30 Nisan 2012 Pazartesi

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 4

Bir hafta sonunu daha keyfimizce yasamis olmanin dayanilmaz hafifligi ile yeni haftaya basladim.. Hos, hafif sendromlu bir hafta olmasina ragmen yarinki tatil ve benim Ask ile pek romantik planlarimin olmasi nedeniyle sendromdan cok kisa bir sure icinde cikacagim ;)

"Hafta sonunun kisa ozeti" ni Pazar gununden baslayarak anlatacagim ki, Cuma gecesinin tatli gorseli ile postumu tamamlayabileyim.. ;)

Pazar gunu aslinda Buyukada'daki balikcimiza gidip gunes batirma planlari icindeydik ama "Cumhurbaskanligi Bisiklet Turu" nedeniyle Bogazici Koprusu'nun kapali olacak olmasi bizi Kemerburgaz semalarinda kalmaya tesvik etti.. Bizde Ask'la kitap, dergi ve gazetelerimizi alip, yeni acilan ve yer bulmanin ayri bir olay oldugu BigChefs'te en guzel masaya tum gun keyif yapmak uzere konumlandik.. Sevgili Tuba Unsal'a okuyacagima dair soz verdigim kitabina gunes altinda bol zencefilli detox icecegimle basladim.. 

"Benim Tatli Komposto Gunlugum" daha ilk 7 sayfasinda, gozluk altindan gizli sakli iki damla gozyasi dokmeme sebep oldu.. Henuz bitmedi ama cok keyifli gidiyor.. bunu gayet net soyleyebilirim ;)

 
Bir telefonla keyifli anlarimiza dahil olan dostlara cok alisigiz.. Ogleden sonra gelen ani telefon ile gercekten birlikte olmaktan cok buyuk haz aldigimiz sevgili Cansun & Orhun bize katildi.. Kulturel havadan cikip cok keyifli bir muhabbet ile gunu tamamladik.. 
Bu arada tum gun tek mekan hic fena fikir degilmis.. ;)
4 kisi bir sufleyi nasil bitiremez ! Hersey cok keyifliydi, sunumlar enfesti, servis kalitesi ust duzeydi ama "beyaz cikolatali ve kestaneli sufle" pek beklentimi karsilayamadi.. Belki de benim bu konuda begeni citam fazla yuksek ;)
Cumartesi gunu kuzucugun valizini yapip, ogleden sonra onu Anneanecigi ile Bursa'ya AyDede'sine yolcu ettikten sonra huznumuzu dagitmak icin kendimizi saraba vurmaya Nisantasi Atiye sokakta bulunan Kav Sarap Butigi'ne attik..

Mekan hakkinda fikriniz nedir bilmiyorum ama biz Atiye sokak asigi olarak mekanda bir turlu deneme yapmamistik ve acikcasi daha cok sarap & peynir tabagi keyfi yapabilecegimiz bir yer olarak dusunuyorduk.. Ama hafta arasi Istanbul eglence hayatinin en onemli isimlerinden sevgili Didem Ozgen'den aslinda Kav'in Zanzibar menusu ile ana yemek servisi de verdigini ogrenince Cumartesi aksami icin planimizi hemen netlestirdik !
Cenk Oteli isletmesindeki mekan cok keyifli.. Cenk Bey o aksam mekanda degildi ama sevgili Ramazan bize sahane bakti.. Basbasa, ask dolu ve mis gibi bir geceydi..:)
Veeee Cumartesi ogleden sonra yolcu ettigimiz tombik elli, yakisikli kuzu ile Cuma aksami klasik parti eglencemizi yapip, uyku vakti gelince birlikte kuzu yataginda eglenceye devam ettik.. (kucuk anne olmanin en guzel tarafi) ve sonra da gece Ask'la uykuya gececegimiz zaman Alpico'yu ortamiza alip, koyun koyuna mis gibi uyuduk..

Hepimize huzurlu bir hafta diliyorum... 

sevgiler
lulu
xxx




12 yorum:

  1. Ne kadar güzel pozitif enerji dolusun :) Nazar değmesin güzel aileye :) Çok tatlısınız :) Bu arada Büyükada'daki favori balıkçı hangisi? Aklımızda olsn... :)

    YanıtlaSil
  2. Zumra'cim cok tesekkur ederim.. cok mutlu ettin beni.. Hayat oldukca acimasiz o nedenle elimdeki guzelliklerin keyfine varmaya calisiyorum elimden geldigince :)) Balikcimiz Capri ;) Mustafa Abicigimiz de sahibi ve cok tatlidir.. Ama Ali Baba'da gittigimiz balikcilardan orada da Samil abimiz var.. Hangisine gidersen git memnun kalirsin tavsiye ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  3. Lulucum cok cok tatli yazmissin gene seni kisa zamandir okuyorum ama okumak bir keyif oldu simdiden ;) bu arada kac yasinda anne oldun, bizde artik dusunuyoruz ama cocuk is ev ve gezmeler bir arada nasil olcak bilmiyorum tavsiyeler beklerim ;))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili lulu cepten giriyorum bloguna uye olamadim bilg den girince hemen olacagim gec bulmadim umarim seni..instagramda gordum orda benim adim @kuzununannesi ...allah saglik huzur mutluluk versin masallahhhh..bilgisayardan girince blogunu rahatca gezecegim..sevgiler...bende beklerim

