz icin erteledigimiz bir mekandi.. Sonunda tecrube edip, beklentimizin karsiligini "So So" aldigimiz bir gece yasadik.. Mekanin en sevdigim yani cok konsantre bir menusunun olmasiydi. Bir de ortami ve dekoru cok hostu.. Biz kendimizi Roma'nin dar sokaklarindan birinde bir aksam yemegi yemis gibi hissettik.. Tavsiyem ; bol bol meze ve unlu koftesini denemeniz.. (Kemankes Cad. No: 37A Karakoy) 
 
Karakoy'de yemek yedikten sonra genelde tatli olarak Gulluoglu tercih edilir.. Lakin ben size Gulluoglu'nun hemen arkasindaki sokakta bulunan "Koskeroglu" diyorum.. ;)
(Mumhane Cad. Kat Otoparkı Altı No:22 Karakoy) 
 
 
Limonata askimi biliyorsunuz !  Peki "Citir Karides" askimi bilir misiniz ? Floransa guzeli sevgili blogger arkadasim Lila Moonlight ile planlamayi bir turlu beceremedigimiz ama sonunda sansimizin bize goz kirptigi bir bulusma gerceklestirdik.. ve bu guzel bulusmadaki blush kadehlerimize "Citir Karides" eslik etti ;) xxx
 
 
Hafta ici bizim sevgili trattoriamiz Leon'a ugramadan gecmez bilirsiniz.. Yaz icin menuye yeni eklenen "Cetrioli Ripieni" yani Feslegen soslu ve peynirli salatalik baslangicini yeni denedim ve cok sevdim.. Gideceklere tavsiyem olsun ;) 
(Ahmet Fetgari Sok. No:40/A Tesvikiye)
   
Tatlim Ayhan Sicimoglu ile mis gibi bir proje kutlamasi yaptik.. Hem de kendi elleri ile hazirladigi ozel kokteyli ile ;) Inanin proje hazir oldugunda sizinle paylasmak icin sabirsizlaniyorum ;)

 
Mudanya korfezinin tarihi balikci kasabasi Trilye.. (Daha once Trilye postu yapmistim, merak edenler buradan ulasabilirler.)

2 hafta once cocukluk arkadaslarim ve esleri ile birlikte keyifli bir aksam yemegi organize ettik Trilye'de.. Hatta hafta sonu oldugu icin Alpcan'da yanimizdaydi ve kadehlerimize eslik etmek icin biberonunu kaldirdi :) Gece, yemekler, mezeler ve biz cok guzeldik ama gecenin sonunda gelen eritilmis helva uzeri yine eritilerek hazirlanmis cikolata sosu muhtesemdi.. Boylesini ilk kez denedim.. Istanbul'da bunu servis eden bildiginiz bir balikci var mi acaba ? Tavsiye kabul ederim :))

sevgiler
lulu
xxx

17 yorum:

  1. ben de bir lovely moment postu yapsam hep yemek fotosu koyarım bugünler ;) güzel insanlarla güzel yemekler yemek en büyük tatlarından biri galiba hayatın ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir post olmuş.. Güzel yemekler, harika geçen zamanlar..
    Hep böyle mutlu ve güzel geçsin hayat ^^

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, nasil guzel lezzetler bunlar, hepsini yemek istiyorum su anda, oyle acim ki. Simdi esim pasta fresca yapiyor ( gorgonzala noci, hazir olanlardan ) ama bunlarin hicbirinin yerini tutmaz. Karakoy lokantasini ben de merak ediyorum, Leon u da, bir dahaki bulusmamizda oralari da deneriz ; ) benim paylastigim resimlerde senin o guzel kirmizi ojeli ellerin de var, cok guzel bir aksamdi cok : ) Az kaldi Alpico ile bulusmaniza, bizim de oglumuza ayni sekilde : ) Bir de projeyi cok merak ettim : ) Cok optum canim : )

