5 Nisan 2012 Perşembe

Lovely Moments # 1

Ofiste Italyan'lar havalarda ucusa dursun sanirim ben Mayis sonuna kadar yogun bir donem icinde olmaya devam edecegim.. Ask'in programi da oldukca yogun.. Ama bu siki is temposu icinde sosyal hayatimiz bir sekilde devam ediyor.. :)

Iste bu postta goreceginiz tum gorseller gectigimiz haftaya dair keyifli anlarim.. mutluluklarim.. Iyi seyirler..

Ofis Italyan'dan gecilmeyince haliyle cikolata konusunda oldukca verimli bir donemden geciyorum :) Ama aralarindan beni en mutlu eden kesinlikle "Italian gourmet chocolate" kabul edilen Venchi ! Italya'ya gittiginizde bir Venchi dukkanina ugramayi unutmayin ;) 

Gectigimiz hafta Alpico'yu yeni yazlik dolabi esliginde Bursa'ya yolcu ettik.. 2011 yaz sezonunu OFF olarak geciren minik kuzu bu yaz cok havali olacak.. Minik tombik biskuvim benimm :)

Tabi Alpcan Bursa'ya gidince Pazartesi gunumuz fazlaca sendromlu gecti.. Gecemiz ise resimlerini seyrederek.. Bu arada yukaridaki resimler benim tatli arkadasim "Ceren Saner" tarafindan cekildi.. O bir fotograf ustasi ve koyu bir Alpcan fanatigi :)  

Guzeller Guzeli kuzenim evlilik sonrasi bizi ilk kez evine davet edince ona keyifli hediyeler aldim.. Alirken ozellikle bu aynali tepsiyi kendime de not yazdim cunku yaz sofralarim icin cok cici bir aksesuar olabilir diye dusunuyorum :) Bu arada bir baska arkadasimizin da dogum gunu kutlamasi icin tepsi icinde gordugunuz matarayi satin aldim -Her ikisi de Mudo Concept-

Mudo'dan cikip, Pasabahce'de bu cici servisi gorunce bunu da kacirmadim.. Prenses hediyelerimi cok begendi.. Yasasin sevdiklerimi mutlu etmek ! :)

Saglikli beslenme konusunda oldukca istikrarli olan bunyeme arada bir kacamak yapmak cok yakisiyor.. :) Hafta ici keyifli yemekler yedim.. ;)

Hatta bir aksam odul derecesini fazlaca arttirip bizim Hirvatlarla artik bir klasik olan, Istanbul'da ocakbasinin krali Zubeyir'de yemek yedik.. ve inanin masanin tek masum tabagi, mekanin takdire deger lezzeti Van cacigiydi :))

Gecenin sonu kahvelerimizi (ben icmiyor olsamda) sokakta muhabbet esliginde icmek cok keyifliydi.. 

 
Maybe Salomanje ve benim icin Yaz aylarinin baslangcinin en net ifadesi, Blush aski ! Ben bu kareye "Blush yataginda Cikolatali Sufte" dedim :))

Bir sonraki Milano seyahatim netlesti.. Biletimi kestiler bile :) Ama planim bi ufak degisiklikle seyahati hafta sonu ile birlestirip ask tatiline cevirmek.. Simdi gizli gizli Ask'in programi netlessin diye beklemedeyim.. :)

 
Veeee.. Cuma aksami korkunc bir feribot seyahati sonrasi Bursa'da kuzucugumuza kavusup, eglenceli bir hafta sonu gecirip, Pazar aksami kuzuyu kaptigimiz gibi Istanbul'a geri donduk.. Resimde kedi sevmez annenin kedi sever oglunu goruyorsunuz.. OMG ! Ne sans :)

Sevgiler
lulu
xxx

14 yorum:

  1. Lulucumm, her seferinde aramizdaki benzerlikleri gordukce artik sasirmiycam diyorum ama yine de tutamiyorum kendimi:)
    - haftada en az bir kez Mudo Concepte ugramadan (bazen alisveris bazen de inspiration icin) rahat etmeyen biri olarak, ne zamandir o cam tepsiye bakip duruyorum ben de:) bakalim ne zaman alicam? ama ben hem tepsiyi hem de belki gormussundur minik kristal icki siselerini almak istiyorum!
    - ben de kedi sevmiyorum. sevmemek kotu bir kelime hadi degistirelim cocukluktan kalma bir deneyim yuzunden biraz korkuyorum:)
    Sanirim aramizdaki en buyuk fark: kahve
    Ben kahve icmeden duramiyorum.
    Bunun disinda yogun ama cok keyifli bir hafta gecirmissin. Cok Cupcake fotograflar hepsi.
    Mutlu haftalar diliyorum XoXo

    YanıtlaSil
  2. Sanirim bu tepsiyi bende cok begeniyorum :))) Birkac yerde gordum cok romantikler...

    www.ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  3. ben alpcanı yerim, minik kedi =)
    blush yazın benim de favori içeceklerimden ama bu ara onu çilekli şarapla aldatıyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
  4. @GoNcha GoNcha Cupcake'imm cok sekersin.. Tepsi gercekten cok guzel ve sezon indirimine de girmid.. Bende kasaya geldigimde oderken ogrenip cok mutlu oldum :) Minik kristal icki sisesini hatirlamadim ama bakicam hafta sonu cok merak ettim :) Kedi konusunda benim kotu bir deneyimim yok aslinda ama ne bileyim cok sevedim ! Yine de saygim sonsuz kendisine, asla kotu davranmam :)) Kahveyi cok sevdigini biliyorum o nedenle mutlaka seninle keyifli bir kahve kacamagi yapmak istiyorummm :))

