23 Mayıs 2012 Çarşamba

My Dearest Efie

Suan bulundugum noktadan hayatima geri donup baktigimda beni en cok mutlu eden sey mutlu ailem ve biriktirdigim guzel dostlar.. Hatta dostlarimi birer birer aklimdan gecirirken eksik kalan oldu mu diye endiselenmek bile ayri bir keyif.. ;)

Daha onceki postlarimda da bahsettigim canim Efie'cim -ki hep soyluyorum biz onunla Yunan-Turk dostlugunun en guzel ornegiyiz- gectigimiz hafta bana surpriz bir hediye gonderdi.. 

Hadi gelin birlikte acalim.. ;) 
 

 


Canim Efie'cim ;
Efharisto para poli for your kind & precious gesture ! 
Love you sooo much ! ;)

lulu
xxx

  

25 yorum:

  1. i love folli follie!!! and your necklace is amazing!

    kiss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Alanze ! l love folli follie too ;) and honestly this is my first product from that brand.. Thanks to my lovely friend Efie ;)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir arkadaşlığınız var, şu küçücük resimden bile anlaşılıyor :)
    Güle güle kullan canım kolyeni ^^

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlardan beklenmeyen bi anda alınan hediye ne kadar mutlu ediyor dimi? =) çevrende böyle değer verdiğin arkadaşların olması ne güzel!

    YanıtlaSil
  4. @j.d. @alice tatli blogger arkadaslarim benim.. size de sahip olmak cok keyifli ! Bunu cok icten soyluyorum.. Cok tesekkur ederim yorumunuz icin ve Alice'cim gercekten cok sansli hissediyorum kendimi.. iyki boyle deger verdigim dostlari hayatimda tutabilmisim.. ;)

    YanıtlaSil
  5. lulucum ne guzel bir kolye bu boyle :) hediye almak da vermek de çok guzel birşey yahu =)

    YanıtlaSil
  6. Lulucum canım, çok teşekkür ederim başsağlığı ve tebrik mesajın için. Çok farklı bir serüven başlıyor benim için, bakalım neler getirecek. Çok heyecanlıyım gerçekten. Şu birikmiş postlar bitsin, yeni fotoğraflarla paylaşıcam hamilelik serüvenini. Zaten iyice belli olmaya başladı artık, istesem de saklayamam :)

    Hediyeni güle güle kullan, insan sevdiği birinden böyle beklenmedik hediyeler alınca nasıl mutlu olur bilirim. Çok da güzelmiş ayrıca.

    Öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @Rainbow Gatherer Tesekkurler Gokce'cim.. Ben her ne kadar cok almayi sevmesem de boyle surpriz hediyeler insani cidden cok mutlu ediyor :))

    @deniz saatcioglu Deniz'cim cok tesekkur ederim.. Oldukca sevdim ve gonul bagi kurmus olmaliyim ki geldiginden beri 3 kez kullandim bile :)) Senin tatli gobisini ve harika seruvenini merakla takip ediyorum cnm insallah saglikla kucagina alacaksin.. :)

    YanıtlaSil
  8. öncelikle sana Lulucum diye başlayan yorumlar yazmak benim çok hoşuma gidiyor, ne kadar güzel söylenişi Lulucum =)

    hediyen çok güzelmiş, böyle uzaklardaki arkadaşların bir anda bir sürprizle çıkagelmesi büyük keyif =)

    YanıtlaSil
  9. Yaaa benim gozlerim doldu yine;) Dunyanin dort bir yanina dagilmis dostlarim oldugu icin farkli ulkelerde yasayanlarin dostluklari hep mutlu ediyor beni! Gule gule kullan hediyeni!

    PS.israilden biri arkadasim Chicagoya sabah bulantilarim icin ginger candies getirmisti. Bu postu okurken aklima geldi. Gozlerim doldu yine;)

    YanıtlaSil
  10. @irem lulucum gercekten soylenisi cok seker bi isim.. Ozellikle ufak cocuklar soylediginde -ki cok hoslarina gidiyor onlarin- daha da seker oluyor... Tesekkurler Irem'cim ;)

    @GoNcha GoNcha tatlim Cupcake'im ici guzel kendi guzel arkadasim benim.. Senin suan ki duygusal halini tahmin ediyorum.. O gozyaslari sikca akmak isteyecek ama hep boyle keyifli seyler icin duygulan olur mu ? :=)

    Ve arkadasin ne kadar dusunceliymis.. Hep hayatimizda boyle dusunceli arkadaslar olsun insallah ;)

