12 Haziran 2012 Salı

Diamonds Are a Girl's Best Friend ;)

Cumartesi gunu bebek senliginde tatlilar tatlisi blogger arkadaslarimla -ki onlar kendini cok iyi biliyorlar- bulusamamamin onemli bir sebebi vardi.. Bu post size ozur niyetine hazirlandi kizlar.. Soz en kisa zamanda telafi edecegim ;) 

Neden gelemedim ? Cunku ABD'den gelen misafirlerimize mucevher alimi yapmalari icin rehberlik hizmeti verdim.. Tabi meblaglar oldukca yuksek olup, parcalar uzerinde uzun uzun dusunmeleri gerekince bende bu arada begendigim parcalari sizin icin fotografladim ;) 

Secimlerimin buyuk bir kisminin "Serdar Kochisarli" icin tasarim yapan, mucevher tasarimcisi kiz kardesimin ellerinden ciktigini da belitmeden gecmemeliyim..

Aslinda fazlasiyla! degerli taslarla hazirlanmis parcalari da size gostermek isterdim hatta cok isterdim ama urunler tek ve ozel tasarim oldugundan simdilik daha ticari ve uygun fiyatli olan parcalari sectim.. ;)

 
Bu kolyelerden kuru kafa olan favorim !

 
Ask icin altin ve yari degerli taslarla yapilmis bu bilekligi cok sevdim.. Sanirim babalar gunu icin ona super bir hediye olacak ;) Diger parca ise inanilmaz bir el isciligine sahip.. Her bir halka ayri ayri motiflenmis.. ;)

 
Bu yuzukler muzik aleti calan biri icin ne guzel bir hediye olur.. Alpico Ukulele caldigina gore ona bir ukulele yuzugu yapsin teyzesi ama ben takayim mesela ;)

 
Bu kolyeyi cok sevdim ! Ask'a da ne kadar cok sevdigimi gayet acik belli ettim.. Anlamistir umarim :P

 
Peki bir kitap kurdu icin bu nefis kitap ayraclari sahane bir hediye olmaz mi ?? Bence olur ;) Hatta benim guzel kitaplarima da cok yakisir.. -sevgili kardesim; 6 Agustos mutlu dogum gunum- sevgiler.. ;)

 
Bu gumus kolyeyi hem sevdim hem de cok pratik buldum.. Pratik cunku gozluk asmak icin tasarlanmis.. ;) "A" harfi olsa gunun hediyesi olarak kabul edecektim Serdar Bey'den.. Sanslilarmis ki hazirda yoktu :P

 
Bu bileklikleri #armparty niz icin zevkle kabul eder misiniz ? Ben ettim ;)

 
Sanata saygi ! Bu da benim sevgili zanaatkar kardesim, Gulcan ;) Moda bloggeri tatlislarim olarak outfitini buyrun keyifle elestirin :))

 
O gun cok eglendik ama bir o kadar da yorulduk ! Nuriosmaniye uzeri Nisantasi gezintisi yapip misafirleri otellerine gonderdikten sonra canimiz Maybe Salomanje'mizde keyfimize bakip, yorgunluk attik.. ;)

Iyi haftalar hepimize gusellerimmmm ;)

sevgiler
lulu
xxx 



28 yorum:

  1. keyıflı gezı olmus uzerıne afıyetle yemeller yenmıs harıka..bende bıleklkleerree bayıldım gercekten:) hatta hemen almak yapmak ıstedım sankı hıc yokmus gıbı..cok mu tuketıyoruz ne:)) fotoların ne super ama sana elbıse cok yakısıyor:))

    YanıtlaSil
  2. valla elestrmeyecegım cukka oturmus elbısesı tam uf bu yaz fena bastrdı kombını olmus:) buarada yzuuklere bayıldım ayrıca nasıl gorusemedık hala yıkıntıdayım

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, festivale cok guzel bir alternatif olmus bu gezin. Takilar cok farkli, ozel. O yuzukler, kitap ayraci, kurukafali kolye favorilerim : ) Kardesinin elbisesini ben cok begendim, boydan boya enine cizgili herkesin harci degildir, ince olmak lazim, iyi tasimis : ) Mavi ojeler de cok yakismis ve Salomanjeye gidince ben de o tabaklardan siparis veriyorum, canim cekti simdi yav : )

