12 Mart 2012 Pazartesi

Happy Skiing !

Evet ! bende artik sizin gibi yaz gelsin moduna giriyorum yavas yavas ama diger taraftan da son yillarin ennn keyifli kayak sezonunun bitmesini hic istemiyorummm :)

Bu hafta sonu Ask'in cocukluk arkadaslariyla Uludag'da harika vakit gecirdik.. Her yil duzenli olarak devam eden ve sevgiyle buyuyen arkadasligimizin en eglenceli organizasyonu bu ! Yaz aylarinda 5-6 aileyi ayni tarihlerde musait yakalamak cok zor ama kis tatilinde mutlaka ortak bi tarihte birlesiyoruz :)

Iste size hafta sonumuzun kisa bir gorsel ozeti ;)

Kayak tatilinin benim icin en keyifli karesi bu :)
Ekibin bir bolumu :) Maden pistinin orman yoluna girsek ve cantadaki viskilerle kutlama yapsak telasindalar.. Haksiz sayilmazlar ! İcmeden isinamiyor insan :) 

Ask'la Beden Terbiyesi liftinde hafif romantik haller :)

Soluklanmak ve biraz da isinmak lazim.. Agaoglu Mandra Cafe..

Uludag'in en eli yuzu duzgun mekani burasi.. Kusakli pistinin hemen onunde olmasi ve pistin seviyesinin zor olmasi mekanin cok kalabalik olmasini engelliyor.. O yuzden burada vakit gecirmeyi cok seviyorumm :)

Dekor olarakta cok keyifli bir mekan.. :)

Ayrica menusu oldukca basarili ve servisi de jet gibi hizli :)

Sezon kapanmadan bir baska keyifli kar tatilinde bulusmak uzere ! :))

 Mutlu , saglikli ve verimli bir hafta diliyorum :)

sevgiler,
lulu
xxx







16 yorum:

  1. Lulucum, ne guzel bir post olmus bu, cok sevdim. Ilk ve ucuncu resim favorilerim, ozellikle 3. yu cok sevdim, golgesever biri olarak ben de deniycem bu fotoyu bir dahaki kayak tatilinde : ) Mandra cafe de cok hos bir yere benziyor cidden, notumu aldim : ) Bu arada cepteki viski burada grappa seklinde adetten bizim kayak tatillerimizde, ama ben pek icemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. kardan o kadar sıkıldımki, artık biran once bahar gelsin istiyorum. bugün yine kar yagıyor .

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Kar dağda ve kayakta güzel :)))

    YanıtlaSil
  4. @Lila Moonlight grappa benim icinde cok sert Aylincim o yuzden bende icemiyorum onu :) ama viski kayakta resmen icimi isitiyor ;)

    @Rainbow Gatherer haklisinnn Ask'in dedigi gibi kar daglarda ve kayakta guzel.. Sehirde eziyet hepimiz icin ;)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş bu post. benim de resmen tadı damağımda kaldı bu haftasonunun, doyamadım kayağa. kar bitmeden bir kere de ULudağ a gitmek istiyorum. Üniversiteyi Bursa da okuduğum için bende yer ayrıdır Uludağ ın :)

    Sevgiler

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Deniz'cim Uludag Universitesinde okudugunu bilmiyordum.. bende Bursa'liyim belki bir yerlerde karsilasmis bile olabiliriz :) Uludag suan oldukca keyifli cunku sadece kayakcilar konakliyor ; dolayisiyla pisler ve liftler daha rahat. 25 Mart'ta oteller kapanma karari almis o nedenle 2 hafta sonun daha var gitmek icin tatlim :)

    YanıtlaSil
  7. Lulucumm, yogun bir gunun ortasinda mola verip seni okudum. ve kayak tatili fotograflarini cok sevdim. en Cupcake foto: Ask ile lifteki fotografiniz. Askinizin kara yansimis tanimi boyle bisi olsa gerek;)

    YanıtlaSil
  8. bu yıl kar muhteşemdi kayak konusunda yaşadıkk ama yazı ben de çok özledimmm.:( bu arada pideler de pek lezzetli görünüyor mmmmm:D

    YanıtlaSil
  9. Cok tatli fotograflar:) Bu sene dag bana nasip olmadi ,baktikca kayma istegim artiyor ama seneye artik :(

    YanıtlaSil
  10. @GoNcha GoNcha Gonca'cim cupcake'immm tesekkur ederim cok tatlisin :))

    @sJ hosgeldinnnn :)) gercekten cok verimli bir yildi ama hafta sonrasi genelde sisli ve yagisli gecti o biraz fenaydi :)

    @Safakslook hala sansin var Safak !! bence sezon bitmeden bi sans tani kendine :))

    YanıtlaSil
  11. yaaa buna inanmıyorum..bende bu haftasonu uludağdaydım :( bilsem mutlaka görüşürdük... hatta twitter den foto filan koydum... bak yaa :( üzüldüm şimdi, neyse başka bir yerde tanışmak dileğiyle diyor, dağ tatili ile söyledğin herşeye katılıyor, seni çok öpüyorum canım..

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Ne guzel resmler bunlarrr..ilk resme bayildm hele..uludagi ve bursayi da cok severm bu arad:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. @gozde'nin gozunden Tuhh diyorummm :( twitterdan seni takip ediyorum hemen.. Eger gorusebilseydik sahane olurmus.. Umarim yeniden karsilasabiliriz..

    @zeys Tesekkurler Zeys :)) Hosgeldin bu arada ve hemen geliyorum bende ziyaretine.. :)

    YanıtlaSil
  14. Lulucum, bu ara cok post giremiyorsun, ben de taze taze cevaplarimi yazamiyorum sana son postlarinda. Guzel yorumlarinla beni destekledigin icin cok tesekkurler canim. Aklimda kalan sorularindan, yuzuk gercek degil canim, keskeeee : ) , ama senin icin takarim bulustugumuzda, antika vitrinime asigim, evimdeki en sevdigim mobilyam, hikayesi de var, buraya geldiginde, evime de gelirsin, gorursun, bolca anlatiriz sarabimizin esliginde : ) Baci

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraflar harika olmuş.. Bakıkça içim gitti bu sene kar tatili bana nasip olmadı :/

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. kuşaklı pisti en beğendiğim pist ama ordaki kafeye hiç gitmedim resimler güzel görünüyor merak ettim bak şimdi ne iyi yapmışsınız biz dibimizde daha 1 kere çıktık uludağa bu sene:(

    YanıtlaSil