1 Haziran 2012 Cuma

Tatlim'la Tatlim'a geldik

Ask'in dogum gunu yemegini hatirliyorsunuzdur.. Hatirlamayanlar buraya lutfen ;) Peki ben Ask'a ne hediye aldim ? 

Bizim iliskimizde hediye anlayisimiz, birlikte paylasacagimiz ve geriye donup baktigimizda bizi gulumsetecek seyler uzerinde yogunlasir.. ki bu hediyeler genelde ucak biletidir :)

Happy #33 icin ise, Ask'a, onu cok mutlu edecegine inandigim bir hediye organize ettim.. Hastasi oldugumuz, hafta sonu planlarimizi bile onun TV programina gore yaptigimiz dunya tatlisi Ayhan Sicimoglu & Latin All Stars programina yemekli ve en on masa olmasi sarti ile Maslak Sheraton otelinin 3. katinda acilan Valentin'e rezervasyon yaptirdim.. (Bu gece icin tum kaprislerimi ceken Simge hn.'a cok tesekkur ediyorum..)

O aksam once romantik bir yemek yedik sonra da Ayhan Sicimoglu'nun overdose eglencesine ve latin muziginin karsi konulamaz ritmine kaptirdik kendimizi ! (Bu arada Alpcan kuzusu icin bol bol video cekmeyi ihmal etmedik ! Bu aksam kavusunca birlikte izleyip, dans edelim diye..)

Program bitiminde Ayhan Abicik ile el ele yuruyup sohbet etmekse o gecenin ennn keyifli yaniydi.. (kalp kalp kalp)
 
Ayhan Sicimoglu'nun TV programini izleyenler bilir.. "En iyi sarap, en keyifli aninizda ictiginiz saraptir" der.. (tam olarak oyle demiyor olsa da ana fikri budur)

  Acikcasi Valentin normalde icmeyi tercih etmeyecegim bir beyaz sarap sundugu halde ben o sarabi hayatimda ictigim en leziz sarap olarak hatirliyorum :)

 Ve tatlim sahnede ! 

 
Ve hatta aramizda ! Dans halinde.. 
Ayhan Sicimoglu bir kitap.. Okunmali, okunmali.. tekrar tekrar donup okunmali.. Ondan edindigim cok ozel ve cok kiymetli hayat ogretileri var.. Keske uzuuunn saatlerimi birlikte gecirebilme sansim olsa ve o konussa.. ben dinlesem.. ;) 

Tavisye : Ayhan Sicimoglu "En Estambul" albumunu edinin.. Sonra Albumun 2. sarkisi Arkana Bakma'yi evirip cevirip dinleyin, sozlerini ezberleyin.. O iste oyle biri.. )

Hayata o gozle bakabilirseniz inanin her sey cok daha guzel olacaktir.. 

sevgiler
lulu
xxx

12 yorum:

  1. Lulucum, cok guzel bir hediye vermissin esine, bir tasla iki kus, kendine de harika bir hediye olmus bu : ) Cok merak ettim simdi Ayhan Abi ni, bu haftasonu internetten bir programini bulup bakiyim. Sarap mevzusuna katiliyorum, yemek icin bile gecerli bazen, en ac halinle en keyifli halinle yedinmi vasat bir yemek bile cok lezzetli olabiliyor : ) Bu aksam Alpino ile iyi parti var desene, opuyorum ikinizi de : ) bu arada yerine gore ben de backpack sandalet turisti seklinde geziyorum, ama boyle guzel bir sehre, hazir oglum da yanimda yokken, romantik bir gezideyken biraz ozenli olmak iyi gider diye dusundum ; )

    YanıtlaSil
  2. Lulucumm, Ask icin muhtesem bir dogum gunu hediyesi olmus! Beraber gecirilen keyifli bir aksamdan daha guzel ne olabilir ki? Cok iyi dusunmus ve harika bir organizasyon yapmissin! O geceki sarabin tadinin mukemmel olduguna eminim;) Boyle keyifli Cupcake tadinda gun ve geceleriniz hic bitmesin! kalp kalp

