6 Haziran 2012 Çarşamba

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 5

Bir suredir hafta sonu ozeti yapmamistim.. Ozlemisim..

Gecen hafta Cuma gunu bizim yakisikli Alpicolo'yu anneannesi ile Bursa'ya yolcu ettik.. Her ne kadar Kemerburgaz bebek buyutmek icin cok uygun bir yerlesim olsa da, dede yazliginda bahce ve yesillik ile daha fazla ic ice olmasi adina bu yazi ozlem dolu gecirmeye razi olduk.. 
Ilk hafta Ask'la bizim icin gercekten cok zor gecti.. Antalya seyahati nedeniyle yogun gecen hafta sonu ardindan hafta ici bitmek, Cuma da gelmek bilmedi.. :( Fakat, Cuma gunu aksam saatlerinde yasayacagimiz kavusma ani icin dakika saymalarimiz ikimiz icinde son yillarin en yogun ve en heyecanli duygusuydu !
Alpicolo ile 20:45'te Mudanya'da bulustuk.. Sonra babisin klasik Cuma gecesi sofrasina oturduk hep birlikte.. Peynirlerimizi calan bu kucuk hirsiza, yakinda raki kadehlerimizi de elimizden alacak diye gulumsedik.. ;)

 
Cumartesi gunu tum gun Alpcan'a aitti.. Bursa'nin keyifli parki Kulturpark'a goturduk onu ve ogleden sonra surprizimiz oncesi uyuyup iyice dinlenmesini bekledik ;)

Alpico ogle uykusuna daldiginda ise Bursa'lilarin Kulturpark icindeki mudavim mekanlarindan Yusuf'a oturup Ask'la ozledigimiz lezzetler esliginde ogleden sonra keyfi yaptik ;) 

Ben yine Ask'i yani basimda buldum.. Basimin uzerinde yeri varmis aslinda.. ;)
 
Ve uyku sonrasi Alpico'yu Ceylin prensesi ile bulusturup Lunapark eglencesi yasattik.. Ceylin cok sansli bir prenses cunku dedesi Bursa Lunapark'in sahibi.. Eee tabi Alpcan'da sansli sayiliyor bi acidan ;)
Gun cok yorucu gecti kucuk prens icin.. Ve hatta bizim icin de ;) Aksam annis ve babisi yazliga balayina gonderip, bizde cekirdek aile olarak kisa bir balik keyfi sonrasi kuzuyla koyun koyuna misildadik..    
Pazar gunu benim tatli fistik lise gurubum ile genis bir kahvalti + sonrasinda dag yolunda kahve keyfi yapip temiz havaya iyice doyduk ! Kizlarla -iyi halli- dedikodu keyfi yapmayi cok ozlemisim.. 
Bana sahane geldiniz kizlar !! Tekrar tesekkurler ;) 
 
Ve, Pazartesi sabah 6:30 feribotu ile Istanbul'a donus..;)
Neyseki bugun Carsamba.. 
Alpico'ya son 3 , tatile son 8 ;) 

sevgiler
lulu
xxx






19 yorum:

  1. valla sizle birlikte sanki ben de kuzuma kavuşmuş gibi oldum, sonra da ayrıldım:) nekadar şanslı bi kuzuki bu kadar yakın bi mesafede dedesi annenesi var, siz de haftaici hem kuzunuzu özlerken hem aşkınla aşk yapabilecek zaman ayırabiliyosunuz birbirinize <3
    ama bişi diyim mi, ben sizin bu alpcanı buldugum yerde kaçırıcam, peşin peşin söyliyim;) yerçekimi diyim sen anla neden bukadar çok etkilendigimi ondan ^.^

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, iste ozledigim postun geldi ve ne tatli bir gelis o oyle, yerim ben onun lule lule altin saclarini. Ve ne guzel beyaz peynir kacirmis sizden, istahi hep boyle olsun canim. Guzel bir surpriz yapmissiniz ona cidden, burada gormedim carpisan arabalar hic, ilk firsatta ben de goturiyim oglumu. Ve de ne lezzetli bir ogle yemegi kacamagi o. Surpriz yakalanmis basinin ustundeki ASK a ise bayildim. 8 gun su gibi akip gecicek, ver elini Lizbon : )

    YanıtlaSil
  3. ay ben cok etkılendım hemen kendı oğlusumu dusundum...kosullar cok ıyıdır mutlaka ama cok zor olurdu heralde aynı sızın gıbı hıssettm yazdıklarınızı :( allah saglıklı buluşmalar yasatsın hep sıze..lunapark keyfını yerım o sarının ben masallah cok tatlı

    YanıtlaSil
  4. Sekercimmm ne guzel yazmissin gene :)) alpico eglenmi belli daha once soyledigim gibi sizde super suler zaman gecirmisinizzz, su tatil olayi nedir cok merak saldimmm :))

    YanıtlaSil
  5. haftasonu bol keyifli, bol yemekli bo denizli, bol güneşli geçmezse olmaz artık zaten eh bir de sizde küçük prensin kattığı neşe var =) keyfiniz daim olsun =)

    YanıtlaSil
  6. o prenses yenır yenır masallah alpico nun dalgalı saclarını sonracuma bogumlu bacaklarını ha bırde adıdaslarını yerım senın ıcın nekadar zor oldugunu tahmın edebılıyorum....bencede bugun peynır yarın arabanızı kızlarla gezmek ıcın alır vay be ogunlerın postlarınıda yapacakmısın?

