1 Mart 2012 Perşembe

Mart Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

Mart ayi geldi , hosgeldiiiii !!

2012 yilinin neseli ajandasi bize bu ay icin neler oneriyor hadi hemen bakalim..

Bizim Ask ile Mart ayi secimimiz.. "Ayna karsisinda dans figurleri denemek" ! Sanirim cok eglenceli olacak :)) hatta dans konusunda oldukca yetenekli olan Alpico'da bize katilirsa extra eglenceli dakikalar yasayacagimiz kesin :)

Peki sizin seciminiz ne ?? 



Ayrica sevgili ajandam bize bu ay harika kitap onerilerinde de bulunuyor..

Onerilerinin bir kismini okumus olmak beni cok mutlu etti :) Okumadiklarimdan bir tanesini ise hemen okunacaklar listeme ekledim :) Secimim "Otostopcunun Galaksi Rehberi".

sevgiler,
lulu
xxx

20 yorum:

  1. way küçük şirin mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  2. ufak şeylerle mutlu olmak ara ara ihtiyacımız olan şey bunun farkına varabilmek sanırım mart hepimize uğurlu gelsinnnn

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, su anda calisma masamdaki yari acilmis lalelere bakarak yaziyorum ve beni cidden cok mutlu ediyor : ) Kucuk Prens sevgimi zaten biliyorsun, Eat Pray Love i da cok severek okumustum, filmi yavan gelmisti. Dansla ilgili iki nokta da tam benlik : ) Ben dans edince oglum cok guluyor, onu da kucagima alip dansediyoruz, bayiliyor : )

    YanıtlaSil
  4. senin tatli ajandanin onerilerini cok seviyorum. icinden geldigi gibi dans etmek harika bir fikir.
    bol dansli, eglenceli ve keyifli bir Mart ayi olsun o zaman;)

    YanıtlaSil
  5. valla ben Mart ayinda havanin guzellesmesini umuyorum, sanirim oyle olursa cok sey yapmaya mecalim olacak.

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. küçük şeylerden mutlu olmak bu işte..........

    YanıtlaSil
  7. ne olsun be kuzum yaz ayı olsun artık bayilcimmm bacım o derece .(

    YanıtlaSil
  8. Cok sekersiniz hepinizzzz ! Opuyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  9. Lulucum, tesekkurler canim. O zaman bir sonraki postumda senin begendigin gibi giyinmis pozlarimi gorucen, o gun otel icinde oldugumuz icin corapsizim. Aksam disari yemege ciktigimizda usumiyim diye kalin corapla giymistim, renkleri uyuyor diye dusunup. Ben yerine ve vucud isima gore giyiniyorum genelde ;) Kis aylarina denk gelen fashion weeklerde sirf fashion adina nasil cibil ayaklarla geziyorlar hic aklim almiyor mesela : ) Bu haftasonu kayak varmi? Opuyorum

    YanıtlaSil
  10. Canısı buradan da cevap vereyim malum Barcelona her daim hayat var kuzum orada da ve elbette Amsterdam .) mucx

    YanıtlaSil
  11. Cok güzel öneriler bunlar :) Evimde dagima cicek bulunur ve kitap okumak beni hep mutlu ediyor :)

    Kücük prensi iki hafta önce tekrar okumustum..
    Eat, Pray, Love en sevdigim kitaplardan..

    Ve Jane Austen romanlarina bayiliyorum cünki ingiliz literatür cok begeniyorum...
    Gurur ve Önyargi yi mutlaka okumani tavsiye ederim :)

    SEvgiler,
    Aylin

    YanıtlaSil
  12. @Stil Direktorum hmm rotami belirledim.. icime de cok sindi.. bilareee anlatirim tatlimm :)

    @Aylin Hosgeldin cnm :) Yorumun icin tesekkurler :) Tavsiyelerini not ettim Gurur ve Onyargi okunacaklar listemin on siralarinda..

    YanıtlaSil
  13. This type of paper crafting creations look so beautiful.Flower port look so colorful in the papers.Thanx to share with us.

    YanıtlaSil
  14. Canim ne oldu anlayamadim, dun yunan adasi postunu okuyup uzun bir yorum birakmistim, simdi yok o post. Sen mi cikardin, bir hata mi var? Yanik ten olayina katiliyorum canim, yazin bir de oyle post yaparim senin icin : )

    YanıtlaSil
  15. Mart ayı papatya mevsimi bahçelerde erik ağacı gibi açalar da çiçek açmaya şimdi başlıyor sanırım en mutluluk verici şeylerden biri Mart'ta çiçeklere bakmak olur. Ajanda çok güzelmiş nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  16. önerler için teşekkürler neşeli ajandaya =)

    YanıtlaSil
  17. @Lila Moonlight tatlim ben postunu okudumm.. acaba sen mi goremiyorsun yazdigini :(

    @Modagrafya canim hosgeldin.. Altinyildiz firmasinin markalari icin hazirladigi bir ajanda bu.. Sanirim bulman neredeyse imkansiz.. :( Ama Network, Fabrika, Que, TBox gibi markalarda tanidign biri varsa eminim bulma sansin olur :)

    @Rococosh Hosgeldinnn ! Bende tesekkur ederim yorumun icin.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. hey u blogger elim boş döndüm silkelen yazı gir bipppp

    YanıtlaSil
  19. hahha sen cok tatlisin yaa ! Ama benim bir Paros postum varrrr... Hemen kontrol ediyorum sana twit atarim ;)

    YanıtlaSil
  20. Aa bu ajanda nerede satilir ben de istiyorum gerci mart ayındayız ama olsun daha onumuzde 9 koca ay var :)

    YanıtlaSil