2 Nisan 2012 Pazartesi

Kesfe Deger Bir Kadin Koleksiyonu : W Collection


Vakko bunyesindeki markalardan biri olan "W Collection" urun mudurleri sevgili Elif Yazici ve ekibi onderliginde ve unlu Italyan tasarimci "Mauro Ravizza Krieger" is birligi ile erkek modasina yon vermeye devam ederken gizli sakli ve oldukca zarif bir kadin koleksiyonuna da imza attilar..

Blogger'lar arasinda bu yeni koleksiyon nasil tepki alacak inanin bende cok meraktayim cunku mumessilligini yaptigim dunya modasina yon veren en onemli Italyan kumas ureticilerinden biri ile bu yeni olusuma destek verdim.. :)

Kisisel Not : Hani hepimizin bronz tenine EN COK yakisan beyaz elbise askimiz vardir ya ! Iste o askin karsiligini W koleksiyonu icinde bulacaginiza garanti veriyorum :)

Tum yorumlarinizi Vakko W ekibine ozellikle iletecegimden emin olabilirsiniz..

Keyifli Alisverisler..
sevgiler
lulu
 xxx 

6 yorum:

  1. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 

     Also, I am planning on giving out shout out to my readers, so if you are interested please be free to send me a quick message and I will gladly do it =0

    YanıtlaSil
  2. Ilk firsatta ugrayip bakicam canim : ) Dun Gonca ile kulaklarini cinlattik, caldi mi? : )))

    YanıtlaSil
  3. Hmm cinladi galiba ! Umarim ortak bir istanbul plani ve bulusmamiz hakkindadir :)) bu arada W coll. Hakkinda yorumlarini cidden merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de merak ettim koleksiyonun en kısa zamanda bakacağım :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @Trendsum hmm harika ! yorumlarini gercekten merak ediyorum tatlim ;)

    YanıtlaSil
  6. Eѵerуonе loves іt ωhen peoρlе
    gеt tοgetheг аnd sharе ideаs.
    Great blog, ѕtick with it!

    Alsо viѕit mу web page: carpet cleaners murfreesboro

    YanıtlaSil