16 Mart 2012 Cuma

T.G.I."Happy" F. :)

13'Yaz sezonu ile ilgili yogun koleksiyon tanitim zamaninda oldugum icin -bir taraftan da 12-13 Kis sezon siparislerini toparliyoruz- oldukca yogun bir hafta gecirdim.. Bu yuzden de Uludag postu uzerine yeni bir post hazirlayamadim :(

Ama ne mutlu ki bugun "Mutlu Cuma" ve yogunlugun disina cikip baktigimda aslinda hafta icinde gecirdigim keyifli anlarim hic fena sayilmaz..

Yogun e-mail ve telefon trafigi ile cildirmamanin en akillica yolu kulaklik kullanmak.. Boylece ayni anda her iki isi halletmek mumkun ;)  

Kahve sevmem ama Canim "Angelo Vasino" firmamdan her sene ozel hazirlanmis Italyan kahvelerim gelir.. "Macinatura Moka"


Canim Ask'in 2012'Yaz sezonu kataloguna sonunda kavustum.. :) Buyuk beden sikligi ya da kucuk beden ozel dikim abiye koleksiyonumuzu Nisantasi ve Bagdat Caddesi magazalarimiz gorebilirsiniz ;) -Daha sonra magazalarda ozel bir cekim planim var umarim sezon cok ilerlemeden bu planimi gerceklestirmis olacagim-

Cok sevdigim bir arkadasima bu guzeller guzeli servis tabagindan 2 farkli boy hediye ettim.. O kadar begendi ki serviste kullanmak yerine yeni dekore ettigi evinin duvarlarinda kullanmaya karar verdi :)

Isvicre seyahatinden yeni donmus "bizim hirvatlar" kod adli arkadaslarimiz ile cok keyifli bir Swiss gecesi organize ettik ve Alp'lerin sakin sessiz koylerinden getirdikleri muhtesem lezzetli peynirleri uzuuun bir Sali gecesinde Italyan sarabi esliginde paylastik :) 

Sarkuterilerimiz de Isvicre koylerinden..  

Gece elbette cikolata ile bitmeliydi :) yaninda yine bir swiss "aqua libra"

Kesinlikle kendi bildigini okuyor ;) cunku O bir GQ erkegi !

Ilk yaz tatilimiz icin tum organizasyonum hazir !! Ucak biletlerimizi bile kestirdim :) Artik seyahat organize etmenin en keyifli yani kucuk minik kuzum icin de bilet almak.. 

"Bizim Hirvatlarin" bayildigim salon aydinlatmalari.. Prag'tan Istanbul'a binbir zorluk ile tasidiklarini ogrendigimde "delisiniz" demistim ama gordugumde hak verdim.. O taslara gercekten deger.. ;) 

Bu aydinlatma da benim tatlimm.. Alessi tabagimin tasarimindan esinlenip yapilmis bu aydinlatmayi gordugum gibi kacirmamak icin elimden geleni yaptim :) Ve sonunda mutfagimda..

Hepimize HARIKA bir hafta sonu diliyorum !
Sevgiler
Lulu

10 yorum:

  1. çok lezzetli ve keyifli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. offff benim için de bu hafta çok yoğundu,cumayı zor ettim valla.seni çok iyi anlıyorum:)mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  3. Lulucum bayildim bu postuna, bekledik ama degdi, cok guzel dondun bloguna, her resim icin ayri ayri yorum birakabilirim. Oncelikle yuzugunden basliyim, gri/fume rengi sanirim, cok begendim, bende de ucuk pembe ve moru var, dogum hediyelerimdi esimden, ama Pomellato dan degil benimkiler, Kapalicarsidan benzerlerini almistik : ) Ben de kahve icmem, cok ender burada bol sutlulerden : ) Passo kutunun icindekiler gomlek sanirim, cekimleri bekliyorum. Tepsi cidden tablo gibi. Oglunun saclari nazil uzamis ve sapsari ve dalgali, bayildim, GQ sunu yesinler onun : ) "Sizin hirvatlarla" sofra zevkiniz harikaymis, ben de orada olmak istedim. Ve o avizeyi ben de tasirdim Prag lardan, nefis cidden, benim tarzim. Senin ki de cok orijinalmis, tavanda ne guzel sekiller yaratmis, ama nasil tozu alinir bilemedim : ) ve de gelelim o bilete, sekerim TO kismini bilerek sakladin sanirim, cok merak ediyorum ama, surpriz mu yapacaksin bize : ) Ben de sana harika bir haftasonu diliyorum canim. Ben de yeni bir random post pisirip koydum masaya : ) Bir de son biraktigin yoruma cevap yazdim kendi postumda, yanlis anlasilma olmasin diye. Cok optum canim : )

