19 Mart 2012 Pazartesi

Hafta sonunun kisa ozeti !

Yogun hafta ici oldukca yogun bir hafta sonu programi ile devam etti.. Biraz grip biraz da faranjit halindeyim ama mutlu ve huzurlu olunca bunyem cok etkilenmis sayilmaz.. Bol adacayi ve meyve takviyesi ile yeni haftaya adapte olmaya calisiyorum :)

Umarim sizde bizim gibi harika bir hafta sonu gecirmissinizdir !

Hadi anlatin neler yaptiniz ? :)
   
Cuma gunu aksami Alpcan'in teyzesi @gulcancooo nun mutlu dogum gunuydu.. Leblon'da upuzuuun bir masada cok keyifli bir yemek yedik.. Tabi saat 10'dan sonra yemek bitip club havasina girildiginde Alpcan da clubber moduna herkesten once gecmisti :))

Rahat ama mutlu bir anne baba olmanin en keyifli tarafi ortaya sosyal bir cocuk cikmasi :) (Tabiki belirli saatler cercevesinde olmak kaydi ile) Bu rahatliga ve huzura sahip olmaniz sizin sosyal hayatiniz acisindan da oldukca olumlu bir etki yaratiyor.. 

Cocuk sahibi olmaktan korkmayin !! Sadece hazir oldugunuzu hissedin yeter :) 

Cumartesi sabahi gune apaydinlik baslayinca kendimizi gunesin sarisindan yemek icin erkenden Bogaz'a attip, geleneksel Rumeli Hisari/Bebek yuruyusumuzu yaptik.. 

Gunese aldanmayin cunku ruzgar sayesinde hava inanilmaz soguktu ama Alpcan'in buyuk gemileri ve martilari gormesi herseye degerdi ! :) 

Gunes'in sarisini en gunesli masadan yemek kesinlikle gunun en buyuk sansi oldu :)

Ve gunun lezzeti de Bebek Waffle'dan.. :)

Pazar sabahi Belgrad Ormaninda kahvalti + yuruyus planimiz vardi.. Ne kadar keyifli oldugunu anlatamam size.. Ertelemeyin ve bir hafta sonu mutlaka ziyaret edin.. :)

Alpcan kuzusu annesi ve teyzesiyle salincakta sonsuz bir keyif ve mutluluk yasadi..



sevgiler
lulu
xxx

15 yorum:

  1. yaa yerim ben alpcanı çok tatlı mutlu ve sakin görünüyor gerçekten baktıkça maşallah maşallah diyorum bolca =)

    YanıtlaSil
  2. Yoğun ama güzeldi balım maşallah sizin güleç yüzüne öperim kuzum iyi haftalar olsun. )

    YanıtlaSil
  3. Canim ne guzel dopdolu bir haftasonu gecirmissiniz, hava da gunesli, guzel yuruyusler, mamalar, party daha ne olsun : ) Cocuk buyutme yorumlarina katiliyorum canim : ) 3 unuzu ayni karede guzel guluslerinizle gormek cok hosuma gitti. Bir de orada mor bir pantalon mu goruyorum ; ) Ogluma cok alirim ben canli renkte pantalonlar, surekli lacivert kahverengi gibi agir renkler giydiren erkek cocugu annelerinden degilim : ) Alpcan in kokteyl li resmine bayildim : ) Benim oglum da cosmopolitanlarima cok sulanir, kiyamayip serce parmagimi yalatirim bazen : ) Gecmis olsun bu arada, bahara gecerken dikkat etmek lazim.

    YanıtlaSil
  4. Ve de son yorumundaki sorulara cevaplarim : ) TO daki yere hic gitmedim ama esim gitti baskentine, cok etkilenmemisti. Farkli bir deneyim olacak sizin icin, postlarini hevesle okuycam yine : ) Instagram i da bir ara kullandim, hatta oradan resimler koyuyordum postlarima, aralik ocak gibi, efektleri cok guzel oluyor. Sonra bir upgrade i yapmadigim icin calismadi bir sure ben de unuttum gitti. Dun sonunda upgrade i yaptim ama daha baslamadim kullanmaya, sifremi yine unutmusum. Instagram i da hic takip amacli kullanmadim, sadece efektlerinden yararlaniyordum, bir de orada takip olayina girermiyim emin degilim, face ve twitter da da yokum biliyorsun. Sen guzel efektli instagram resimlerini buraya koy, buradan zevkle bakiyim canim : ) Ve de butun o guzel yorumlar icin yine cok tesekkurler canim. Yapmak istersen sana iki tane mimim var : )

    YanıtlaSil
  5. Yaaa Alpcan nasil tatli ,hic sikilmaya vakit yoktur o varken,nazar degmesin ona,masallah:)

    YanıtlaSil
  6. Dolu dolu geçirmişsiniz haftasonunu :) Alpcan nasıl sevimli, nasıl tatlı bir çocuk maşallah..Dediklerinde de kesinlikle haklısın, hep aklımda olacak :)

    YanıtlaSil
  7. @alice cnmmm Alpcan cok neseli ama cok neseli bir bebek.. Sakin oldugunu pek soyleyemem ama kesinlikle uyumlu bir firlama denebilir :)) hihi

    @Stil Direktoru cnmm cok tesekkurler bende cok opuyorum... Harika bir hafta olsun hepimiz icin..

    @Lila Moonlight canimm mimlerini gordummm.. 2. sine bayildimmm :) Elimden geleni yapip en kisa surede hazirlayacagim.. Oncelik 2. mim de kesin..

    @Safakslook cok haklisin tatlim hayat inanilmaz eglenceli geciyor kuzu sayesinde.. Allah isteyen herkese nasip etsin demek lazim galiba :)

    @j.d. tesekkurler tatlim.. opuyorum cok ! :)

    YanıtlaSil
  8. Alpcan`in Clubber fotolari cok Cupcake! Bayiliyorum boyle firlama ve uyumlu sirinlere;)
    Harika gunesli haftasonlarinin sonunda gelmesine cok sevindim.
    Cumartesi gunu Ankaranin karli ama gunesli bir tepesinde Mogan golu manzarasina karsi demli cay ictik. Ama Ankara hala cok soguk, usuduk brrrr.
    Cumartesi aksami ise evde Cupcake arkadaslarimiz icin derbi gecesi duzenledik. Pizza, finger food ve bolca bira olan eglenceli bir geceydi. Pazar gunu ise evde tembellik yaptik, ben arada calistim.
    Aylin`in mimi icin ben de seni mimledim haberin olsun!
    Cupcake tadinda bir hafta diliyorum!

    YanıtlaSil
  9. Gonca'cimm Alpcan'da seni gorse bayilir eminim :)) Hafta sonu mac progarmini twitter'dan takip etmistim eminim cok eglenceli olmustur hem kimse birbirini de kizdiramadi o da guzel oldu :)) Mimini aldim.. seve seve yapacagim, en sevdigim 2 blogger arkadasim yapmissa eger !!! :)))

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlısınız :)
    Blogıuma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. geliyorum hemen Sena'cim ;)

    YanıtlaSil
  12. alpcan çok tatlı görünüyor maşallah keyfi yerinde güzel bie gün geçirmişsiniz en kötü gününüz böyle olsun lulucum

    YanıtlaSil
  13. @sonsuz dekorasyon tesekkurler canimm :) Kocaman bir aminnn diyorummm !

    YanıtlaSil
  14. ya ne kdr guzel resımler mutlulugunuz hıc bozulmasn masallah

    YanıtlaSil
  15. Tesekkur ederim Zeynep'cim.. Darisi basina diyeyim mi ? :)

    YanıtlaSil