6 Temmuz 2012 Cuma

Lovely Moments # 2

Biliyorsunuz Alpcan'i anneanne ile yazlikta dogal hayata biraktik ve dolayisiyla hafta arasi Ask'la beraber derin ozlem duygulari icinde Cuma gununun gelmesini bekliyoruz..

Tabi bu sartlarda canimiz is sonrasi eve gitmek istemiyor.. oldu ki gittik kokusu burnumuza geliyor falan.. Biraz melankolik durumlardayiz anlayacaginiz.. :) O nedenle de evi otel olarak kullanip kendimizi aksam programlarina birakiyoruz..

 Iste bu post hafta arasi gecirilen keyifli anlara ait.. ;)

Blush severleri bir kez de taze cilek ile deneme yapmalari konusunda yureklendirsin bu gorsel.. Ben cok sevdim ve artik siparis ederken "tek buzlu blush lutfen" yerine "taze cilek dilimli lutfen" diyorum :)

Capa Marka gurubunun neseli restorani Limonata, City's alisveris merkezinde acildigindan beri en sevdigim hatta menusu ile en uzun hasir nesir oldugum mekandir ! Bilirsiniz coook eglenceli bir menuye sahipler.. Yakinlarda yolunuz duserse et menusu icinden "Alevde cop sis yaninda ic pilav ve hint ekmegi" denemesi yapmanizi siddetle tavsiye ediyorum.. Sonrasinda da zevkinize gore bir kokteyl keyfi yapmayi unutmayin ;)
 
 Hazir lezzet demisken Kanyon Obika'da sevdigimiz Italyan restoranlarindan biri.. Yolumuz cok sik Kanyon'a dusmuyor ama dustugu anda baska bir mekana gitmek aklimiza bile gelmiyor.. Risotto sever biri olarak Istanbul'da yedigim en iyi 2. risottoyu yapiyorlar o nedenle benim tercihim hep ayni oluyor.. "Kuşkonmaz, Enginar kalbi, Limon ve Dereotlu" ;)

Bu hafta sevgili Ayhan Sicimoglu ile sahane bir sosyal sorumluluk projesi icin yaptigimiz toplanti sonrasi Obika ozlemimizi afiyetle giderdik.. ;)

La Trattoria Leon is cikisi keyif yaptigimiz mudavim mekanlarimizdan biri.. Dun aksam instagram'da da paylasmistim, Leon'da olmak "kendini Italya'da bir trattoria da gibi hissetmek.. Italya planlarina kaldigin yerden devam etmek" demek.. 

Ayrica ancuezli pizzasi ve sofra saraplarinin hastasiyiz ;) 

Adres : Ahmet Fetgari Sokak. No: 40/A Tesvikiye -Tesvikiye camiinin arka sokagi- 
Rez.Tel : 0212 233 46 88

Konser deneyimlerimiz IKSV ile devam ediyor.. Bu resim gecen hafta Aya Irini'de katildigimiz muhtesem bir fado dinletisinden.. Konsere ait detaylari ayri bir post yapacagim ki fado severler varsa bu muhtesem sesi arsivlerine eklesinler ;) 

Mutlu Cumalar
lulu
xxx

17 yorum:

  1. Midem kazınıyordu postu açarken, su an çıldırmak uzereyim sanırsam! :P :D
    Hepsini denemek istiyorum ama limonata'dan başlayalım ;)
    Opuyorum seni cok <3

    YanıtlaSil
  2. ya hangi birini begensem, hangisine dibimi düşürsem bilemedim. hele bide ögle arasını tatil alısverisiyle gecirip henuz yemek yiyememişken bu postu görmek pek iyi olmadı ruh saglıgım acısından. kalkıp oraya mı geliyim yani, nedir, onu mu istiyosun? :))
    gelirsem hepsine gidicez ama tek tek, onu bunu bilmem. o blush icilcek, o tatlıdan yencek, bira yanında tavuk ve pattis için baba ogul ve kutsal ruh adına amen diyorum :)))
    öperim bak! oğlunu da ısırırm. öyle özelliklerim de var benim *.*

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, iyi iki ogle yemeginden sonra okudum postunu, yoksa ben de minikkus gibi olabilirdim : ) O blush keyfini istiyorum kesinlikle, diger notlarimi da aldim tabi ;-) Ah Aya Irini de konser dinlemeyeli ne kadar cok zaman oldu, cok istedim simdi. Iki resimde de giysilerindeki renkler cok uyumlu canim : ) Size guzel bir kavusma diliyorum, haftasonu cabuk bitmesin lutfen, bol bol hasret giderin : )