    YanıtlaSil
  3. Çoook mutlu olun inş. :) Bayılıyorum fotoğraflarına ve postlarına ;)

    YanıtlaSil
  4. lulum yorum yazmasamda çoğu zaman postlarını okuyorum ve çok keyif alıyorum bir çok da yeni şey öğreniyorum teşekkürler bizlerle paylaştığın için, çok çok mutlu olmaya devam edin inşallah !!

    YanıtlaSil
  5. hem eglenceli hem romantik hem unutulmayacak bir hediye vermissin kocisine ne guzel bayildim wallahi :))

    YanıtlaSil
  6. @Lila Moonlight gercekten oyle oldu.. benim icin cok daha unutulmaz bir gece oldu aslinda :) Simdi aksam olsa da Alpcan'la bulussak diye askla bekliyoruz onunla da bol bol dans edecegiz ! Bu arada Ayha Sicimoglu'nun kendi web sayfasindan tum gelecek programlarini gorebilirsin tatlim :)

    @GoNcha GoNcha Olmus degil mi ? Onun gozlerinin ici gulsun yeter benim icin.. Cok tesekkur ederim tatlim.

    @Trendsum coook tesekkur ederimmm.. Utandirma beni :))

    @Gulsah Ozcan Sekerim Hasmetimm.. Cok tesekkur ederimm.. Okudugunu bilmek bile sahane ! hepimizin mutlulugu daim olsun ve takipte kal.. Yeni haberler devam edecek :)

    @Sansli anne Tesekkur ederim tatlim.. Eger muzik sever bir esin varsa, butun yaz Ayhan Abi Suada'da olacak ;) takip edebilirsin programlarini..

    YanıtlaSil
  7. Lulucum harika bir hediyeymis,Ayhan Sicimoglunu bende cok severim ama bir turlu Ghetto'daki programina gidememistim. Mutlulugunuz her daim boyle devam etsin, cok guzel bir sey hala bazi insanlarin boyle guclu duygulara sahip olmasi :)

    YanıtlaSil
  8. ne kadar eglenceli bi hediye olmuş, eşine diye başlayan ama ucu sana da fazlasıyla dokunan anlamlı bi hediye:) AyHan sicimoglu hakkında bu kadar sevgi dolu olduguna göre demekki en az bir kere gitmek lazım bu güzel mekana, eglenmek kurt dökmek lazım pıtır pıtır:)
    sefanız olsun, niye mutlu yaşlara olsun bebişim <3
    iyi haftasonlarınız ossun, bide öpçük varmış şurda *.*

    YanıtlaSil
  9. Ayhan Sicimoğlu'na müzisyenliği dışında bu memleketin en iyi entelektüeli diyebiliriz:)

    YanıtlaSil
  10. çoook değişik bir adam hastasıyızzzzz diyorum başka söze gerek yok çok güzel bir gece geçirdiğiniz belli tatlım nice böyle güzel gecelere diyorum:))

    YanıtlaSil
  11. @Safakslook Tesekkur ederim Safak'cim.. Ghetto programlari bu sezonluk bitti ama butun yaz Suada da olacak.. Belki NYC den geri dondugunde birlikte gideriz :)

    @minikkus hihi aynen ! bana fazlasiyla dokundu galiba :) o opucugu yerimmm aynen gelir operim ona gore !

    @Pop Champagne Thanks a lot ! it was really delicious ;)

    @Bolat cok haklisin Bolat'cim.. kesinlikle oyle demeliyiz.. ;)

    @sonsuz dekorasyon cok tesekkur ederim tatlim.. ;) gercekten keyifli bir paylasimdi.. ve insallah devami gelsinnn ;)

    YanıtlaSil