24 Nisan 2012 Salı

Passo Plus / Nisantasi # 1

Gectigimiz Cumartesi gunu hazir 23 Nisan nedeniyle Istanbul trafigi rahatlamisken Ask ve Alpico ile Nisantasi gezintisi yapip hem cok sevdigimiz Atiye sokakta keyifli bir ogle yemegi yedik hem de tum gun saganak beklenen bir hava yerine harika bir gunese sahip olunca guneslenip D vitamini depoladik.. Sonrasinda da aile sirketimiz olan ve genc buyuk beden sektorunde onemli bir yere sahip Passo Plus markamizin Nisantasi magazasinda (yogun musteri trafiginden vakit bulabildigim kadariyla) minik bir cekim yaptim sizin icin.. 

Passo Plus'in mutlu buyuk bedenler icin vazgecilmez oldugu kesin.. Bunun yaninda Nisantasi magazamizda kucuk bedenler icin de ozel dikim abiye koleksiyonumuz mevcut.. Havalarin isinmasi ile birlikte soz, nisan, dugun ve ozel davet organizasyonlari yogunlasacakken eger bu konuda bir arayis icinde olursaniz sevgili annemiz Sabahat Atilgan'in sorumlulugunda olan, guler yuzlu Passo Plus ekibini "ihlamur yolu no:7 Tesvikiye"
adresinde ziyaret edebilirsiniz..

Cekim kalitesi icin affiniza siginip, favori parcalarimi sizinle paylasiyorum :)

Lacivert elbiseyi daha vitrinde gorur gormez cok begendim.. Pudra rengini ise mis gibi bronzlasmis bir tende dusununce daha da cok sevdim.. ;)

 

Dantel dahil oldugu her kumasa ayri bir asalet katiyor.. Bu elbiseleri de cok cici buldum ama asil Ask'i elbisenin sirti ile yasadim.. Cok zarif bir dekolte.. ;)

Ince, uzun ve yine bronz tende cok sik duracagina inandigim bu elbisenin yaka detayi cok guzel.. Rengini de ayrica cok sevdim..

Bu sezonki kisa ust modasini sizde benim gibi sevdiyseniz bu sirin model tam sizlik !  Arkadan tek plaka, onden ise 2 ayri parca (sort & kisa tunik) havasindaki bu model ile eger Sarah Jessica Parker gibi muhtesem karin kaslariniz varsa buyuk bir ozguvenle sergileyebilirsiniz.. ;)

 
Ipek sifon elbiseler yaz davetleri icin ideal.. Ben ozellikle hafif ruzgarli bir havada ucus ucus olduklari icin daha cok seviyorum.. Sabahat hn. bu tip ipek sifon elbiselerin icine sifon renklerine uygun sort, etek ya da pantalon sunuyor.. (Benim favorim sortlu kombin)

Bu mercan rengi tunigi cok sevdim ! Tek pantalon ya da eteklerinizin uzerine sik bir secim olabilir.. ;)


Pul-Payet islemeli minik elbiseleri son bir kac sezondur daha cok seviyoruz galiba ! Passo Plus ozel dikim koleksiyonu icinde de mevcut olan pul payet islemeli bu
mini elbiseyi ama en cokta elbisenin sirin sirt dekoltesini sevdim !

Anneler gunu icin beden olculeri 42+ olan degerli anneleriniz icin keyifli bir hediye almak isterseniz, Nisantasi ya da Bagdat caddesi magazalarimizi anneniz ile birlikte ziyaret edin.. Boylece annenizle hem keyifli bir-kac saat gecirmis olursunuz hem de verdiginiz hediyenin anlami daha buyuk olur..

