30 Mart 2012 Cuma

Very Warm Welcome To SON AMAR !

Mutlu Cuma bir onceki gezi postum "Palma da Mallorca" da bahsettigim SON AMAR Flamenko gosterisi hakkinda detayli bilgi vermek icin en dogru gun olmali !! :)

Eger postumu okuyanlar icinden bir kisi bile Mallorca'da yaz tatili planlarsa, iste o tek kisinin bile bu gosteriyi kacirmasini istemem.. o nedenle de tanitmak boynumun borcu :)

Son Amar, 16.yy dan gunumuze kadar ozenle korunmus bir Mallorca bahcesinde ve muhtesem bir malikanede izleyici ile yillardir bulusmaya devam eden ve belki de izleyebileceginiz en kaliteli (yemekli) Flamenko gosterilerinden biri.. Sahneleri Ispanya'nin ve hatta Avrupa'nin en unlu tiyatro sahnelerinden biri olarak kabul ediliyor..

Tam adresi : Son Amar, Ctra Palma - Soller, km 10,8 Palmanyola , Palma 07193 Mallorca 

Ulasim icin Palma'dan Taxi de kullanabilirsiniz , kiraladiginiz araciniz ile de rahatlikla ulasabilirsiniz cunku Palma sehrinden sadece 15 dk. lik bir uzaklikta.. Yol inanilmaz keyifli hatta mandalina ve portakal agaclari sayesinde mis gibi kokulu.. :)) 

Bahce'nin girisine ulastiginizda isterseniz yine keyifli bir agaclik yoldan gosterinin yapilacagi malikaneye atlar uzerinde ulasabilirsiniz.. ve bu kisa yolculugunuzda size gupguzel Ispanyol kizlari eslik edebilir ;)

Elbette, bu kadar onemli bir gosteri kapali gise durumunda ! O nedenle bilet isinizi tatiliniz oncesi organize etmelisiniz.. Ister telefon, ister e-mail, isterseniz de web sitelerinden "online booking" ile rezervasyonunuzu yapabilirsiniz.. (Tur ile gidenler tur rehberlerinden destek alabilirler)

Tel : +34 971 617 533
info@sonamar.com
www.sonamar.com






Umarim bu keyifli bahcede etkileyici Son Amar performansini izleme sansiniz olur !

Harika bir hafta sonu diliyorum
sevgiler
lulu
xxx

5 yorum:

  1. Lulucum, gidersek Mallorca ya, boyle guzel anlattigin bir gosteriyi kesin kacirmam, onceden alirim biletleri. Bahce cidden cok guzel ve etkinlik de sanirim bizim Anadolu Atesi tarzi tuyleri diken diken eden (iyi anlamda ) turden : ) Super bir bahar haftasonusu diliyorum canim, ve de haftasonu raporu postunu bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  2. @Lila Moonlight Aylin'cim gidersen kacirmayacagina eminim.. Gosteri sadece flamenko'da degil aslinda bir at gosterisi var ki ! Inanilmaz guzel.. Flamenko disindaki gosteriler surpriz olsun sana.. :) Hafta sonu Bursa'dayim Alpcan'i almak icin gidiyorum cok ozledimbu hafta kuzuyu.. :(( eger hava musade ederse cok sirin bir balikci kasabasina gidecegim ve postum da keyifli olacak soz ;) opuyorum tatlim !

    YanıtlaSil
  3. evet bu tarz gösterilere bende bayılıyorum. bizde amerikada ve las vegasta circus du soleil gösterilerine gitmiştik tek kelimeyle harikalardı!! eminim buda öyledir inşallah bir gün gideriz:)

    YanıtlaSil
  4. Umarım olur Lulucum yaa, nasıl isterim bir bilsen :))

    Bu arada hamsili pilav yorumuna bir türlü cevap yazamadım kusura bakma. Bu aralar hep blogun tasarımıyla uğraşıyorum. Lifestyle bölümüne recipe diye bir bölüm koydum. Bundan sonra oraya yemek tarifleri giricem. İlk tarifim de hamsili pilav olucak. Onu haber veriyim dedim :)

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @sonsuz dekorasyon "circus du soleil" bir gun insallah onlari da dvd yerine canli canli izlerimmmm ! izleme sansinin olmasi sahane :))

    @deniz saatcioglu : 3 kere İbiza yapmis biri icin uzak bir ihtimal degil Deniz'cim.. Mallorca'da yakinlarda programa girer bence :)) Tarifler icin cok sevindim.. siki takipcin olurum kesinnnn :))

    YanıtlaSil