    YanıtlaSil
  7. ay ne tatlı bişi buuu ben yer ısırırm hatta sarılıp skıştırırımmmm maşallahhh:))) öptm cnmm

    YanıtlaSil
  8. yaa bu ne sirinliktir masallah Alpico'ya canim :) evin nesesi bu bidiklar :) bizimkininde saclari boyle uzun bu yuzden hep kiz zannediyolar sizdede oluyor mu bari:)

    YanıtlaSil
  9. Biz de gecen yaz Aysuyu yazlıkta anane dede ile bırakıyorduk ama dayanamayıp hafta ici ve cumartesileri gidiyorduk görmeye. Bu sene bizimki yine yazlık istiyor ama aslı kuzusuyla olmuyor. Evet ayrılık zor geliyordur çok iyi anladım seni. Guzel bir hafta sonu gecirmissiniz. Ne mutlu size. Kıse arkadaşlıklarının yeri bir ayridir ama dimi??? Böyle hafta sonu postlarını herzamanki bekliyorum. Sevgiler lulucum :)))

    YanıtlaSil
  10. @minikkus sansliyiz gercekten ama ilk haftalar zor geciyor ! Alisacagiz insallah ;) Alpcan konusunda ozgursun, yakalarsan kacirma ;)

    @Inan bu postu yaparken seni dusunuyorum :)tatli arkadasim benim !

    @Kokosss ;))) kelebek :(( zor ama inan onun mutlu oldugunu ve zaman kavraminin gelismedigini bilmek bizi rahatlatiyor..

    @Gun-el tesekkurler tatlimmm.. Tatil icin sana ayri bilgi verecegim o zaman ;)

    @irem tesekkurler canimm ! Nice keyifler hepimize yaz ve hayat boyunca ;)

    @Grace arabamizi da alacak dimiii ! ben o gunleri de postlarim kesin hehe :D

    @tugbasatelier Tubisim biliyorsun bu konuda izinlisin.. Bogumlarini ye onun ! :))

    @sansli anne Senin fistik oglunla cok benzetiyorum zaten.. Renkleri farkli sadece.. yaz sonu tanistiralim yakisiklilarimizi ;)

    @Alev Ozkan Ahh Alevcim sen beni anlarsin o halde.. Zor tabi ama mutlulugu icin katlaniyoruz iste.. Hafta sonu postlari devam edecek insallah ;)

    YanıtlaSil
  11. Alpcanin maceralarini twitter ve FBdan merakla takip ediyorum. AMA boyle butun bir haftasonunu okumak da cok keyifli;)
    Bayildim ben bu kucuk peynir hirsizina;) saglikli annesi hamisken bol bol peynir yemis olmali !
    PS. Bu arada Alpico gelip bizim buzdolabindaki peynirleri de alabilir! Bizim acimizdan bi sorun olmaz hehe

    YanıtlaSil
  12. postlarini okurken inanilmaz keyif aliyorum, cok aciklayici ve akici yaziosun, sanki o anlari yasiyorum hahahha:) Bu arada Nisantasi"na gelirsen mutlaka beklerim magazama, hem seninle tanismayi cok istiyorum:)

    YanıtlaSil
  13. @GoNcha GoNcha Bu yaz sanirim bol bol boyle Alpcan postu yaparim ben ;) Peynir hirsizi tam peynir ve ayrica da yogurt canavari ve kesinlikle annesine cekmis bu konuda :) sen peynir sevmiyorsun sanirim ama bol bol yogurt ye , ihmal etme kalsiyum onemli senin icin ;)

    @ozlemce-lik Bunu duymak sahane ! duygularimi hissediyor olmana cidden cok sevindim :) Nisantasina surekli geliyorum ama bi telas ve ac olmup hemen yemege oturalim istegi sana ugramami engelliyor.. Bende cok istiyorum tanisamak Ozlem'cim ;)

    YanıtlaSil
  14. Alpcan'da gelecek mi sizle tatile :)? bana da bu hafta acaip uzun geldi bitmek bilmiyor nedense :)
    cok gzuel vakit gecirmissiniz cnm ne guzel :)

    YanıtlaSil
  15. Alpcan tam bir kuzu,tam isirmalik ,cok tatli masallah yakisikli :)
    Dondugumde insallah gercekten de tanisiriz:)
    Bu arada benimde baba tarafi Mudanya'li, bir koldan memleketim oluyor:)

    YanıtlaSil
  16. maşallah ne güzel çocuk :) haftasonu kaçamakları pek keyifli oluyor. Sanki uzun süreli tatil yapmışsın gibi iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
  17. @Rainbow Gatherer evet evet o da gelecek.. Onu yanimdan ayirmammm.. Hic sorun cikartmaz cok uyumlu bir cuce o :))

    @Safakslook ooo biz hemseri sayiliriz o zaman Safak'cim ! Sen gel insallah tanisacagiz yuz yuze de ;) opuyorum cok !

    @Trendydolap Tesekkur ederim cnm.. Darisi senin de basina insallah.. Muthis bir mutluluk anne olmak :)

    YanıtlaSil
  18. Ah ben yerim o Alpcanın yanaklarını yaaa :)) Ben üniversiteyi Bursa da okudum ve öğrenciliyim KültürPark ta geçti diyebilirim ama gitmeyeli 20 sene olucak nerdeyse, nasıl özledim :)

    Canım, yarın Bebek Şenliği'ne gidiyorum, gelicek misin sen de? Çok isterim tanışmak. Galiba gene Bursa'ya gidiyorsun ama sanırım..

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. paylaşımlar çok güzeldi..
    bayıldım..
    teşekkürler....
    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil