20 Mayıs 2012 Pazar

Happy #33

Ask icin, sehrin tek Trattoria'si Nisantasi / Leon'da, Italyanlar gibi kocaman bir masada dostlarimiz & sofra saraplarimiz esliginde keyifli bir dogum gunu partisi organize ettim.. Acikcasi ikna etmesi cok zor oldu ama hediye kabul etmemek ve pastasinin nutellali pizza olmasi sarti ile Ask'i kandirmayi basardim ;)

Katilan herkese yeniden COK tesekkur ediyor ve neseli "Happy #33" partimizden bir kac keyifli kareyi sizinle de paylasiyorum..

Mutlu Yillar ASK ! 

mutlu ailem..

Hep birlikte nice keyifli sofralara.. ;)

Gecenin sopar halleri..

Elimize neseli bir sey gecmesin :))

Kuzu ciddi bir performans gosterip gece yarisina kadar dans etmeye devam etti.. O nedenle en buyuk tesekkur Alpicolo'ya ! :)

sevgiler
lulu
xxx


28 yorum:

  1. Lulucum cidden cok eglenmissiniz, sopar halleri de cok sevdim. Oyle bir pano ben de hazirlamak istiyorum bir dogumgununde. Afferin Alpcan kuzusuna, ne guzel ortama uyum sagliyor, anne babasina harika eslik ediyor : ) Kutlamalara devam ettiginiz guzel bir pazar diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  2. Bu arada eylule kadar kesin gorusucez, okullar tatile girsin oglumla daha uzun kalmali gelislerimin olacagini umuyorum sirketten izin alabilirsem, o zaman geldigimde dedigin her yere gidelim, bir de senin o et yedigin turk restoranina : ) Eylulde de burada senin icin cok guzel planlarim var : )

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu mutlu uzuuun yıllar diliyorum hepinize, ve en önemlisi birlikte! =)

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel eglenmissiniz mutlu yillarr diliyorum sizi mutlu aile ;))

    YanıtlaSil
  5. @Lila Moonlight Tesekkur ederim Aylin'cim.. Pano cok acele bir sekilde son dk. hazirlandi ama gecenin nesesi oldu :) Yaz aylarinda seninle Zubeyir keyfi yapmaya sabirsizlaniyorum hadi gelinnn :)))

    @Alice Burcu'cum cok tesekkur ediyorum cnm.. Darisi basina senin de ! :)

    @Gun-el Eva'cim cok tesekkurler cnm.. Seninde mutlu ailenin fazla uzatmadan genislemesini diliyorum tatlim ;)

    YanıtlaSil
  6. ayyy ne keyifli bi kutlama olmuş buuu ^_^
    ve ben senin kuzunu ham yapar yerimki o sezercik saçlarıyla birlikte <3 çok tatlı, çok güzel, cıvıl cıvıl bi aile. nice mutlu senelereeee:)

    YanıtlaSil
  7. Canim esine mutlu yillar hep beraber daha nice yaslar kutlayin boyle bol eglenceli :) oglusunun hallerinede cok ama cok bayildim cok seker gorunuyor masallah :))

    YanıtlaSil
  8. Lulucumm,
    Yine içim açıldı, ne güzel eğlenmişsiniz, maşallah :) Mutluluğunuz, neşeniz huzurunuz daim olsun. :) Bİrlikte gireceğiniz nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  9. cok guzelsınız ...nıce mutlu yıllara ozaman ask ıcın :)valla bue rkekler nıye sa sa ya gelemıyor anlamıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. @minikkus :)) tesekkurler tatlimcim.. Nice mutlu senelerimizi, anlarimizi sizde paylasin bizimle ve sizde cok mutlu olun insallah.. ;)

    @sansli anne tesekkurler cnm.. Kuzunun nesesi dunyalara bedel.. Baba partisiydi ama parti yildizi yine Alpcan oldu :))

    @sevgi cnm cok cok tesekkur ediyorum.. Ve her zamanki tatli ve iyi dileklerin icin kocaman bir aminnnn ;)

    @Grace Benim tatli prenses Grace'cim.. Boylesinden daha bolee bisey gelecek sana insallah :)))

    YanıtlaSil
  11. Kuzucum güzel organizasyonun için buradan da tesekkur ederim sana :)))

    YanıtlaSil
  12. Alpico'nun yandan taranmış saçlarına bayıldım =) ne yakışıklı maşallah :)
    Eşinin adı Aşk mı gercekten yoksa burada kullandığın bir isim mi? eğer Aşk sa çok ilginç bir isim :)

