16 Mayıs 2012 Çarşamba

Anne olmanin bonusu hediyesi..

Normalde hediye kabul etmeyi pek sevmem.. Daha cok hediye vermeyi, mutlu insan yuzu gormeyi tercih edenlerdenimm.. Ama, anne olmanin buyusune bir de hediyesi eklenince bu durumu sanirim sevdim.. ;)

Anneler gunu icin planlanan aile brunch davetimiz oncesi kuzu Alpcan anneyi dudaktan mis gibi optu.. Aslinda opmek yerine gunes gozlugumu ele gecirme telasindaydi ama Ask ile kacamak bir opucuk sonrasi kuzucugun anneyi opme islemi gerceklesti.. ;)

Anneler gunu hediyem bir suredir almak istedigim cantalardan biriydi.. Bir canta delisi olarak bu hediyeye bayildim elbette.. ;)

Brunch sonrasi Alpcan ve teyzesi bana sahane bir "Jamie Oliver" tatlisi yaptilar.. Onlar yaparken cok eglendi bizde Ask'la onlari izleyip tatmak icin sabirsizlanirken.. :) Sonuc o kadar basariliydi ki sirf sunumu icin bile Limonata'nin yaratici sefi Gazi Ates'ten koca bir aferin alip uzerine bir de Alpcan'a yamaklik teklifi geldi :))

Suan Limonata'nin eglenceli menusune uygun isim dusunme asamasindayiz..

Sizce ne olsun ?

 

sevgiler
lulu
xxx
 

14 yorum:

  1. cantani iyi gunlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. valla güpgüzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. @sansli anne tesekkurler cnm.. basladim bile :) hihih

    @Grace ohhh aminnn diyorummmm.. ;)

    YanıtlaSil
  4. Aaa süpermiş, hadi bakalım ismi bulun da gidip yiyelim Alpcan'ın tatlısını :)) Geçmiş anneler günün kutlu olsun bu arada canım

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @deniz saatcioglu sanirim oturup capa sefleri ile yaratici bi isim bulmamiz lazim :) Tesekkurler cnm.. Seni de anne goruruz istediginde insallah :)

    @alper Alpcan minik tatli biskuvi olsun.. kalp !! ;)

    YanıtlaSil
  6. ayyyy Michael Kors! harika bir seçim cnm güle güle kullan. bence Kuzu parfesi olsun tatlının adı :)

    YanıtlaSil
  7. @Rainbow Gatherer hihihi efet ! Cok istedigim bir modeldi bende cok mutluyum cnm.. ee bir canta kolik olarak senin de begenmene sevindim elbette.. ;) Kuzu parfesi 'de fena isim degilmis bunu oylamaya sunacagimmm ;)

    YanıtlaSil
  8. Lulucum, gule gule kullan yeni cantani : ) Tatliyi merak ettim simdi. Bu sefer Limonata ya ugrayamadim, iste kantinde yedigim karisik tostlari saymazsak disarida bir yere ugrayip da yedigim tek tat lahmacun oldu dun aksamustu : ) yaninda da ayran : ) bu sefer tam ev-is dokumasi yaptim, birazcik da alisveris, evde olunca da guzel anne mamalari yedim. Aslinda hayalim de bogazda bir kahvalti keyfi vardi, seni de cayimi icerken arayip anlatmak istiyordum ama gidemedik annemle vakitsizlikten. Bir dahaki gelisimde insallah. Bu seferki istanbul seyahatimde cekebildigim tek resimler dun aksam ki kisa komsu ziyaretinden, yeni evlenen bir komsumuzun evini cicilerini gormeye gittikte annemle : ) Iyi haftasonlari canim : )

    YanıtlaSil
  9. @Lila Moonlight canim cok tesekkur ederim.. Cevabin son postuna geldi bile ;) opüyorum cok

    YanıtlaSil
  10. Amerika donusu kacirdigim tum postlarini okuyorum tek tek;) gecmis anneler gunumuz kutlu olsun Cupcake anne! Muhtesem bir hediye! MK cantani guzel mutlu gunlerde kullan hep..

    YanıtlaSil
  11. @GoNcha GoNcha Tesekkurler Cupcake anne adayi ! :) MK cantalarimizi bulusturalim diyorum artik :))

    YanıtlaSil
  12. ımmmmmmmmmmmm ne olsa adı ne olsa alpdreams :))) olsun :)) cantanı askla kullannnnnnnnnn lulucum

    YanıtlaSil
  13. @kokosss ;))) kelebek canimm alpdreams'i cok sevdik ;) sanirim isim annesi sen olacaksin hihihi ;) Cantam icinde tesekkurler.. Henuz kardesim sefasini suruyor ama insallah bende kullanacagim :P

    YanıtlaSil