29 Mayıs 2012 Salı

Beach mode on

Hafta sonu dunya tatlisi bir ciftin dugun davetine katilmak icin bi ucak dolusu (ya da kokpit diyelim) Istanbul'lu Antalya'ya gittik..

Dugun kismi kendi icinde yuzlerce resim ve mutlu ani iceriyor o nedenle dugun detaylarini Facebook albumlerine birakip sizi bu davetin "en guzel bonusu" dedigimiz deniz sezonu acilis simarikliklari ile bas basa birakiyorum ;)

Ayaklara tuzlu su, gobise gunes degmeden yaz gelmez elbette.. ;)

Beach mode on ;)

En sevdigim sey plajda golge oyunlari oynamak.. Bu konuda Ask'la cok sanatsal calismalarimiz var ;)
  
Fistik gelinimiz Manavgat'li oldugu icin Manavgat Selalesi'ni ziyaret etmeden donmek istemedik.. Henuz yaz sicaklari baslamadigindan selalenin debisi daha once gormedigim kadar yuksekti ve mevsim itibariyle etraf oldukca sakin oldugundan bu coskulu sesin tadini cikarttik.. ;) 

 Yaz aylarinda, plajda yapilacak en leziz aktivite "Bira Pattes" aski olmali.. Sezonu actigimiza gore bu lezzetten mahrum kalmadik elbette :))

Herkese sapsahane bir yaz sezonu diliyorum.. 

sevgiler
lulu
xxx

16 yorum:

  1. göbüş üstü taşlardan ve ayakları gömmek için yeteri kadar kumdan ben de istiyoruuuuum <3 ben de universite mezunuyum, ben de nişantaşı cocuguyum hehe:P
    offfff bu tatil postları beni sanki hiç deli degilmişim gibicesine delirtmeye yetiyo, okadar söyliyim:)
    arkidişine de mutluluklar lulucum, 9 temmuz hakkım saklıdır, hatırlatırım:P

    YanıtlaSil
  2. tatil özlemim iyice arttı şimdi bu fotolarla ;) iyice yaz gelsiiin , tatil gelsiiin biran önce bizim göbişler de güneşine kavuşsun =)

    YanıtlaSil
  3. Şurda kalpten kıskançlıktan ölüp gitcem sayeende o olcak. Bende denize girmek, kumlara ayağımla şekiller çizmek, gölge resimleri çekmek istiyorummmmmmmm...

    YanıtlaSil
  4. Lulucum, coooook sevdim bu postunu, yaratici pozlarini. Hepsi cok estetik. Biz de golgesever bir aileyiz. Gobekte minik tas resminden ben de istiyorum : )

    YanıtlaSil
  5. ohh fotoğraflara bakarken sıcacık kumlardan o buz gibi sulara atlayasım geldi =)

    YanıtlaSil
  6. yaa ne guzel fotograflarin hepsine bayildim tatlim! tatil sezonunu acmissiniz darisi bizim basimiza :) benimde ayaklarim, gobusum deniz ve gunese kavussun istiyorum artik :))

    YanıtlaSil
  7. plaj fotograflarina bayildim. ozellikle de kuma gomulmus ayak fotolari cok Cupcake:)
    son 1 haftadir tatil ozlemim cok depresti.gun sayiyorum resmen. ama temmuza daha cok var. havaya girmek icin bugun plaj elbiselerimi cikardim dizdim dolabima:)

    YanıtlaSil
  8. Lulucum, merhabaaa:)
    Life in Stylish times blogundaki Longchamp hediye çanta sana çıkmış. Bak bir ara bloga kaçırma şansını:) Sevgiler.

    http://papis-style.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. deniz sezonu acilmis ayaklar denize girmis kesin denize de girdin, :) daha iflah olunmaz :))) fotograflar cok istah kabartici :P

    YanıtlaSil
  10. @Minikkus'cugumm 9 Temmuz hakkin senindir senin kalacak ! Hic dokunmam ama geri alirim ona gore :)))

    @irem hadi teker teker acalim sezonu o zaman.. keyifli deniz postlari bekliyorum ozlemle.. :))

    @SWL hihihi tatlimmmm o yogun calisma sartlarinda umarim firsat bulup tatil yapacaksin sende ! Yapacaksin degil miiii ? :)

    @Lila Moonlight Aylin'cim kimbilir senden nasil yaratici pozlar cikar ! Gobekte minik tas mutlaka yap.. cok seker sicacik taslari vucudunda hissetmek ;)

    @alice cok tatlisin.. az kaldi tatlis.. o gunler yakin artik hepimiz icin ;)

    @sansli anne tesekkurler canim.. hepsini cekerken cok eglendim ve arkadaslarin benimle dalga gecmelerine kulaklarimi tikadim :))

    @CupcakeHayatlar Cupcake'imm cok tatlisin.. Bende hamisken canim hep tatil istemisti ve cok sukur ki bol bol gezip yuzmustum :) Temmuz'a daha var ama senin tatilim harika gececek hem hafif bi tatli gobis hem de Sevgili ile romantik bir deniz tatili.. Off ozendim size resmen ;) Bu arada bende bu aksam tatil valizine basliyorum eksikleri belirleyip alisveris yapmak icin :)) opuyorum tatlimmm ;)

    YanıtlaSil
  11. @PAPİŞ STYLE merhabaaa :)) Cok sekersin ! Tesekkurler, bilgilerimi verdim tatlim, cokta mutlu oldum.. Bu arada sanirim hic ziyaretine gelmedim.. Hemen geliyorum ;)

    @ozlemce-lik hihih aynen oyle oldu tatlim :) hatta durum o kadar heyecan yaratti ki Haziran 14 icin bi tatil planim var ve sabirsiz durumdayim.. darisi basina canim ;)

    YanıtlaSil
  12. bizim tatil planimizda haziran sonu gibi olucak cok degisik olucak tahminimce:P

    YanıtlaSil
  13. @ozlemce-lik hmmm cok merak ettimmmm nasil bi plan buu ? Bende haziran ortasi kaciyorummm :)

    YanıtlaSil
  14. ınst gorup aglamak ıstedıgım burada gorup ü yaptıgım harıka fotolar keske tatıl bıtmese:((

    YanıtlaSil
  15. harika resimlerrr içim açıldıı yazı özledimm:))))

    YanıtlaSil
  16. @Kokosss ;))) kelebek hihiih cok tatlisin.. Yaz uzuuun surecek insallah tatlim ! Bol bol tatil fotolari cekeceksin sende ;)

    @tugbasatelier Tubisim tesekkur ederim.. Yaz bugun itibariyle geldi zaten.. hihih bol bol deniz tatili hepimize.. ;)

    YanıtlaSil