8 Mayıs 2012 Salı

Dilekleri denizle bulusturmak bahane, Trilye sahane !

Hafta sonumuzun kisa ozetini yapmak icin oturdum pc basina ama ne mumkun.. Deli gibi resim cekmisim.. :) Iyisi mi ben size Hidrellez bahanesi ile dileklerimizi denize bulusturmak icin gittigimiz ve surpriz bir eglence ile karsilastigimiz Trilye cikartmamizdan bahsedeyim..

Trilye cikartmasi diyorum cunku eminim Trilye halki ve o gun Trilye'yi ziyaret edenlerin bir cogu hala Alpcan'i konusuyordur :) Sevimli minik sosyal adamim benim... :))

 
Bilmeyenler icin ; Trilye -eski adi ile Zeytinbagi- Bursa il sinirlari icinde, Mudanya'dan az biraz ileride, sirin mi sirin bir rum kasabasi.. En onemli gecim kaynaklari zeytincilik ve elbette balikcilik ;) Aslinda Trilye hakkinda size anlatmam gereken bir suru onemli tarihi detay var ama sanirim bu ayri bir post konusu olmali..

Simdi gelin ben size nasil keyif yaptik ondan bahsedeyim :))

 
Trilye'nin sipsirin bir limani var.. gercekten cok sirin.. Insanlari da son derece dingin ve neseli.. 

Alpico'da dalmis uzaklara ne dusunuyorsa artik.. Yoksa oglum asik mi oldu ? :)))

 
Konaklamak isteyenler icin sahilde sirin bir butik otel bulunuyor.. Bahar aylari icin romantik hafta sonu planlamak isteyenler "Trilyali Butik Otel" i arastirabilir.. Biz Ask'la bir hafta sonu kacamagi yapmak icin kendimize soz verdik ;)

  
Gunes batmaya basladiginda once hidrellez dileklerimizi taslara yazip denizle bulusturduk sonra da gokyuzunun leziz goruntulerini esliginde ufak ufak aksam yemegini hayal etmeye basladik ;)

 
Trilye'de babacigin tercih ettigi mekan Liman Restaurant ama biz hemen giriste olan sirin bir restauranti cok sevdik.. Yunan adalarinin minnak balikci koylerindeki keyifli masalarimizi hatirlatti bize.. o nedenle de tercihimizi Savarona Restaurant'tan yana kullandik.. :) Tuna Bey sagolsun bizimle mis gibi ilgilendi.. Eger gittiginizde bizi Alpcan'in annesi babasi gonderdi derseniz mutlaka hatirlayacaktir ;)

 
Alpcan kuzusu karides, kalamar ve midye (midyenin elbette sadece pilavi) uclusunu canavar gibi yedi.. Uzerine Trilye'nin en iddali baligi Tekir'i de hupletti.. Hatta bi ara kalan baliklarini agziyla direkt tabaktan yemeyi tercih edip tum restaurant'i kendine guldurdu.. 

Hep soyluyorum Alpcan'in anne-babasi olmak pek zor, pek sosyal bir durum ;)

 
Ve gecenin surprizi.. Restaurant'in mudavimi tatli bir beyden geldi..  Hidrellez atesi yaktirip bir de uzerine tum restaurant sakinlerini atesten atlatip, dilek diletti :)) Bu arada saz ekibine de sarkilar caldirdi soyletti.. Cok eglenceliydi.. Alevler hafiflediginde kucuk cekirdek aile olarak bizde el ele atladik atesten ;)

Hepimizin gonlunden gecen tum dilekler kabul olsun..!

sevgiler
lulu
xxx

23 yorum:

  1. ya çok merak ediyorum tirilyeyi kısmetse gitmek istiyorum. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz...