    YanıtlaSil
  4. Lulucum, bak ne cabuk gecti 10 gun, size cekirdek aile harika bir tatil diliyorum. Portekiz postlarini dort goz bekliyorum. ( Cok tesekkur ederim iltifatin icin ama, ne ogretmesi, daha dogru duzgun bir kameram yok, alip kursa gitmek istiyorum cok. ) Ah o teknede ben de olsaydim, hatta siz de, ogullarimiz oynasa birlikte : ) belki bir gun birlikte mavi yolculuk yapariz, Goncalar da gelir hatta, hayali bile guzel : ) Tekrar iyi tatiller canim, cok optum anne ogul sizi : )

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne kadar hos parcalar tasarlamis Gulcancooo:) hepsini cok begendim. ama sanirim favorim her bir zinciri tek tek islenmis olan bileklik, sade ve ozel bir parca!
    senin begendigin ve Aska mesaj verdigin kolye de muhtesem. umarim mesajin alinmistir;)
    bu arada moda bloggeri degilim ama Gulcancoonun elbisesini cok begendim. ben de boyle renkli uzun bir elbise ariyorum, markasini ogrenebilmem mumkun mu acaba?

    YanıtlaSil
  6. hepsi cok guzel cok zarif takilar cok begendim :)) gercekten zarif secimler yapmissin canim. Umarim mesajlarinda yerlerine ulasmistir yakisir sana ;)

    YanıtlaSil
  7. tamam tamaaammm affettik :P

    çok sıkı çalışmışın belli, ama bizi de unutmamışsın o yüzden artı 10 puan :D çok orijinal takılar gerçekten, özellikle kitap ayraçları beni benden aldı <333
    gülcan'ın kıyafetinde eleştirilecek bişey yok aksine bayıldım rengarenk çizgilere ve şapkasına :))
    öperim seni tatlı kadın, yakın zamanda görüşmek dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  8. kitap ayıraçlarını nereden bulabilirim?
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. keşke gelebilseydin cnm hem yüzyüze de tanışmış olurduk :) neyse artık başka bir etkinliğe diyelim. Takılar çok güzelmiş çok beğendim ben =)

    YanıtlaSil
  10. @kokosss ;))) kelebek bu tuketim cilginligina uretimle yetisenlere sapka cikartmak lazim degil mi ? :) Tesekkurler tatlim. (bi kucuk dip note : Elbise icindeki kavdesimmmm hihih)

    @Grace ahh bende oyleyim! Senin Pazar gelecegini biliyorumdum ama Pazar aile yemegimiz vardi.. imkansizdi zaten gelmem uhuuuu :(

    @Lila Moonlight Gulcan'a soyluyorum yorumlarini okusun.. ama cok haklisin enine cizgi konusunda.. beni bile oldugumdan genis gosterdi o elbise denedigimde :)) Bu arada hayali bile keyifli geldi.. Cupcake bebek (ki benim icime sanki o bir pembis gibi geliyor) ve bizim yakisiklilar ile bir yat tatili muhtesem olabilir.. Once bir tanisip yemek yesek sonrasida olacak eminim.. ;) Bu arada Salomanje'de mucver denemelisin gercekten cok taze ve cok leziz ;)

    @GoNcha GoNcha Tatli cupcake'immm bende o bileklige bayildim.. cok unique bir parca kesinlikle ve cok zarif ! Elbise ile ilgili tweet attim sana :)) Ama buradan da yazalim Adil Isik ;)

    @sansli anne Tesekkurler canim.. Ask'a verdigim mesaj sorun degil aslinda o cok zamanli bir hediye.. Belki sonra sevmeyebilirim ama ayrac hediyesini gercekten istiyorum.. :)))

    @Wear A Smile hihih beni seviyorsun ! :))) Kitap ayraclarini da sevdin :P Once ben bi tatil yapip geleyim.. sonra hemen telafi ediyoruz.. ! ;)

    @melike ergun Melike'cim hosgeldin oncelikle.. Kitap ayraclari dedigim gibi Serdar bey'in koleksiyonunda.. Eger ilgileniyorsan fiyat bilgisi alabilirim cnm.. ;)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi harikalar ama ozellikle kurukafaliya bende bittim:) Tasarimlar harika,eline saglik kardesinizin:)
    Kitap ayraclarini da ayri harika.Portekiz 1-2 artik,iyi tatiller simdiden:))

    YanıtlaSil
  12. Canımcım mesajlarını almıştım zaten , buradan da yazayım dedim :)))

    YanıtlaSil
  13. çok şıklar bayıldım. Bende bloğuma beklerim.

    görüşmek üzere
    www.bahbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. çok şıklar bayıldım. Bende bloğuma beklerim.

    görüşmek üzere
    www.bahbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. @Rainbow Gatherer keske !! uzuluyorum ama insallah bi sekilde denk gelecegizzz.. Ve tesekkurler canim..

