2 Mayıs 2012 Çarşamba

Mayis Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

1 Mayis tatili size de benim kadar iyi gelmistir umarim... Onumuzdeki gunlerde detaylarini paylasacagim keyifli bir kacamak yaptik Ask'la ! ;) ve simdi mutlu mutlu yeni is gunune basliyorum..

Yeni ay yeni umutlar ve mutluluklarla gelsin hepimize diyerek neseli ajandamin Mayis ayi icin onerilerine goz atalim mi ?

,

 
Ben secimimi yaptim.. Hem yilin ilk kirazini yemek, hem de kulagima kirazdan kupe yapmak istiyorum.. ;)

Peki Sizin Mayis ayi keyfiniz ne olsun ? :)


sevgiler
lulu
xxx










8 yorum:

  1. Kiraz konusunda hemfikiriz : ) Kendime cicek almak da her zaman yapmaktan zevk aldigim bir sey : ) Rejime hergun ara veriyorum ben : ) Cizgi film de sagolsun hergun var hayatimda : ) Is yerimde terlikle de geziyorum, home ofis olunca : ) 1 mayis postunu bekliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  2. canım ne keyifli bir post olmuş bu böyle...huzur verdi resmen....hmm bende seçimimi yaptım...

    güneşin doğuşunu izlemek, işe gelirken taze çiçek almak veee, kırmızı kareli örtülü bir piknik sepetim olsun istiyorum tez zmanda, evren duy sesimi :)

    güzel haftalar olsun canım

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ayy hepsi de çok güzelki, hepsinden ayrı keyif alabilirim. sadece rejime 1 gün ara verme kısmı benim için zor olcak, zira bana hergün bayram hehee :P
    aşkla kaçamağını da heycanlan bekliyorum lulucum ^_^ biz artık aşkla anca sucuk-ekmek yiyip tv izliyoz, çok büyük lükslerimiz var anlıycagın:))))

    YanıtlaSil
  4. Aşımcım bugün alarm çalmadan uyandım güne demek ki gerisi de gelecek bu ay :))) Mayıs benim ayım zaten :)))

    YanıtlaSil
  5. @Lila Moonlight Kiraz kardesligi ! Bu ay kirazdan yaptigimiz kupelerimizle resim cektirelim mutlaka :) Kendine cicek almani da cok seviyorum biliyorsun.. Cok sekersin sen yaaa !

    @gozde'nin gozunden ohh cok sevindim sana huzur verdigine.. Secimlerin de cok guzel ;) Piknik sepetin olsunn en kisa zamanda ve romantik bi piknik yap esinle tatlim gozde'cim :))

    @minikkus hmmm keyfini cikart minnikkuscumm :) Ask kacamagimi bu hafta zaman bulursam hazirlayacagim o kadar cok resim var ki ! secim yapmak cok zor :))

    @alper benim canim sevgilim ! mayis ayi en guzel ay ve eminim o listedeki bir cok keyfi birlikte paylasacagiz ! Mutlu dogum gunleri kutlamalari 1 Mayis itibariyle basladi.. seni seviyorum.. ;)

    YanıtlaSil
  6. mayıs benim için de çok önemli bi ay o yüzden beni mutlu eden her şeyi bol bol yapıcam.. çizgi film izlemek de favorim sadece bu ay değil her ay bolca yapıyorum =))

    YanıtlaSil
  7. harika oneriler var Mayis ayi icin. secim yapmak cok zor. ben de yilin ilk kirazini ve visnesini heyecanla bekleyenlerdenim:)
    Aylin gibi genelde home-office calistigim icin terlik-pijama ile dolasabiliyorum ofiste!
    Bu ay cizgi film izlemeyi de ekliyorum listeme:)
    Cupcake tadinda mutlu ve huzurlu gecsin Mayis ayimiz!!!

    YanıtlaSil
  8. @alice Mayis senin de dogum gunun mu yoksaaa ? :) benim kocis bu ay dogru o nedenle benim icinde coook onemlidir :))) cizgi film izlemen sahane.. hatta cok sanslisin bir suru cizgi kanalimiz var artik hihih

    @GoNcha GoNcha Aylin ve seni kiskaniyorum bugun ! hihihi hayalime sahipsiniz ve harikasiniz.. bayildigim 2 tatli cupcake'lerimm benim :) Bu arada sanirim bende cizgi film izlemeyi listeme ekleyecegim.. ozendim resmen :))

    YanıtlaSil