    YanıtlaSil
  11. Hayatta daha değerli ne olabilir ki?Harika bir seçim çok beğendim canım...sevgiler

    YanıtlaSil
  12. great blog dear! the sister of a dear friend of mine is also named lulu :)
    xxx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Cok güzelmis yeni kolyen, motifine bayildim :)

    Iyi günlerde kullan :)

    Bende beklerim Bloguma :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Lulucum, kolyeni gule gule kullan hep, ne guzel bir arkadasin var, cok nazik bir davranis cidden : ) Eve yeni donduk, bloglara yeni bakmaya basladim, senin haftanin yada haftasonunun ozeti postunu kacirmisimdir diye dusunurken gordum ki yapmamissin daha, bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten süper bir hediye olmuş :) benim de çok yakın Yunan bir arkadaşım vardı, Yunanistan'a gittiğimizde de hep sevgiyle karşılandık bence iki millet arasında yaratmak istedikleri anlaşmazlık bir yana geçmişten gelen de çok güzel bir komşuluk ve sevgi de var.

    YanıtlaSil
  16. @chfashionstend Cok haklisin cnm.. bundan daha kiymetli bir sey yok.. sevildigini hissetmek en guzeli.. arkadas icin de sevgili icin de hep ayni guzel duygu ;)

    @samecookiesdifferent thanks a lot and very nice to hear that you have a dearest friend who named lulu.. hihih l'm sure that she is one of the great person :DDD

    @Bouguet de Fleurs Hosgeldin cnm ve tesekkurler yorumun icin.. ;) ziyaretine geliyorum ;)

    @Lila Moonlight tesekkurler Aylin'cim.. Efie gercekten cok dusuncelidir ve her zaman bana boyle tatli surprizler yapar.. Hele Atina'ya gittigimde inanilmaz agirlar bizi.. Hafta sonum bu sefer fazla renkli gecti.. O bicim bir post hazirlamayi planliyorum :)))

    @BeTwin Us Cok tesekkur ederim cnm.. Inan yorumunu gordugumde cok mutlu oldum.. Yunanistan ile aramizdaki siyasi gerginlik halk arasinda gercekten komik bulunuyor.. Yillardir hem Atina hemde adalarina gidiyorum tek bir kotu deneyim yasamadim.. Cok hakilisin aramizda ciddi bir gecmis ve sevgi var ;)

    YanıtlaSil
  17. Bende tesekür ederim :)
    Blogunu takibe aldim simdi, bende beklerim tekrar :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  18. çok şirin , güle güle tak :)

    YanıtlaSil
  19. Lulucum uzak kaldim bloglardan gene bir sure ama takibindeyim;) cok guzelmis kolyen ,gule gule kullan.
    Portekiz postlarini bekliyprum merakla:)

    YanıtlaSil
  20. masallahhhhhhh nazarlar degmesın sıze ve dstlugunuza kolleyın anlamı yeter dostluk..sevgıyle kullan

    YanıtlaSil
  21. cok dusuncelı ımıs :)ben boyle nazık ınsanlara bayılıyorum benım yerıme benım aklımla dusunup hedıye alanlar ıse vayyy dıyorum tam benlık dostlar bulmusum dıye :)gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
  22. I like this second necklace ! Kiss x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. hedıyenı gule gule kullan cnm cok begendım cok zarıf ve sırın aynı zamanda herkese boyle dost nasp etsn allah dıorum ::)

    YanıtlaSil
  24. @Bouguet de Fleurs geldim tatlim bende ;) Tekrar tesekkurler

    @Nazli Babaoglu tesekkurler cnm.. takinca kendimi cok iyi hissediyorum gercekten..

    @Safakslook Evet arada bi post yap bize en azindan haftada bir ragziyim ben :) Portekiz'e neredeyse 15 gun kaldi.. Heyecan dorukta cidden ve gelince milyon tane post yaparim sanirim :)))

    @Kokosss ;))) kelebek Tesekkurlerrrrr cnmmmm ;) hayatimdan ic eksik olmasin umarim..

    @Grace cok yaa ! nasil tatli bi tanidan bayilirsin.. hani bazi insanlarin boyle baska bi isigi olur ya (senin gibi..) iste Efie de onlardan.. ;)

    @Marzena Thank you honey ! kiss kiss ;)

    @zeys cok tesekkurler tatlim.. suan mucevlerimi bile gozum gormuyor.. O herseyken kiymetli oldu cikti :)))

    YanıtlaSil