    @Safaklooks Tesekkurler Safak'cim.. Kardesimde pek mutlu olacak bu yazilanlardan oturu ! Porte Porte yolcusu kalmasinnnnn yazmaya tam 1 gun daha var :))

    @alper Ask'sin sen !! :) ama sanirim ben baska bir istekte bulunacagimdir.. Serdar Bey ile paslastik biz hihih ;)

    @Follow_me tesekkurler cnm.. Geliyorum yarin sabah ziyaretine soz ;)

    YanıtlaSil
  16. ilgileniyorum tabi. fiyat konusunda bilgi alabilirsen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. Cok güzel kareler bunlar :)
    Son fotografi es gectim, yoksa canim cekecek ;)

    YanıtlaSil
  18. hepsi birbirinden güzel ama kesinlikle benim de favorim kurukafalı olan =) bana da beklerim hoşlanırsan tabi:) öptüm lulucuğum :*

    YanıtlaSil
  19. Andrea Riu'nun aynı cami önünde pozu albüm kapağıdır:) o zamandan beri fotoğrafik olarak ayrı bir anlamı vardır o caminin benim için, multi color çizgili maxi elbise ve hasır şapka yaz tadında çok hoş bir kombin olmuş canım :) arm party'e katkısı olan bilekliklerden de filli olana bayıldım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  20. gercekten dıamonds are gırls best frıends dıorum ve takılara bayıldıgımı da eklıyorummm!! kardesın de cok sırın bence :)

    YanıtlaSil
  21. @melike ergun tamam tatlim baska ilgilenenlerde var :) bugun size fiyat bilgisi verecegimmm ;)

    @Bouquet de Fleurs :) tesekkurler cnm.. son foto saka zaten bakma sen ona :))

    @Rococosh Kurukafali sanirim en cok begenilen oldu.. Bu arada tabiki hemen ziyaretine geliyorum cnm ;)

    @BeTwin Us Cok tesekkurler tatlim.. O pozu hemen internetten arastiriyorum merak ettim.. ;)

    @zeys ahh cok tesekkurler zeys ;) kardesime de ileyetim o zaman.. ;)

    YanıtlaSil
  22. canım benim bu eserlerin hepsi birbiirnden güzel...
    iyili paylaştın canım...
    gözümüz gönlümüz açıldı...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Merhaba kitap ayracinin ve ikinci resimdeki halkalardan olusan bilekligin fiyatlarini ve nereden alabilecegimizi yazarsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  24. hepsı çok özel ve güzel parçalar ama kurukafalı kolye sanırım en favorim:)

    www.ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  25. @Gurme Sirine tesekkur ederim tatlim ;) begenmene sevindim..

    @Sule ogrenip doneyim o halde :))

    @ozlemce-lik kurukafa benimde favorim hatta ennn favorim o sanirim alicammm :))

    YanıtlaSil
  26. @melike ergun cnm.. ogrendim.. 125 tl (gumus) eger istersen organize edecegim.. (lutfiye_alper@hotmail.com dan haberlesebiliriz..)

    YanıtlaSil
  27. @Sule cnm.. halka halka olan henuz tamamlanmamis ve uzeri pirlantalar ile bezenecek cok pahali bir parcaymis.. bitmeden fiyat veremiyorlar ama zaten ortaya bambaska birsey cikacak.. eger mucevher alimi yapmak istersen direkt Serdar Kochisarli ile irtibata gecebilirsin ;) yukarida linki var.. Ayraclar ise tasina gore degisiyor ama 200 USD civari ;)

    YanıtlaSil
  28. keşke gelebilseymişsin cumartesi Lulucum, ben de ordaydım, isterdim seni görmek. Neyse bir dahaki sefere artık. Kardeşinin kombinine bayıldım bu arada hiç eleştirecek bir tarafı yok.

    Öperim
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil