10 Nisan 2012 Salı

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 2

"Hafta sonumuzun kisa ozeti" en severek hazirladigim postlardan biri olup cikti.. Keyifli anlarim, mutluluklarim, lezzetli tabaklarim ve neseli sofralarima ortak oldugunuz icin cok tesekkurler !!  

Diger taraftan bu postu paylasmak, cocuklu hayatin aslinda ne kadar sevimli olabilecegini de gostermek icin onemli... Etrafta hep kotu ornekler olacak degil ya !

Sevgiyle cogalmaktan korkmayin ;)


Cuma aksami klasiklesen Italyan gecelerimizden birini daha gerceklestirdik.. 


Sevdiklerimle paylastigimiz her an, kaldirdigimiz her kadeh ve kurdugumuz her cumle cok degerli.. Sagligimiza ! :)

Evet belki yaz gelmedi ve yesil eriklere henuz kavusamadik ama soframizda erik tursumuz hazirdi :) Salomanje'ye selam olsun... Erik tursusunu sevme sebebimizdir..

Bizim kuzu gece boyunca bosalan sarap siselerimizle oynadi.. Sanirim  onu mutlu etmenin en kolay yollarindan biri eline bir sise vermek :)) Gerci Cuma gecesi bize bir ilk yasatip gece boyunca ortamdan ayrilmak istemedi ve uyku saati 9'dan 12:30'a uzadi ama 15 ayda bir boyle aksamlar olabilir diye cok uzerinde durmadik... ;) 

 
Cumartesi gunu kuzunun davetli oldugu bir dogum gunu partisi vardi ama hafif bir oksuruk sebebiyle partiye katilmamaya karar verdik.. Sonucta diger ufakliklari da dusunmemiz gerekiyordu.. Gunu Kemerburgaz semalarinda yasayip, aksam yemegi icin cok sevdigimiz 2 cift arkadasimizla klasik bir Savoy gecesi gecirdik..  

Alpcan o aksam yine bir Savoy mudavimi ailenin guzel gozlu oglu Ege ile tanisti.. Bar uzerinde oturup kendi dillerinde anlatip durdular.. Savoy personeli bu iki kuzuyu en genc mudavimleri ilan etti :) Biz de 20 yil sonralarini dusunup gulustuk :))

Savoy Balik Cihangir'de ve genelde mudavimleri tarafindan tercih edilen lezzetli bir balik restauranti.. Biz mekanin en cok cibez otu, fener kavurma ve balik corbalarini seviyoruz.. Gecenin kapanisini da (eger sicak yaz aylari degilse) mutlaka Cikolatali Sufle ile yapiyoruz ki bu konuda oldukca iddali bir lezzetleri oldugunu soyleyebilirim.. ;) 
Pazar gunu buyuk aile kahvaltimiz vardi.. Oh ! bahar da geldi diye efil efil giyindim.. ;)  

Baharin gelmesini en cok bu sezonun keyifli oje renklerini denemek icin istiyordum.. Sonunda Mint ile sezonu actim.. :)

Alpico kuzenleri ile bulusacagi icin cok heyecanliydi sanirim.. Biran once evden cikmak istedi :))
Belgrad ormanlari icinden cooook keyifli bir yolculukla kahvalti mekanina ulastik.. Sanirim Kemerburgaz'da yasamanin en mutlu tarafi ormanlarin yanibasimizda oldugunu bilmek.. ;)
Alpico o gun dunyanin en mutlu , en ozgur bebeklerinden biriydi ! Butun gun duse kalka cimenlerde kosturdu, salincakta sallandi, kaydiraktan kaydi, bisikleti ile dolasti.. Ve mekanin otoparkindan henuz cikmadan, araba koltuguna oturur oturmaz yorgunluktan bayildi... :))

Mutlu bebegim benim.. :)

Bizde babisle evimize gelip, Rose esliginde gazetelerimizi/dergilerimizi okuyup, Pazar dinlencemize devam ettik.. 

sevgiler
lulu
xxx

11 yorum:

  1. ahh hiçsevemedim ben şu limonce'yi ya :( ne heveslerle almıştık roma'da ama hiç sevemedim =( afiyet olsun size =)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir haftasonu olmus, umarım bu haftasonuda öyle gecer :) alpico çok şık ve acaip tatlı maşallah =)

