18 Nisan 2012 Çarşamba

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 3

Biletlerin satisa sunulacagi gunu coook oncelerden not alip, o sabah buyuk bir ask ile yer bulabildigim (bir ZaZ husrani daha yasamadigim) muhtesem kadin, nam-i deger smoky voice Concha Buika'nin Cuma aksami Is Sanat'ta konseri vardi...

Konserin ne kadar etkileyici oldugunu anlatmaya calissam da becerebilecegime emin degilim..

Evde, arabada gozlerimi kapayarak sesini icime cekmeyi cok sevdigim bu Afrika asilli Ispanyol hatun kendini bize bir saniye bile goz kirpmadan izlettirip, flamenko ezgileri esliginde extra ozel bir Jazz dinletisi sundu.. (arada Ask'a romantik bakislar attim elbette !)

Buika'nin konserdeki dogal halleri de o kadar sekerdi ki ! Sık sık sicacik gulumseyip biribirimizin icini isittik ! Ozellikle profesyonel fotograf makinesi ile tum orkestra arkadaslarini fotograflamasi cok cok sirindi !  Piyanoda Ivan Gonzalez Lewis fotograf sirasinda bir dolu neseli goruntu sundu bize.. Perkusyon'da da Ramon Suarez Escobar bir ara sanirim kendini kaybetti :)
 
 



Konser oncesi Divan'da fistigim @zeynes ile beraber birer kadeh beyaz sarap esliginde heyecanimizi yatistirmaya calistik.. :)) Bu arada beyaz sarap sevenlere Kayra/Leona'yi tavsiye ediyorummmm.. Hazir Kayra Restoran Haftasi baslamisken bol bol tuketebilirsiniz.. ;)
 
Cumartesi sabahi cok cok cok sevdigimiz bir cift arkadasimiz ile tazecik bir bebis haberini hamislere yakisir, saglikli bir kahvalti ile kutladik..

Aslinda ben disarida edilen kahvaltiyi pek hazetmem ama nedense beni en mutlu eden mekan ve sunum Rumelihisari / Cafe Nar'a ait.. Bence Istanbul'un en iyi kahvalti makanlarindan biri.. Mutlaka denemenizi ama ozellikle hafta arasi ya da Cumartesi gununu tercih etmenizi tavsiye ediyorummm.. ;)

Kahvalti sonrasi Rumelihisari/Bebek arasi klasik bogaz yurusumuzu yapip hem acik havada Alpcan'a yelkenlileri izlettirdik hemde temiz hava ve iyot karisimiyla kuzunun oglen uyukusuna gecisini sagladik ;) Tabi gun boyu devam edecek sagnak bizi yolda yakalayinca Bebek Parki'na ulasamadan, kosarak Bebek kahveye sigindik !

Aslinda gunun devami icin keyifli planlarimiz vardi.. Turkiye Yelken Federasyonu'nun duzenledigi "BMW Bosphorus Sailing Fest" icin katilimci olan bir arkadasimiza ve onun sevgili "Back Up" ekibine destek olacaktik ama yagmur bir turlu dinmek bilmedi.. Bizde yelkencileri sadece kahvalti ve yuruyus sirasinda izledigimizle kaldik :(

 Cumartesi sabahi en degerli dostlarimizdan birinin minik prensesi dunyaya gelmisti.. Baktik ki yagmur dinmek bilmiyor, gidip kuzuyu gorelim, Alpcan'a da gosterelim istedik.. :) Hosgeldin Dila bebis !
Hayatin serbetin kadar tatli olsunnnn...

Yogun Cuma & Cumartesi programi bize Pazar gunu Kemerburgaz/Gokturk semalarinda sakin sakin Pazar keyfi yaptirdi.. Hayat oralarda cok keyifli ! Eger yasam seklinizi degistirmek isterseniz iki kere dusunmeyin bence.. 

sevgiler
lulu
xxx




14 yorum:

  1. cok seviyorum senin haftasonunu ozetleyen postlarini okumayi:)
    Concha Buika`yi canli izlemek harika olmus. adasim diyorum ben ona :) Concha-Goncha!
    Bebek sahilinde yagmurda yurumek de cok romantik. severim ben yagmuru!
    Cupcake tadinda olsun gelecek haftasonunuz da!