    YanıtlaSil
  5. yerim ben o tombik eli =) alpcanın şimdiden büyük bi hayran kitlesi var, büyüyünce baya mutlu olucak gibi ;)

    YanıtlaSil
  6. Ah yerim ben onun tombik elini ve bilekligini, onun da bir arm party si var desene : ) Cabucak kavusun canim. Tavsiyelerini not aldim bu arada. Cok keyifli bir haftasonu gecirmissiniz. Romantik programinizi merak ettim : )

    Paella konusunda hemfikiriz, ben mesela risotto yu da birkac yilda bir kere ya yerim ya yemem, ama ligme tavuklu turk pilavini haftada bir yapmaya calisiyorum, oglum da esim de seviyor diyo : )

    YanıtlaSil
  7. @gun-el gunel'cim bende iyiki beni twitter dan bulmussun diyorum :)) seni okumakta cok keyifli :) benim bir blogger da aradigim tek sey samimiyet ! O varsa mis gibi takip ediliyor... Ben 31 yasinda anne oldum ve sahane bi yasti :) blogumu gecmise donup takip et emin ol ilham olurum sana.. Alpcan 40 gunlukken seyahat etmeye basladi ve biz cok rahat buyutuyoru ve cokta sosyal.. Oluyor cidden ! Yeter ki onu hayatina adapte edip gercekten istediginde bebek sahibi ol :)

    @Kokosss ;))) hosgeldin tatlimm ! Buldum ben de seni instagramda :) blogunu da pc den takibe alacagimmmm :) hosgeldin tekrar ve cok tesekkurlerrr cnm !

    @alice cnm hakkaten oyle ! Mesela bizi Gokturk'te Alpcan'in anne ve babasi diye taniyorlar :)) adam fena sosyal ama o kadar tatli ki ve o kadar guleryuzlu ki ister istemez boyle mutlu buyuyor :) tesekkurler tatlimcim..

    @Lila Moonlight romantik planimiz icin bende cok heyecanliyim.. Her zaman gidemedigimi ama cok unique bir mekana gidecegiz ve burdan paylasacagim mutlaka ! Bu arada ben bir risotto canavariyim :)) ama istanbul'da cok az guzel risotto var :(( o yuzden aklim hem Italya'da galiba hihii.. Opuyorum tatlimm

    YanıtlaSil
  8. Lulucummm,
    haftasonu ayni kitabi okumaya baslamisiz:) Tuba Unsal`a da yazdim twitterdan, cok Cupcake tadinda yazmis! ve cok eglenceli bir sekilde paylasmis yasadiklarini.
    Big Chefsin mudavimi olmaniza da sevindim. Bizim de evimize yakin oldugu icin tercih ettigimiz bir mekan. Menudeki Big Love isimli sarabi denemelisin mutlaka!
    Buyukada tavsiylerini not ettim;)
    Alpcan Aydedesinden gelsin hemen kavusun ve Cupcake tadinda gunler yasayin:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzelmiş blogunuz. sanki bir blog değil de bir gezi rehberi okuyormuşum gibi geldi. çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  10. @GoNcha GoNcha harika haber ! Tuba Unsal'a attigin tweet'ten sanki anlar gibi olmustummm :) Cok icten ve cok eglenceli gercekten.. Bende fazlaca keyif aliyorum cokta az kaldi bitmesine.. Big Love denemesi yapacagimmmm hatta Ask'a soyledim onun da cok hosuna gitti :)

    @hayal-et hosgeldin tatlim.. Cok tesekkur ederim.. Amacim zaten keyifli gezilerimi sizlerle paylasip nacizane onerilerde bulunmak :) Begenmene cok sevindim cnm..

    YanıtlaSil
  11. Kemerburgaz!a big chefs mi açıldıııı :) hemen gitmeliyiz bizde :) nuarada tuba ünsal'ın hamilelik kitabı değil mi o, hamile değilsen okumak sıkmıyor mu?

    YanıtlaSil
  12. @Rainbow Gatherer evett evet acildi.. Sakin Gokturk'te oturuyorum deme banaaaa :))) Oyleyse bir BigChefs cikartmasi yapalimmmmm :)) Kitap evet Tuba Unsal'in ve cok eglenceli cok kendi bir kitap.. Bence okumalisin hic sıkılacagini sanmam aksine korkularin varsa aslinda nasil da gereksizler onu da gorebilirsin ;))

    YanıtlaSil