    YanıtlaSil
  4. ne hoş görseller ...bayıldım hepsine...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ah be kadın, ah be benim kız cocugu tipli fit annem, yine yaptın yapacagını, yine bol lezzet ve keşif dolu postunu koydun karşımıza!:) hepsi mi güzel tatlar olur arkadas. bence sen ayhan sicimoglundan ziyade Vedat Milorla kanka olmalıymışsın gibi geldi bana ahaha:))
    bide senin şu "Alpcanla da olsak yine aynı keyifle yapardık hepsini" tadındaki insanın bebek yapasını getirten cümlelerine ve ogluna olan aşkına hayranım. ha evet bide ogluna hayranım. onu bana versene 3 tur ^_^

    YanıtlaSil
  6. bana bunları yıyorum ve ben cıllo gıbıyım dıyemezsın nayır bunlar tamamen bır saka olmalı galıba bu kadar gezgınım ama en buyuk kaybım yasamak ıcın su ıcıp yemek yemek gıpta ıle baktım her bır kareye...alpcan olsa da dedıgın gıbı degısen bırsey olmazdı :)olsun bıraz daha buyudugunde artık yazları gıtmez

    YanıtlaSil
  7. Minikkusun yorumuna cok guldum ve ayynen katılıyorum Lulucum Vedat Milor senin icin bicilmez kaftan! Bu nasıl bir gurmeliktir boyle yahu, benim gibi yemek secen ve hala su yasına kadar İskender bile yememiş bi insan suan kosa kosa Trattoria Leon'da Cetrioli Ripieni denemek icin sabırsızlanıyor! :))
    Harika yemekler harika, oruclu oruclu saol :)) Karakoy zaten bildigim bi yerdi bugunlerde de iyice populerlesti bikac seneye orayı da Asmalıya cevirir kapattiririz bu gidisle:)
    Askınız hep bole devam etsin, Alpiccoloyada kocaman opucuk:)

    YanıtlaSil
  8. Çok leziz bir post olmuş:)Karaköy Lokantası gidilcek listeme girdi bile ama hangi masayı seçmem konusunda fikir verirsen harika olur:)

    YanıtlaSil
  9. siz böyle geziyorsunuz,yiyor,içiyor,bunları o kadar güzel anlatıyorsunuz ya,bi de üstüne Alpcan da olsa hiç bişey değişmezdi,diyosunuz ya,ben burda bi mutlu oluyorum,içime böyle bi su serpiliyor,hohoyt hiç de çocuk özgürlüğü falan kısıtlamıyormuş falan deyip,neşeleniyorum :)
    Çok sağol Lulucum :)
    bi de Alpcan'ı Minikkuş'tan sonra 1 tur da ben alabilir miyim,fazla tutmam söz :))

    YanıtlaSil
  10. yine keyifli kareler yine muhtesem lezzetli fotograflar :)ya alpcanlada olsa bisi degismezdi diyosun ya hemen dusundum ardayla nasil olur diye iihh ihh bizimki pek yerinde durmadigindan ayni olmazdi sanirim :) bi gun bidiklarimizi bir araya getirelim canim ne guzel olur:)projeni paylasmanida merakla bekliyorum,opuldun..

    YanıtlaSil
  11. Ne guzel kareler onlar oyle insanin resmen aklini caliyor, hemen gidip bi yerlerde aynisi olmasada benzer ne bulursa onune katip bi oturusta on porsiyon yiyesi geliyor. Insanlikdan cikasi geliyor yani!

    Blogunu Lilam Aylinim sayhesinde kesfettim ve takibe aldim.

    xxx

    YanıtlaSil
  12. bu kadar uzaklardan canımı çektirdin biraz ayıp oldu :)))

    YanıtlaSil
  13. @irem cok haklisin Irem'cim.. Hayatin en keyifli tatlarindan biri guzel aksam yemekleri ve hos sohbetler ;)

    @j.d. Cok tesekkur ederim canim benim..