    YanıtlaSil
  13. Fotograflar cok neseli ve mutlulugunuz daim olsun ama ben bir cocuk manyagi olaraktan kuzuya bayildim nasil bi sirinliktir o masallah diyeyim sonuna da :))

    YanıtlaSil
  14. @alper Ask ! benden de sana tesekekurler bi de opucuks.. ;)

    @Rainbow Gatherer Gokce'cim saclari cidden omre bedel.. hele birde dokunsan onlara :)) Pamuktan yapilmis bir oglum var hihih.. Kocisin kod adi Ask.. Burada surekli kocis demek yerine Ask dedim gitti.. Bu arada adi Alper ;)

    @Fifthfloorovergoldenhorn Hosgeldinnnn.. Ve cok tesekkur ederim yayli yorumun icin.. Sana kisaca elmayra diyelim o zaman :)))

    YanıtlaSil
  15. Ask'in dogum gunu kutlu olsun! Dostlarla keyifli ve eglenceli bir parti organize eden sana da kocaman bir bravo! Alpcan da cok eglenmis fotolar muhtesemmm

    YanıtlaSil
  16. @GoNcha GoNcha Tesekkurler tatlim benim ! Alpico o aksam koptu ! o derece :))

    YanıtlaSil
  17. Mutluluğunuz hep daim olsun :) Bebişin bahtı açık olsun:)

    YanıtlaSil
  18. Lulu'cum ne kadar güzel eğlenmişsiniz özellikle hepinizin koptuğu resimler çok içten :) ben bir de kuzuya bayıldım, nasıl bir tatlılıktır o maşallah diyorum :))

    YanıtlaSil
  19. @Bolat Aminnn Bolat'cim cok tesekkur ederim..

    @BeTwin Us Evet tatlim cidden iyi eglendik galiba.. Hala o geceden bahsediyoruz aramizda hatt seneye daha genis bir organizasyon talepleri geliyor :) Kuzu kendi kuzum diye degil ama cidden cok tatli bisey oldu , cok tesekkur ederim canim :)

    YanıtlaSil
  20. bebegin nasilll guzel bisey oyle masaalah cok guzel :))

    YanıtlaSil
  21. masallah sıze hep boyle mutlu olun fotolardan bellı ınanılmaz keyıflı gectıgı harıkasınız::.....o mınık varya nasıl durmus gece yarınsna kadar kıyamama ona sarımm benım

    YanıtlaSil
  22. @ozlemce-lik tesekkurler Ozlem'cim.. Alpico ile bi Nisantasi gezimizde magazana ugrar bi yanak aliriz senden ;)

    @kokosss ;))) kelebek cok cok tesekkurler kokoscum :) Minik resmen dans dans modunda dayandi tum gece.. Saat 21,30'u gecince iyice uyku modundan cikti :))

    YanıtlaSil
  23. Gercekten eglendiğiniz o kadar belli ki samimi fotograflardan, not ettim hemen bu trattoria'yı nutellalı pastalı dogumgunu kutlaması harika fikir, oglun ve sana kocaman bi masallah anne oldugunu gorunce soka girdim:)

    Sevgiler,
    Cigdem

    YanıtlaSil
  24. @Ciiden hihi bu yoruma bayildim.. cidden soka mi girdin :) Hic gostermiyorum biliyorum ki canli canli gorsen daha da sok olursun eminim :)) Bu trattoria Nisantasi'nda Tesvikiye camiinin hemen arkasinda LEON.. Kesinlikle gitmeni tavsiye ederim.. Sahibi de Gokhan ve cok tatlidir.. Selamimi soyle olur mu ?

    YanıtlaSil
  25. Gercekten cok sasirdim, evli oldugunu bile bilmezken o kadar guzel bi tablo gordum ki karsımda Allah sizi birbirinize bagislasın..
    Cok sık gidiyorum o tarafa, mutlaka gidicem selamını da soylerim inşallah:) (ismini de bilmiyorum ama)

    YanıtlaSil
  26. @Ciiden Tesekkur ederim cnm.. cok tesekkur ederim hemde.. Eger yolun dusecekse, "Lutfiye'den aldim adresi bana iyi bakacakmissin" dersin.. Guzel sofra saraplarindan eksik etmesin seni ;)

    YanıtlaSil
  27. Tamam mutlaka gittiğimde soyluyorum Gokhan'ı bulup.. Postunu da yaparım belki, cok optum:)

    YanıtlaSil
  28. @ciiden harikasin ! post yap mutlaka keyifle okuyalim biz de ;)

    YanıtlaSil