NOT : Bagdat Caddesi / Passo Plus adresi :  Abdulkadir Noyan Sokak Kafesli Apt. NO:9 Erenkoy/Istanbul

sevgiler
lulu
xxx

29 yorum:

  1. Ellerine sağlık kuzucum :)))

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, cok guzel parcalar secmissin, hayal meyal hatirliyorum boyle bir magazayi gordugumu, bir ziyaretimde kesin ugruycam ben de. yesil dantel sirt olayini ben de cok sevdim : )

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ben ipek şifon elbiselere ...favorim bu yaz ...harika seçimler ...sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  4. @Sena SENSOZ Tesekkurler Sena'cim begenmene sevindim.. ;)

    @alper seninde ruhuna saglik tatli Ask'im ! Harika bir sezon diliyorummm ;)

    @Lila Moonlight Nisantasi semalarinda dolasirken mutlaka gozune carpmis olmali.. Buyuk beden markasi olmalarina ragmen kucuk beden alternatifleri de bulunuyor magazada... Ugradiginda yorumlarini gercekten merak ediyorum tatlim ! Senin gozunden nasil gorunuruz gercekten merak ediyorum..

    @chfashiontrend di mi ? Ucus ucus cok sekerler.. Bende bu yaz sifonlarla gecsin istiyorum ve sansima bi suru de davetim var insallah bol bol giyecegim ;) Tesekkurler cnm.. begenmene cok sevindim..

    YanıtlaSil
  5. Wow what beautiful things!! My favourits are the blue and golden dresses and the floral blouse! The green shorts is awesome, too!! I like all these colours! really gorgoeus!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. sırt detayları enfes yorumlara kapasam da blogu sevdiklerimi bi ara fırsat bulunca öpmeye geliyorum hisset tamam mı kuzum

    YanıtlaSil
  7. @Fashionobsession-mieni What a nice comment ! Thank you so much for all your great words... You made my day happy.. l'll prepare the second post a.s.a.p. in order to show you some nice accessories ;) xxx

    @Stil Direktoru Canimmmm cok tatlisin... begenmene coooook sevindim lakin bu konuda ne kadar rafine zevklerin var bilirim ! Ayrica ziyaretinde cok mutlu etti beni.. Opucugunu de hissettimmmm ve bende seni kocaman optummmm !

    YanıtlaSil
  8. love that coral cut out dress!
    gorgeous blog!!
    would you like to follow eachother? following you now :)
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Lulucumm, harika secimler yapmissin yeni sezonunuzdan:) dantelli elbise ile kisa ust modelli cicekli elbiseyi cok sevdim. kucuk bedenler de mevcut demissin, yani bizim gibi 0 bedenler icin olan modellerden mi bahsediyorsun:)

    PS. Ben Bagdat cad. magazaniza ugramak istiyorum:) Malum bulundugunuz sokakla ayni soyadi paylasiyorum bi gelip gormek istedim:)

    YanıtlaSil
  10. somon rengi yaka detaylı olan elbiseye bayıldım :D

    YanıtlaSil
  11. @Elizabeth Welcome to my blog page and thank you for your nice comment! l'm cominggggggg ;)

    @cupcakehayatlar Tesekkurler Cupcake'imm ;) Bizim gibi "0" :)) bedenlere de var tatlimmm belki bir iki kucuk tadilat ile mis gibi olur modeller.. Bagdat Caddesi adresine dikkat etmemistim hihih cok seker ! Gerci Bagdat'ta kucuk beden sanirim yok :( onu ben sana bi ogrenirim tatlimcim..

    @tugbasatelier Tubisimmm bende onu cok sevdim.. Hatta sezon icinde bir davet olursa kullanmayi planliyorum.. Eger gidip denemek istersen haber ver mutlaka ;)

    YanıtlaSil
  12. Kardesim evleniyor :( Acilen bi elbise banada lazim. Cok guzel elbiseler :)

    P.S. I love Fashion and Beauty

    YanıtlaSil
  13. @Tugba Seckin Ahh ne guzel kardes evlenmesiii.. bence Nisantasi Passo Plus'a bi ugra.. Keyfine gore biseyler bulabilirsin.. Hatta beni de mutlaka soyle Sabahat hn.'a zaten cok tatlilar tum ekip ama eminim daha farkli yardimlari da olacaktir.. ;) xxx

