14 Mayıs 2012 Pazartesi

Klasik Muzik Askina !

Gecen hafta Ask ile kendimiz icin harika bir sey yaptik !

  
Borusan Istanbul Filarmoni Orkestrasi'nin Lutfi Kirdar UKSS'deki "Siz Isteyin Biz Calalim" konulu klasik muzik dinletisine katildik..

  
Viyanali dunyaca unlu sef Sascha Goetzel esliginde, Soprano Michele Crider'in -ki kendisi kusagin onde gelen dramatik sopranolarindan biridir- konuk oldugu dinleti gercekten cok keyifliydi..

 
Bu geceyi bizim icin ozel yapan onemli bir detay daha vardi.. O da arkadasimiz Barkin Balik'in muhtesem Obua solosuna taniklik etmis olmamiz.. Barkin'cigimin Antonin Dvorak'in 9. senfonisinde obua solosu vardi.. Ve gercek anlamda cok lezizdi.. 

Alpcan'a Not : Babis'le keske Alpcan yanimizda olsaydi diye hayiflandik.. cunku klasik muzik ve Jazz sever bir annenin oglu olarak bu konserden keyif alacagina emindik.. Elbette daha cok kucuksun ve cocuklar icin 8 yas siniri soz konusu ama cok sansliyiz ki Barkin'cigim seni provalarina davet etti.. En kisa zamanda bu guzel teklifi degerlendirecegiz.. ;) 

Okur'a Not : Bir sonraki dinleti 23 Mayis 2013 aksami yine Lutfi Kirdar'da "Bifo & Thomas Hampson" adi altinda yapilacak.. Sef yine Sascha Goetzel ;)

sevgiler
lulu
xxx




5 yorum:

  1. Keşke İstanbul'da olsaydım da bende katılabilseydim..

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, elele resminizi cok sevdim, mint dokunuslu : ) Soyle bir konser zevki yasamak istedim ben de ( oturmali ama, ayakta itis kakis konser dinlemeyi sevmiyorum ). Cok zaman oldu gitmeyeli : ( Tahmin ettigin gibi buradayim, 3 gunlugune, ama degil konsere gitmek annemleri doya doya gormeye vakit yok, is cok yogun : ( Bizim bulusma bu hafta da olamiycak sanirim : ( Milano'dan Floransa planiniz halen gecerli ama dimi? : ) Canta konusunda hemfikiriz, baba markalarin kaliteli urunlerini kim istemez, ama ucuz secenekler arasindan bana hitab edeni bulunca tadi bir baska guzel oluyor, hani kaziklanmadan eglenmenin keyfi gibi : )))

    YanıtlaSil
  3. @j.d. tatlimmm gercekten cok izlenesi bir konserdi.. Ankara'ya da geliyor Borusan Filarmoni takip et bence ;)

    @Lila Moonlight Aylin'cim cok haklisin ozellikle klasik muzik konserini ayakta izlemeyi dusunemiyorum bile.. onu hafif kafamizi sallayarak sakinceee dinlemek gerekiyor :) Ama dedigin gibi ben diger konserleri de sevmem ayakta.. :) Hosgeldin diyorum ama gorusemeyecek olmamiz cok sinir.. Bi gun olacak ama o gun buyuk gun olacak kesin :))

    YanıtlaSil
  4. Harika bir aksam olmus klasik muzik esliginde;) Ankara programini takip ediyim Borusanin gelirlerse kacirmayalim!
    Alpcan 8 olsun eminim o da anne ve babasi gibi klasik muzik sever olucak!

    YanıtlaSil
  5. @GoNcha GoNcha :)) insallah tatlimmm... Gelirse sakin kacirma.. Sef bir harika ;)

    YanıtlaSil