    YanıtlaSil
  4. canım benim gözüm gönlüm açıldı....
    kocaman sevgiler...
    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. ama olmadı bu amda karnım açken dahada acıktm şimdi:) Nefis görünüyor herşey.

    görüşmek üzere

    http://www.bakbuharika.blogspot.com

    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  6. @Wear A Smile hihi ogle yemegi oncesi bakman harika oldu.. Alacati plajlarinda keyifle ye sende ;)

    @minnikkus cok komiksin sen ! hatta komik otesi.. Sen gel soz hepsini ve daha nicesini yapariz.. Onden istek listesi ver yeter ! ;)

    @Lila Moonlight Aylin'cim Aya Irini konser deneyimimi hizlica bir post yapip paylasacagim.. Gercekten cok lezizdi.. Blush icin harika bir kadeh ile birlikte keyif yapacagiz soz ;)

    @Ohh ne mutlu bana.. ama istahini acip seni kizdirmak istemem lezzetli sirine ;)

    @Follow_me bu tepkilere karsi aman bu post lezzet iceriyor dedim twitter'da ve hatta ogle oncesi yayinladim ki okuyan yemege kossun :)

    YanıtlaSil
  7. La Trattoria Leon 'u kesinlikle deneyeceğim bende :) İtalyan pizzası çok seviyoruz, Mis Pizza'ya gidiyoruz biz hep =)

    YanıtlaSil
  8. süper görseller ...fotoğraf renklerine bayıldım ....sevgiler

    YanıtlaSil
  9. woww hakkaten iştah açan mükemmel bir post! tavsiyelerinin hepsini not aldımm :)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar istah kabartici resimler bunlar yaa hele o cilekli blush ne guzel gorunuyor oyle Lulu'cum:)) limonata benimde favori yerlerimden bir daha gittigimde senin cop sisi deneyecegim tatlim:) Bak burdakine gitmedim ama Romadaki Obikaya gittim hatta istanbulda'da oldugunu orda ogrendik iyi mi :)) bir de su Leon'u listeye ekledim kocisle deneyelim bakalim ;)

    YanıtlaSil
  11. çok lezzetli bir post olmuş :)

    ama gece gece acıkmak olmaz :))

    bol keyifli günler<3

    YanıtlaSil
  12. Cok seviyorum senin haftayi ozetleyen renkli postlarini! Taze cilek dilimli blush muhtesem birsey! Hemen denemek istesem de bi sure erteleyecegim sanirim #cupcakebebek icin! Ya da yaklasan evlilik yildonumumuzde ufak bir blush kacamagi yapabilirim;) ne dersin?

    YanıtlaSil
  13. oo yooooo kanım acıktı tamda suan..alpısız gunler zor gecıyordur emınım gercekten ınsan kıyamıyor her anı burnunda oluyor:(( neyse musmutlu gunler gcrmıs ve super lezzetler paylasmısın daha ne olsun kı

    YanıtlaSil
  14. @Rainbow Gatherer Gokce'cim deneme sonrasi yorum yaparsin merak ediyorum senın deneyimini ;) Bu arada bende Mis Pizza'yi hala denemeyedim :(

    @chfashiontrend tesekkurler cnm.. ;)

    @Gizem harikasin, deneme sonrasi yorumlarini da soyle mutlaka merak ederim ;)

    @sansli anne Fistik, bizde Milano'da giderdik Obika'ya ve sonra Istanbul'da acilinca cok sevindik.. cok kaliteli servisleri var seviyorum orada yemek yemeyi :) Leon icin denemeni merakla bekliyorum :))

    @Naked Queen tesekkurler cnm.. LA lezzetlerini paylas bizimle.. kimbilir ne sahanedir denemelerin ;)

    @GoNcha GoNcha Bence ozel gecelerde 1 kadeh olabilir.. Ben de cok az icmistim ama ozel gunleri kacirmamistim.. Sonraki donem yani emzirme donemi ise hic icmedim :)) o kisim daha onemli cunku ! Tatli cupcake'im benim..

    YanıtlaSil
  15. sayfanda kısacık bir gezintim oldu. sevdim enerjisi çok güzel geldi. tebrik ediyorum. bende bu alanda ufak ufak paylaşımlara başlayacagım.bu arada Berke'de benim bebegim:) tavsiyesiyle girdim ilerleyen zamanlarda hoş paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. @lina franco Lina merhaba.. Cok sevindim nazik ziyaretin ve yorumun icin.. Paylasimlarini ilgiyle takip edecegim.. Dunya tatlisi ve marifetli bir kuzunun annesi olarak cok sanslisin ve kim bilir ki sen ne kadar marifetlisin :)

    YanıtlaSil
  17. sende cok tatlısın cok sevdım senı de ben:)))))

    YanıtlaSil