    YanıtlaSil
  2. Kuzu cok tatli ya bayiliyorummm, ne guzel eglenmissiniz bittim :)))

    YanıtlaSil
  3. @swl tatlimm yenikapi dan bi feribot Mudanya'dasin ve sonra 10 dk da tirilye :) bi kacamak yap sevgiliyi alip :))

    @gun-el hihii tesekkurler tatlis ! Darisi basina diyorummm..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bı kaçamak yapmışsınız vallahi bayildim..rumlardan kalan herseyin bir başka tarihi dokusu oluyor bir başka kıymeti ... Cok sevdim burayı da umarım gitmek nasip olur bizede.. Öpüyorum seni cok canım

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel bir aile kacamagi yapmissiniz, hic duymamistim bu kasabayi, o yelkenli ile dolasmak istedim simdi. Bulut resmine gozum takildi hemen, kusu ne guzel yakalamissin : ) O yemek sofrasi harika ve de kuzun o baliklari yedigi icin cok sanslisin, benim oglum baya uzun bir sure ara vermisti balik olayina, evvelsi aksam biz yerken cupramizdan istedi, nasil mutlu oldum, yarisini o yedi, yuppi : )

    YanıtlaSil
  6. @gozde'nin gozunden tatlim gercekten cok sirin bir koy.. Vaktin olursa balik yemege kacin derim.. Ama tabi sakin bi gun olsun yoksa Pazar gunu dusunemiyorum oralari.. Bende cok optum tatlim ;)

    @Lila Moonlight O gokyuzu fotografinda biliyorsun senin emegin var.. Sende sevdim ben o goruntuyu ve ilk denemem kusu yakalayarak super guzel oldu :)) Balik soz konusu olunca bende cok heyecanlaniyorum o nedenle kuzunun yeniden yemege baslamasi harika ! Afiyet olsun yakisikliya :)

    YanıtlaSil
  7. nekadar güzel bi yermiş burası yaaa ^_^ ama hep bana uzak yerler, neden şöyle ankaraya yakın balıkçı kasabaları yokki:(
    ne güzel kaçamak yapıp çekirdek ailecek gitmiş gezmişsiniz. bide ben senin o afacan kılıklı sarı pattis oğlunu yerim ya kızııııım:) o ne güzelliktir öyle ayçiçeği gibin ^_^
    bu vesileyle gözlerinden öper, daha nice kaçamaklar dilerim cicim:)

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel kareler cikmis ortaya :)
    Alpcan cok tatli - masallah :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  9. Lulucum,
    taşlara nasıl dilek yazdınız, merak ettim doğrusu :)
    Bu arada gerçekten eğlendiğinizi anlayabiliyorum çünkü ben de okurken eğlendim. :)
    Tüm dilekleriniz gerçek olsun, mutluluğunuz daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. @minikkus Minikkusum :) cok tatlisin sen ! Yorumlarini tweetlerini okurken hep gulumsuyorum.. Yazilarin zaten olay :) Tesekkurler tatlim.. pattis oglumla seni cok operiz o halde.. (Ankara'li olunca deniz cok ozleniyoo di mi ? pufff sansiz bi durum denize uzak olmak ama oraninda baska guzellikleri var tabisi)

    @Bouquet de Fleurs Hosgeldin cnm.. cok tesekkurler nazik ziyaretin ve yorumun icin.. ;)

    @sevgi Sevgi'cim cok tesekkur ederim canim.. Hepimiz icin daim olsun diliyorum.. Aslinda soyle; kagida uzun uzun yazdim ama tas kismina minnak sekiller cizdim, ufak kelimeler yazdim.. kisalttim yani ;) sonrada opup denize yolladim.. tavsiye ederim ! tasin suyun uzerinde olusturdugu manzara bile daha keyifli inan ! ;)

    YanıtlaSil
  11. Her sene bandırmaya giderim bir dahaki gidişle buraya uğramalıyım kesinlikle :) Ne güzel geçmiş gününüz, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. @Santiyenin Gulu tesekkur ederimmmm ;) ve hosgeldin..