    YanıtlaSil
  14. mercan rengı olana bayıldım ozellıkle sekıllerıne :)

    YanıtlaSil
  15. @Grace grace happy !! benimde favorim kendisi :))

    YanıtlaSil
  16. ayyy süper giysiler, nedense ülkemizde büyük beden denince hep yaşlı nine elbiseleri oluyor böle siyah-kahverengi ve hep iç karartan giysiler, yeni moda birşey olmuyor, ama passo plus çok farklı geldi banada, cok begendim ben. özellikle ilk fotodaki mor tuvalet tam 1 denizkızı elbisesi bayıldım cnm :)

    YanıtlaSil
  17. @Rainbow Gatherer Bu modeller kucuk beden ama buyuk beden icin de son derece renkli ve keyifli modeller mevcut lakin o siyahlar kahveler de bolca bulunyor koleksiyon ;) Daha genc ve daha mutlu buyuk bedenler istiyoruz hepimiz cok haklisin tatlimmm :))) Tesekkurler tatli yorumun icin.. ;)

    YanıtlaSil
  18. sırt dekoltesi .çok zarif bir dekolte ,ben en çok kavuniçi elbiseyi beğendim ,o yaka detayını çok severim:)yeni izleyicinim bu arada

    YanıtlaSil
  19. @goncaninsepeti Hosgeldin cnm.. ziyaretine geldim hemen bende ;) Bu arada modelleri begenmene cok sevindim.. Tesekkurler cnm !

    YanıtlaSil
  20. ne kadar şık elbiseler öyle ! çok sevdim gerçekten, benden mezuniyet elbisesi için yer önerisi isteyenlere söyleyebileceğim bi seçenek oldu ! ;)

    YanıtlaSil
  21. büyük beden abiye sıkıntısı var gerçekten yada hep büyük beden anane kıyafetleri oluyor nedense resimler çok şık gerçekten

    YanıtlaSil
  22. Okay, to put it simply - I really love your blog. :*

    XO,
    L.
    WLL

    YanıtlaSil
  23. lulu seni son postumda mimledim :)

    YanıtlaSil
  24. Instagram sayesinde keşfettim bende bloğunu. ee yuh bana :))
    Canım elbiseleri çook beğendim. Temmuzda bi düğünümüz var, pudra olan tam istediğim gibi. bayıldım. mayısta bi abiye turuna çıkacaktım nişantasında. mutlaka uğrayacağım mağazaya;) peki fiyat aralığı nasıl cnm abiyelerde?

    YanıtlaSil
  25. @alice cnm cok sevindim begendigine.. ne kadar zevkli oldugunu biliyorum :) Tavsiye edecegin icin de ayrica tesekkurler.. Ama soyle lutfen lulu's life demeyi unutmasinlar boylece ufakta olsa bi guzellik yapilacaktir.. ;)

    @sonsuz dekorasyon di mi tatlim.. cok ciddi bir sikinti buyuk beden.. ama neyseki son zamanlarda basarili calismalar da var genc buyuk bedenler icin ;) Passo'da bu konuda cok basarili masallah :))

    @Lucija Thanks a lot for your kind comment !

    @Rainbow Gatherer efettt ! bende hafta bitmeden mutlaka post yapacagim.. Tesekkurler !

    @SWL Tatlimcim, ne zaman istersen ziyaret et ama benden Sabahat hn.'a slm ilet mutlaka.. Fiyatlar beklentinin uzerinde degildir emin olabilirsin.. ;)

    YanıtlaSil
  26. canım Instagram arkadaşım benim. mutlaka selam sölicem hatta gitmeden önce yazarım yine kesin. mucks öptüm kocaman :X

    YanıtlaSil
  27. Great selection!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    YanıtlaSil
  28. tinnitus is a symptom of an underlying term, oft one that
    has damaged his liberty his extravagant freedom.


    Here is my weblog :: tinitus treatment
    My site :: tinnitus cure treatment

    YanıtlaSil