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, ben de cok seviyorum bu haftasonu yada haftaici ozet postlarini, her telden oluyor icinde, yemek, mekan, giyim, aile daha ne olsun dimi : ) Once Melek kuzunun resimlerine bayildim, coooook tatli yav, benim icinde mincikla onu biraz, masallah masallah canim, o siseyle olan resmi cercevelet bence : ) Limoncello keyfi de yapmissiniz oh ne guzel. Kelebeksever biri olarak o elbiseni cok sevdim : ) Ve de bilekliklerin cok guzel, kanat motifini cok severim, pembeli gumuslu olan da cok guzel, ve mint oje sezonunu acmissin, sira ben de, Flormar inkini aldim ilk firsatta deniycem : ) Savoy un raki sunumu da ilgincmis, her ne kadar icemesem de, bu arada mekan tavsiyeni yaziyorum bir kenara canim. Toplantilar ve donus telasi yuzunden giremedim postlara, kacirmisim senin bu guzel postunu da, rotar o yuzden canim. Orada gunesli biraktim havayi, umarim super bir haftasonu olur, super bir post gelir arkadasindan : ) Buika yi bilmiyorum ben, yada duymussam da kim soyluyor bilmiyorum, iyi eglenceler. Burada yagmur bekliyoruz ama pazar sabahi guney Ispanya yolcusuyuz : ) Yuppiiiiiii : )

    YanıtlaSil
  4. @irem sevemedin miii :(( Acaba icki gibi uzun sureli icmek mi zor ? cunku sadece shot yapmak icin gercekten cok neseli ! Ya da belki sen cok limon tadini sevmiyorsundur..

    @Rainbow Gatherer Tesekkurler tatlimmm.. Alpcan yeni sezon bizden daha siki bir moda takipcisi olabilir :) Sahane seyler buluyorum magazalarda onun icin.. Hafta sonum sanirim yine oldukca hareketli olacak bakalim bizi neler bekliyor :))

    @Lila Moonlight Aylin'cimmm bende cok yogundum ve senin son postuna gec yorum birakabildim... :( Yine bir Italyan misafirim vardi ve yine yogun toplantilar.. Hafta sonu icin keyifli planlarim var.. Buika'yi lutfen arastir ve mutlaka dinle.. Aslinda dinlediginde aaa bu ! diyeceksin emin ol ;) Veeee gunes Ispanyaaa ! senin gozunden ve senin detaylarinla cok meraktayim... Guzel postlar bizi bekliyor olmali ! Iyi tatiller cnm.. Baci :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ben bu minik kuzulara bakmaktan başka bişi göremedm nasıl şirinlik o maşallahh!!

    YanıtlaSil
  6. @tugbasatelier Tugba'cim tesekkurler tatlim.. Cok akilli cok yakisikli ve olduca cool bir jenerasyon geliyor sanirim..

    YanıtlaSil
  7. dolu dolu bir post daha güzel bir haftasonu Kemerburgaz a hiç gitmedim. Ama bu aralar herkes den duyuyorum. Çoçuklu ve bir o kadar gezmeye vakit ayıran örnek çift sizi süpersiniz :)) bilekliklerin çok hoş ben elbisene ayrı bir takıldım. yarımda görsek çok şık görünüyor:)) Her hafta sonunuzun böyle geçmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel kareler! Limoncello yu cok severim, yakinda kendim yapmayi bile düsünüyorum...

    Kuzu da pek tatli! Masallah :)

    YanıtlaSil
  9. @sonsuz dekorasyon Kemerburgaz gezmek icin degil yama yasamak icin cok keyifli tatlim ve en guzel tarafi da belgrad ormanlarina ve denize de cok yakin olmasi.. Cok tesekkur ederim cnm iyi dileklerin icin hep tadinda olsun gunlerimiz insallah ;)

    @Aylin 'cimm evde yapan bircok arkadasim var kesin denemelisin eminim mis gibi olur ki Italyan'lar genelde kendi yaptiklarini tuketirlermis.. ;)

    YanıtlaSil
  10. ayy o kuzu ne tatli öyleee, yanakları tam sıkmalık =) elbiseyi de merak ettim, tepeden çok hoş gözüküyor =)

    YanıtlaSil
  11. @Berilla Beril'cim tesekkur ederim.. cok sıkıstırılmalik, isirmalik bir velet zaten.. Resimde galiba elbise gibi cikmis ama aslinda o bir bluz :)) ama tam baharlik ve efil efil.. Bir daha giydigimde bluz oldugunu belli eden daha net bir fotograf cekicem soz ;)

    YanıtlaSil