    YanıtlaSil
  2. ohh nasıl huzurlu bi haftasonu olmuş böyle =) konser konusundaki kıskançlığımı bir kez daha belirtmeden geçemiyorum amaa =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh kiyamam ! Yaza yeniden gelecek takipte kal tatlimm :)

      Sil
  3. Cnmm bende senin carsamba postlarini ! Hafta ortasini sindirmeme neden oluyor :)) hemen geliyorum ziyaretine ! concha yi telaffuz ederken bende seni hatirliyorum bu arada ;)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle Gokturk'te yasam baska. Bizde Gokturk'te oturuyorduk daha yeni tasindik cok uzgunum cok ozluyorum orasini =(

    www.ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  5. @ozlemce-lik ahh tasinmis olmaniz ne fena ! iyice gelisiyor, guzellesiyor :) harika butikler, cafeler, atolyeler ardi ardina acilmaya basladi.. En son BigChef geldi ki gormen lazim yer bulabilene ask olsun.. :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir post olmuş

    http://www.stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Harika vakit geçirmişsin, çok hoş bir post olmuş :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @Ayshe Rose Tesekkurler tatlim :)

    @Trendsum Ahh ne guzel ! begenmene sevindim.. keyifli bir hafta sonuydu.. Bu hafta da oyle olsunnnn insallah ! :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir post olmuş,çok sevdim...

    öncelikle, bende nar'ı çok sevenlerdenim..bayılıyorum o mekana, herşeyine...amaartık haftasonları eziyet oldu gerçekten...

    buika,konserine gitmeyi bir an için aklımdan geçirmiş ama sonra 'gerek yok, albümden dinlemeye devam' diyerek bu fikrimden vazgeçmiştim...şimdi senin yzını okuyunca pişman oldum, itiraf ediyorum..senin gideceğini bilseydim, bikez daha düşünürdüm belki...hem belki tanışırdık ta ?

    öpüyorum canım seni

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. @my princess Hosgeldinnn diyor ayrica da cok tesekkur ediuorummm.. Keyifli bir hafta sonuydu ! Bu hafta sonu da hepimiz icin oyle olsun umarim :)

    @gozde'nin gozunden canimm cok tatlisin gelmek isteyecegini bilseydim son dk. bile ayarlardim sana bilet.. :( tanismak harika olurdu.. Nar konusunda cok haklisin, ama hafta arasi vakit bulup gidebilirsen hala cok cok keyifli :)) Opuyorum cok tatlim.. keyifli hafta sonlari ;)

    YanıtlaSil
  11. Lulucum, simdi daha da merak ettim Buika yi, su anda evin erkekleri uyudugu icin ses yapmiyim, yarin ilk pc molamda youtube liycam, belki duymusumdur sesini de ismini bilmiyorumdur, bakalim. Kahvaltiniz cidden cok lezzetli, biz de Cafe Nar ciyiz aslinda, ilk onceleri Erguvan ciydik, sonra orasi Lokum yada Lokma oldu sanirim, isimleri karistiriyorum, sonra Nari bir kesfettik o kesfedis, ama son 3 gidisimiz hep haftasonuna denk geldi, otursak da ayni tad olamadi kalabaliktan, ben de degisiklik olsun diye son iki Rumeli Hisari ziyaretimde, haftaici ama, Kale yi denedim. Kave de guzel mesela, nar in yanindaki. Aha yarin orada olsaydim da sabah erkenden gidip kalabalik basmadan o lezzetleri yasasaydim : ) Mor gozluklerinde de gozum kaldi bu arada : ) Paris cati kati otel odasi ve yagmur romantizminizi de cok sevdim, zaten acayip parisim geldi : ) Seninle Zubeyir keyfi istiyorum kesin, hic gormedim orayi. Tatli pazarlar canim : )

    YanıtlaSil
  12. @Lila Moonlight Buika'yi cok seveceksin.. Hatta Ispanya'dan yeni donmus biri olarak fazlaca seveceksin eminim.. Mutlaka yorumlarini bekliyorum ;) Nar sever olmana acayip sevindim... Kale'nin cok kalabalik ve insanlarin ayakta hadi kalk seklinde bekliyor olmalarini sevmiyorum artik.. ama eskiden Kale'ciydik bizde :)) Simdi Nar devam.. Mor gozluklerimi bende cok seviyorum ! Zaten Mor ennn sevdigim.. Bolluk Bereket rengim.. Sen gel Zubeyir'de muhtesem bir ziyafet cekelim ama soyliim kisin daha keyifli cunku yaz icin disarida olan masalar artik kaldirildi cok sevgili belediye tarafindan :((

    YanıtlaSil