1 Haziran 2012 Cuma

Haziran Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

Yaz ne nazli ne gelmek bilmezdi degil mi ? Salomanje'de "yaz geldi yasasin" hallerinde blush sezonunu acali sanki yil olmus gibi..

Neyseki 1 Haziran itibariyle artik yazin geldigini resmen hissedebildik :)

Peki neseli ajandam bu ay bize neler oneriyor ? 

Ben secimimi yaptim.. Ask'la bu ay icinde mutlaka gunesin dogusunu izleyecegim hatta planim okyanus yakinlarinda olmasi :) Hatta bu keyif icin SON 10 bile diyebilirimmmm :)))

Sizin seciminiz ?? ;)



sevgiler
lulu
xxx



17 yorum:

  1. Lulucum, safak 8 mi simdi : ) Ne guzel, keske bizim de haziranda boyle planli bir deniz tatilimiz olsa. Bu sene bazi isler yuzunden planlama yapamadik yaz tatilini, eylul basi TR de deniz tatili olacak insallah : ) Yazin da liguria civarina kacariz haftasonlari. Sehrimde turist gibi dolasirim ben de : )

    YanıtlaSil
  2. Deniz tatiline geri sayım başladı bile :)

    YanıtlaSil
  3. ayy ne güzel tatil, bizde yapmaya başladık yavaştan tatil planları ama ben deniz kum güneş istemiyorum her yaz istemediğim gibi yine :)

    YanıtlaSil
  4. @Lila Moonlight Safak bugun 10 ! :)) Basladim saymaya ;) Eylul basini Agustos bayrami ile birlestirip Alacati'ya gelseniz keske ! Muhtesem olur size eslik etmek bizim icin ;) Bu arada senin yazin Liguria kacamaklarini heyecanla beklerim ben ! :))

    @alper askimmmm ! Son 10 dedim ve basladim ben :))

    @Rainbow Gatherer Gokce'cim deniz gunes istemedigine inanmak istemiyorummm :)) ama benimde var senin gibi bir arkadasim.. Anlayabiliyorum seni o nedenle. Peki plan ne tarafa ? anlatsanaa :))

    YanıtlaSil
  5. Cok hosuma gitti bu geri sayima baslaman! Cupcake tatile son 10 gun harika;)
    Bizim tatil Temmuzda geri sayima cok var. Senin Haziran tavsiyelerinden kendim icin yuzumun gunesten pembelesmesini seciyorum!!

    YanıtlaSil
  6. gerı sayımmm ısını sevdım! :) bız cesmedeyız her yaz gelırsenızz goruselımmm :)

    YanıtlaSil
  7. @cupcake'imm evett bende cok seviyorum.. Gune son 9,8,7.. diye baslarim artik hihihi.. Cok tatli bir secim yapmissinnnn ! penbis hamis ;)

    @zeys ilk plan Cesme degil ama Agustos seker bayrami ve sonrasi Alacati'dayiz.. Sen tum yaz oralarda misin ? sahane olur bi plajda mohito icmek mesela ? ya da naneli sodali ayran icerisss ;)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu önerileri cok sevdim :))

    Torbanin icinden canta cikti ;))
    Hani sen yazmistin ya, ruj pek kullanmadigini.. o ysl rujunu sana tavsiye ederim cünkü gercekten hic gözükmüyor ve daha cok parlatici gibi duruyor, kokusuda harika :) Yada Clinique´den Chubby Stick var, onlarda süper :)

    Sevgiler ve selamlar

    YanıtlaSil
  9. Çoook güzel olmuş bayıldım ajanda notlarına, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. @Bouquet de Fleurs hihi kendine bi oneri sectin mi peki ? Sec ve uygula mutlaka.. Biz Ask'la ortak secim yaptik ve simdi her ay yapiyoruz mutlaka ;) YSL icin aksam kontrol yapacagimmm ;)

    @Venusun Dunyasi Coook tesekkurler ;) ajandam diye demiyorum yapanin ellerine saglik, pek eglenceli :)

    YanıtlaSil
  11. öneriler cok güzel galiba bırkacını yaptım mozaık pasta gıbı ama ogle arası yoga yerıne ben akrobası yapıyorum yerıne gecer mı

    YanıtlaSil
  12. ben ilkini seçiyorum. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Aaaa canımı çektirdin.. Son kaç gününüz kaldı şimdi, beni de götürseniz nolur :D Alpico'yuda alırız ben ona bakarım hem söz :D

    Şaka bir yana, iyi tatiller canım, çook eğlenin ve aşk dolu bir tatil geçirin :*

    YanıtlaSil
  14. Lulucum,guzel yorumun icin cok tesekkurler:)
    Cok guzel oneriler,deneyecegim bi kismini,eski gunlukleri okumak disinda,cok aptal hissediyorum kendimi sonra:p Portekiz umarim superrr gecerr,bekliyorum postlari:)

    YanıtlaSil
  15. @Grace senin akrobasi yoga otesi zaten.. cokta eglenceli.. aynen devam prenses ;)

    @Follow_me Yaz aylari icin en ideal secim o bence de ;) Bu arada hemen ziyarete geliyorum ;)

    @j.d. Son 8 tatlimm :)) Hadi gel zaten 2 fistik daha gelecek bizimle ! Alpcan size yeter tum tatil :)))

    @Safakslook eski gunlukleri okuyunca bende ayni seyi hissediyorum Safak'cim ! Yalniz degilsin :)) hatta suan Alpcan icin tuttugum gunlugu Alpcan okuyunca ne hissedecek onu da cok merak ediyorum acikcasi :)))

    YanıtlaSil
  16. bende askla kı ask derım senın gıbı:) oyle cok seyı ozledım kı ama kuzuma saglık bersın allah bebek buyutrken bayagı bır ara verıyorsunuz gunese gece gezmelerıne keyflere vs..alacatımı bayılırımmm...alp gelıyor mu bız bu sene ılk kez kuzuyla gıdecegız:)

    YanıtlaSil
  17. @Kokosss ;))) kelebek tatlis biz Alpcan'i cok rahat buyuttuk o nedenle hic ara vermedik seyahatlere.. Hatta gece bile gezdik o uyudu yanimizda, muzik esliginde :)) O nedenle biz nereye o oraya ! Alacati'da yanimizda olacak yani :)) sizinde ilk tatil heyecani var tabi simdi ama eminim harika gececek hic endiselenme ;)

    YanıtlaSil