    @ozlemce-lik Hosgeldinnn :))tepsi gercekten cok cici.. Nisantasi Mudo Concept ten aldim hemen gidip bakabilirsin cnm.. (indirimi de var suan)

    @alice Hmmm cilekli sarap demek ! markasini da soyle belki bende aldatirim ne dersin :))

    YanıtlaSil
  5. Çikolataları görünce ağzımın duyunu akıttım desem :D Afiyet olsun bol bol bulmuşken, bol bol ye ^^
    Alpcannnn!! Tam yemelik o yanaklar, o göbüş.. Maşallah maşallah ^^
    Ve sona blush koyarak haftasonu planlarımı netleştirmeme yardımcı oldun :)
    Bu arada umarım aşk tatilini yapabilirsiniz!! :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz hoşuma gitti , benimkinede beklerim :) http://www.thefashioncranky.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @j.d. Heyoo planlarini netlestirdim demek.. Hafta sonu sana cheers yapicam soz ;) Ve cok tesekkurler cnm hem Alpcan ile ilgili dusuncelerin hem de ask tatili dilegime ortak oldugun icin :))

    @The Fashion Cranky Hosgeldinnn.. Tesekkurler yorum icin.. ziyaretine geliyorum hemen !

    YanıtlaSil
  8. Salomanje'nin mozaik pastasini denemelisin inanilmazzz :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. merhabalar blogunuzu ve bu postunuzu çok beğendim ;)) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Lulucum, cok sevdim bu postunu, Alpcanin resimleri cok tatli. Kedi konusunda hemfikiriz, sokak kedilerine hic dokunamam, ev kedilerine de korka korka dokunurum, tirmik korkum var cok, bir de beklemedigim anda tuyleriyle bana dokunmasi yada uzerime ziplamasi gibi. O cacikta aklim kaldi yav, hic bilmiyordum, seninle gitmek istedim oraya. Blus ve tatli zevkine de ortak olmak istedim, ben de kokteyllerini cok seviyorum onlarin. O cikolatalardan hic tatmadim bir de, ilk firsatta deniycem. Aldigin hediyeler cok zarif cidden. Eylul de kesin bulusuyoruz o zaman, haftasonu ile birlestirin, ya Floransa ya Liguria yada ortalarda bir yerde bulusalim, ne dersin? Bir de sen Pitti ye gelicektin diye hatirliyorum, o ne zamandi, kesinlestimi? Ben buradayim oglumla, ama bu sefer de is toplantilarinin uzerine, oglum oldugu icin yanimda aile ve arkadas ziyaretleri de eklendi, cok yogun geciyor, aklimda olmana ragmen arayamadim halen seni : (( Haftasonu postunu bekliyorum canim : ) Baci

    YanıtlaSil
  11. @Ayshe Rose Salomanje mudavimi olarak bundan haberim bile yoktu ! Deneyecegim mutlaka cnm ve fikrimi soylerim sana da ;)

    @bensu Hosgeldin cnm.. cok tesekkur ederim begenmene cok sevindim.. Geliyorum ziyaretine hemen ;)

    @Lila Moonlight Aylin'cim tesekkurler cnm... Eger geldiginde et yemek istersen seni seve seve Zubeyir'e gotururum ve bu leziz caciktan da mutlaka denersin.. Eylul'de eger tatilimizi uzatabilirsem soz veriyorum bir tren ile Floransa'da yaninda olacagim.. Bende cok istiyorum seninle ozellikle Floransa'da gorusmeyi :) Burada olman cok guzel keske zamanin olsa ve gorusebilsek cnm ama insallah bu yaz bir sekilde gorusmus olacagiz.. Blush keyfi yapariz bol bol :) Baci tatlim !

    YanıtlaSil
  12. çok keyifli bir post olmuş bu :) bende o aynalı tepsiye bayıldım ama artık ev için birşey almak istemiyorum. Kedileri ben severim ama huylanırım/korkarım bazen ani hareketleri oluyor çünkü :) Alpico ne sevimli maşallah hihih :)

    YanıtlaSil
  13. Bayılırım hediye almaya vermeye çok güzel seçimler güle güle kullansınlar van cacığını merak ettim:) güzel görünüyor. Tam keyif canavarı seni sokakta kahve keyfine diycek yok:))

    YanıtlaSil
  14. @Rainbow Gatherer tesekkurler cnm.. Kedi konusunda cok ayni durumdayiz.. bizden uzak olsunlar biz resimden sevelim :)) hihih

    @sonsuz dekorasyon Zubeyir'i et yemek isterseniz mutlaka deneyin derim.. Istanbul'un en iyi ocakbasisi olarak soz edilir.. veee ahh sen bakma o resme ! Ben kahveyi agzima surmem ama bizimkiler sokakta kahve icerken muhabbete ortak olmak cidden cok keyifli :)) hafif titreyerek sallana sallana komikti de aslinda :))

    YanıtlaSil