    @Lila Moonlight Aylin'cim geldiginde denemek istedigin yerleri tek tek beraber de tecrube edelim istiyorum.. Paylastigimiz aksam gercekten damagimizda kaldi.. Ben oglusuma aksam kavustum sira sende.. Harika bir hafta sonu gecirelim ;)

    @chfashiontrend cok tesekkurler cnm.. ;)

    @minikkus sana twitter'dan yanit verdim.. Ama haberin olsun ofiste bana deli mi ne diyorlar sayende.. Bu kadar tatli olman bir tesaduf olamaz :)) Alpcan'a sen surekli tur bindir hic sorun degil :P xxx

    @Grace Happy hehehe aynen oyleyim :) hatta ince otesi :P Senin icin uzgunum.. O kadar muhtesem seyahatlerde ac kalmana inanmak istemeyip, gozyasi dokmek istiyorummmm :)) Bu arada nick degisikligine hasta oldum bilesin..

    @Ciiden Bende cok guldum yaa.. Minikkus beni yerlere dusurecek sonunda.. Senin bile canini cektirebildiysem sanirim kendimle gurur duymaliyim.. Bu arada Bursali biri olarak Iskender tatmamis olduguna inanmak istemiyorum :D hemen benimle bir Bursa seferi talep ediyorum ? Karakoy konusunda cok haklisin.. Umarim oyle olmaz ve son olarak orucluyken maruz biraktigim lezzet icerikli gorseller icin ozur dilerim :(

    @Twithemsire Hemsirem, dene mutlaka ;) Masa tercihin disarida olsun, sokakta..

    @Fido Canimmm sen beni takipte kal.. Hic merak etme cocuk fikrine iyice alisacaksin :)) Gecmis postlara donup baksan zaten yeterli olacak :P

    @sansli anne Arda size izin verdigi kadar mesela o uyudugunda yapin bu keyifleri :) Alpcan ve Arda'yi biraraya getirmek super fikir.. Bizimki yaz sonu Istanbul'a donecek.. geldiginde bir plan yapalim mutlaka :)

    @Zelish Hosgeldin Zelis ! Cok mutlu oldum ziyaretin icin.. Umarim keyif alirsin ama kilo degil :P bu arada geliyorum hemen ziyaretine..

    @Naked Queen olmadi di mi ? :)) Haklisin.. Simdi orada bi Karakoy havasi yakalamak mumkun olmaz.. Donusu bekleyelim sabirla.. Sahi ne zaman ?

    YanıtlaSil
  14. oo yooooooo yemeklere bak bayılıcımmm :)))bızde cok severız karakoy lokantasını nasıl canım ıstedı sımdı:)) alpı olsa arabasında uyurdu demek benım kuzum arabada maks 30 dk uyur sonra uyanır etrafta kosardı:)) masallah alpıye yazlık kusu alpı:)) askınız daım olsun en kotu ayrılıgınız bu olsun canım benım

    YanıtlaSil
  15. karidesler şahane görünüyo, mmmmmmmh ! :)

    YanıtlaSil
  16. yine harika mekanlar ve lezzet onerileri paylasmissin! Karakoy Loknatasi, Istanbul`a gelen yabanci arkadaslara ilk onerimdir ve hep memnun kalirlar.
    Aylin ile bulusmanizda yaninizda olmayi cok ama cok isterdim. su siralar yemesem de hem citir karidesi hem de karides guveci cok seviyorum. belki bir gun #cupcakebebek ve alpico ile hep beraber karides keyfi yapariz ne dersin:)
    Bu arada yazinin basinda Alpico hakkinda yazdiklarin cok hosuma gitti. Cocuklu hayatin da eglenceli ve keyifli oldugunu paylasman cok hosuma gidiyor!

    YanıtlaSil
  17. Hersey super gorunuyor lulucum, yorumlara katilarak cocukla devam eden seruvenlerine ve enerjine hayranim demek istedim :)

    YanıtlaSil