29 Haziran 2012 Cuma

Alpcan 'in ilk sac tirasi

Benim mis kokulu kremali biskuvim ilk tirasini oldu ! :)

Sudan cikmadigi icin ipek saclari cok guzel uzamisti.. Uzerine bir de sahane bukleleri var biliyorsunuz.. ve hal boyle olunca kestirmeye kiyamiyorduk.. Fakat, tatil donusu baktik ki saclari artik gozunu cidden rahatsiz ediyor hatta minnak elleri ile duzeltmeye cabaliyor iste o zaman ilk sac tirasi icin randevumuzu aldik.. 

Elbette babasinin kuaforunden.. ;) Ask bu konuda cok heyecanlandi ! cunku bundan boyle baba-oglu birlikte yapacaklari cok ozel bir paylasimlari olacakti.. 

Hazirsaniz basliyoruz.. ;)


Akilli bidigim kuaforu ile hemen sosyallesince sac kesimi bir cok arkadasimin anlattigi gibi kabus olmak yerine keyifli bir ani oldu bizim icin..


Ve iste sonuc ! 


Sihhatler olsun kucuk adamim :P 

Seni cooook ozledik :(( ama bu aksam 20:30 Mudanya feribot iskelesinde bulusuyoruz.. Bugun bize biter mi ?? :))

 sevgiler
lulu
xxx

13 yorum:

  1. Tatlilar sahanesi bu bidik yahuuu nasil tatli bakiyor da hic sorun yaratmamis kuaforde buna bayildim en cokkkk, gidin onu kucaklayinnnn hemencikk ;))

    YanıtlaSil
  2. canım kuzum seni çok özledim ...

    YanıtlaSil
  3. ay ne minnoş ya, sıhhatler olsun =)

    YanıtlaSil
  4. oyy pek yakışıklı olmuş küçük bey ! =)

    YanıtlaSil
  5. masallah cok tatli :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Lulucum, simdi kavusmussunuzdur, belki birlikte uyuyorsunuzdur, mis gibi saclarini koklaya koklaya. Gule gule uzasin o saclar. Altin bukleleri harika : ) Bir suru masallah yolluyorum. Bizim ki de berber amcasini cok sever, tras olmak bir keyif bizde de : ) Simdilik berber ziyaretlerini sadece Istanbulda yaptik, kendimizin evde kestiklerini saymazsak, baya uzadilar,terletiyorlar, Istanbulu bekliyoruz : )

    YanıtlaSil
  7. ayyy yerim ben onu maşallah

    YanıtlaSil
  8. hepinize coook cooook tesekkur ederim guzellerim... Alpcan sizi tanisa her birinizi cok sever eminim.. Kestigim saclarini guzel bir hatira haline getirdim onu da sizinle paylasmaliyimmm :))

    YanıtlaSil
  9. Dunya yakisiklisi bi bebek Alpcan! Ben de bi tane boyle sari, kivircik sacli istiyorum;))

    YanıtlaSil
  10. yerım ben onu masallah cok zordur bulusup ayrılmalar kıyamam kı:(( o saclara bak sen ya kocaman masallah

    YanıtlaSil
  11. ayy cok yakısıklı saclara kıyamama bende de var . gerci kayranınkiler hala cok uzun değiller oyuzden olabilir uzasınlar cok istiyorum, gecenlede anneannesi onlerini kesmiş gozune geliyorlar diye, off nasıl kızdım aslında cok guzel yapmıs ama kıyamıyorum işte sacına.. alpcan gibii upuzun olsun insallah:)
    alpcan nekadarlık bu arada,?

    YanıtlaSil
  12. @SvGLove cnmmm Allah gonlune gore versin insallah.. cok guzel bir duygu anne olmak ;)

    @Kokosss ;))) kelebek off sorma cok zor.. :(( pzts gelip CUma aksamini zor ediyoruz.. Bugun Persembe ve ben bitik haldeyim :D

    @Aysun Karaalioglu Ahh biliyorsun iste sende nasil oldugunu.. inanilmaz zorlandik bu karari almak icin :))) sonrasinda da uflayip durduk ama cok uzamisti, zorunluluk olmustu bizim icin.. :( Kayra'nin sacini uzatabildigin kadar uzat dokundurtma kimselere :)))

    YanıtlaSil
  13. Aslan parçası, bunlardan 2 tane de bende var biri Teo, diğeri Öykü :)

    YanıtlaSil