    YanıtlaSil
  4. Lulucumm bu kadar yogunlukta boyle renkli ve keyifli anlari yakalayip paylastigin icin daha da Cupcake'sin benim icin;)
    Alpico ve GQsu supermis!
    Bu soguk gunlerde simsicak tatil planlari yapmak gibisi yok! Sanirim ben destinasyonu biliyorum;)
    Bu arada arkadasina aldigin tabak Pasabahcenin en sevdigim urunlerinden. Hatta son Istanbul seyahatimizde (seni gorememis ama Gulcancoo ile tanismistik ya) gorustugumuz Amerikali diplomat arkadaslarimiza ayni tabagi hediye ettik cok begenmislerdi. Begenilerimizin benzerligi beni bazen sasirtiyor;)
    Cupcake haftasonlari ;)

    YanıtlaSil
  5. Ay o GQ erkegi dunya tatlisi:) Yuzuk ve avizeler superr,tepside!! Peynir tabaginda ve cikolatalarda gozum kalmadi desem yalan olur, dietteyken boyle fotograflara bakmak cok zor oluyor,neyse ki tok anima denk geldi postunu okumak:P
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  6. @zeynepG. Tesekkur ederim Zeynep'cim :)bu arada bu ilk yorumun sanirim blogum icin :) hemen ziyaretine geliyorum cnm..

    @gulumse sanirim bu hafta sonu hepimize cok iyi gelecek :) yasasin Cuma mutlulugu..

    @Lila Moonlight Sana cevabimi uzuuun uzunnn yazdim tatlimmm :)) sms postu begendigine cok sevindim.. Insallah sana da boyle keyifli sofralar hazirlarimm !

    @GoNcha GoNcha Sende benim cupcake'imm :)) Rotami kesinlikle biliyorsun ama sana ayrica detay verecegimmm :)) Bu arada zevklerimiz icin resmen her seferinde sasiriyorum bende.. Ama tabak kesinlikle cok seker ve cok ozel bir hediye hatta harika bir Istanbul hatirasi yurt disi misafirleri icin :))

    @safakslook Safakcimmm sen fistik gibisin ne dieti ?? lokum bile diyebilirim senin icin :)) Alpcan ile birlikte seni kocaman opuyoruz..

    YanıtlaSil
  7. Resimlere büyük bir keyif ile baktim, yüzügün cok güzel, son resimde ki stylish aydinlatma ve oglunun elinde bir GQ dergisi cok hos :-)

    YanıtlaSil
  8. cnm ne güzel bir post olmuş böyle tatil planları yapılmış ,hediyeler alınmış, swiss gecesi yapılmış.. bu hafta geldim istanbula hatta aklımdan geçtin ama yağmur trafik ,saatte pek denk gelmedi cnm ama bir daha ki istanbula gelişimde inşallah bir kahve içeriz

    YanıtlaSil
  9. @Aylin Tesekkur ederimmm.. Begendine cok sevindim :)

    @sozsuz dekorasyon bende Cuma gunu dusununce ve resimlere bakinca aslinda ne cok sey yapmisim diye dusundum :)) Hava bahara donmeye basladi.. Insallah Nisantasinda keyifli bir kahve molasi veririz cnm.. Cok mutlu olurum bende :)

    YanıtlaSil
  10. aşkım şu vasino nun kahvelerinden banada nasip olur sanırım :)))

    YanıtlaSil