    @Trendsum Ahh vakit bulur ve ugrarsan sahane olur... bende cok sevinirim :)) Ama gidersen eski rum evleri arasinda salin mutlaka ;) gerci sicakta zor olabilir ama aksam serinligini tercih edersin sende ! hihihi

    YanıtlaSil
  13. Aaaa Lulucummm cok istiyorum ben bu kasabaya gitmeyi. Mart ayi icin bir kampanyadan hotel rezervasyonu yaptirmistim hatta. Haftasonu balik yer doneriz diye. Ama islerden kacamayip iptal etmistik. Ne zaman ayarlar gideriz bilmiyorum ama senin tavsiyelerine uyacagim;)

    YanıtlaSil
  14. mudanyaya gitmisligim varda tirilyeyi es gecmistik ama ne guzelmis kocisi ikna edersem bizde oglusu alip ailece gidelim :)resimler cok guzel olmus hepsine bayildim,kucuk adamda cok tatliymis masallah bende de 2 yasinda olanindan var :)

    YanıtlaSil
  15. Ne sevimli, ne güzel bir ailesiniz maşallah :) inş. hep bu mutluluğunuz sürer cnm. alpcan ne kadar sarışınmış öyle :) demek ilerde de deniz ürünlerini sevecek şimdiden belli :)

    YanıtlaSil
  16. Lulucum, haftasonu gelmeden bir post yaparsin belki diye bekliyordum ama gelmiycek sanirim, o yuzden buradan yaziyorum yine : ) Gonca nin haberini tabiki gordum, ilk yazdigi gun, bir cupcake daha geliyor aramiza, cok mutluyum : ) Bu yaz bulusup bunu adam gibi kutluyalim ama. Canim o guzel bakan gozlerine, diline, yazan ellerine saglik, beni hep gulumsetiyorsun, coooook tesekkur ederim. Sana da harika bir haftasonu diliyorum : )

    YanıtlaSil
  17. @GoNcha GoNcha Aaaa ciddi misin ? :)) Kullanamamis olman kotu ama soyle dusun #cupcakebebek ile ziyaret edersiniz belki !! Harika olur :) Hatta butun yaz o taraflardayiz biz ve size takilabiliriz buyuk bir mutlulukla ;)

    @esra cem Hosgeldin Esra'cim.. Hemen ziyaretine gelip su 2 yasindaki yakisikli oglusunu gormeye geliyorummm...

    @Rainbow Gatherer Cok tesekkur ederim Gokce'cimm.. Cok naziksin.. Insallah daim olsun hepimizin mutlulugu ;) Alpcan sapsari , sari bi pisi hatta :)))

    @Lila Moonlight Hemen cevabimi bloguna gelip yazdim tatlim.. opuyorum cok ve harikaaa bir hafta sonu diliyorum hepimize ! ;)

    YanıtlaSil
  18. NASIL GUZEL BIRYERMIS BURASI BAYILDIM HUZUR KOKUYOR SANKI..ENFES YEMEKLER OH OH..HER GUNUZUZ BOYLE OLSUN VE AKLIMA YAZIDM BURAYI KOCAMN SEVGILER.. @kuzununannesi

    YanıtlaSil
  19. @Kokosss ;))) kelebek aaa instagram arkadasimmm !! sendin demek.. tesekkurler cnm ;)

    YanıtlaSil
  20. ben bu yerı ılk defa gordum canım demekkı ıyk uyk dememek lazım bazı yerlerı shame on myself dıyerek ):buarada ıyıkı kacamak yapmıssınız cok da guzel olmus opuyorum sızlerı

    YanıtlaSil
  21. @Grace kesinlikle Grace'cimm bende artik yas ile birlikte iyh uyk lara bi son verdim.. tecrube etmeden hic yapmiyorum bu yorumlari :)) Opuyorum cnmcim.. ;)

    YanıtlaSil
  22. evet tektekçiden sonra yeni bir mekan adı sana gelsin lulucum (keyifçi)!!! siz ailecek keyif insanısızınız anne bababböyle sosyal olunca alpcana şaşırmamak lazım:)))

    YanıtlaSil