9 Mart 2012 Cuma

Eyvah MiM'lenmistim !! :)

Sevgili blogger arkadasim Lila Moonlight tarafindan mimlenmistim :) Aslinda oldukca zaman gecti uzerinden cunku Milano seyahatim oncesi mimlenip, seyahat sonrasi hazirlarim diye dusununce sanirim atladim.. Neyse gec olsun gun olmasin.. :)


S1- Sence cok anlamli bir soz ?
C1- Hayata bakis acima en cok yakisan motto "LIVE WELL , LAUGH OFTEN , LOVE MUCH" Bu benim canim "3L" felsefem :)

S2- Makyajinda olmazsa olmazin ?
C2- Lancome aydinlaticim (Effacernes Longue Tenue) , goz kalemim (lancome ya da clinique tercih ediyorum) ve canim bitanem Dior/BlackOut rimelim. 

S3- Uyguladigin guzellik tuyosu nedir ?
C3- Hmmm meditasyon elbette !! ;) Bunun yaninda temiz bir cilt ile uykuya geciyor, bol bol su iciyor hatta su icerek yasiyor ve gunes isinlarina karsi cildimi daima koruyor ve nemlendiriyorum.. Ayda 1 kez uyguladigim etkili bir piiling calismam var :) Unutmadan.. son zamanlarda Alpcan kuzusunun Mustela urunlerinden bir kac cesidini kullanmaya basladim.. Hic fena sayilmaz ;)   
S4- En sevdigin icecek
C4- Her zaman her yerde H2O :)) ama mumkunse cam sise ve de mumkunse Kestane :) Alkol alacaksam tercihim sarap oluyor ama bazi sevdigim mekanlarda Cardinal Melon ve Martini icmeyi cok seviyorum.. 
S5- Nefret ettigin bir sey ?
C5- Nefret benim icin cok keskin bir kelime.. Soyle diyelim : Kiskanc , dedikoducu ve karsisindaki insani dinlemeyen tipleri gercekten sevmiyorum.. kacarak uzaklasiyorum :)  

S6- En cok sevindigin iltifat
C6- Sanirim hayattaki en buyuk basarim olan Aski'im ve guzel ailem ile ilgili duydugum her pozitif kelime beni cok heyecanlandiriyor.. 

S7- Favori kitabin ?
C7- Okumak benim icin cok sey ifade ediyor o nedenle okumaktan buyuk zevk aldigim ve sayisini hatirlayamayacagim kadar cok kitap var aklimda amaaaa 
Antoine de Saint-Exupéry 'in muhtesem kitabi KUCUK PRENS benim hayatimda apayri bir yere sahip.. Bir bas ucu kitabi.. COK OKUYANLAR KULUBU'ndeki nick'im bile Kucuk Prens :)
S8- Sana gorunus olarak yakin buldugun unlu
C8- Hmmm hic dusunmedim bunu... saclarim nedeniyle benzetmelere maruz kalmisligim vardir ama gorunus olarak pek bir benzetme hatirlamiyorum.. Kisaca muhtesem bir kisilik olan canim babama benzerim desem olmaz mi ? :)


S9- Herkesin begendigi ama senin sevemedigin urun ?
C9- 1.Ugg !! yok olmadi, uymadi bana.. 2.Markasi uzerinde bagiran cantalar ozellikle LV ! asla sevmedim, almadim..

S10- Su an en cok almak istedigin kozmetik urun ?  
C10- Yeni seyahatten donmus olmanin muthis hafifligi ! Kozmetik ihtiyac listem bombos suan ama denemek istedigim bir krem allik tavsiyesi var aklimda.. ;) Nars tavsiye edildi.. Kullanan var miiiiii ?
 

Sanirim bu kadar gec bir mim gorevi icin bir baskasina istekte bulunmak pek heyecanli olmayacak.. O nedenle sizi rahat birakiyorummm :))
sevgiler,
lulu
xxx

9 yorum:

  1. En sevdiğim mimler makyaj mimleri. Keyifli bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. C 6 = AŞKIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM :)))

    YanıtlaSil
  3. @Trendsum Tesekkurler cnm :) Bende makyaj mimlerini cok seviyorum hatta bi kere yapmistim istersen bi goz at :)

    http://lokturk.blogspot.com/2011/12/my-make-up-products.html?showComment=1323360064648#c4544835102354698716

    Askimmmmmm !! cok seviyorummmm cok ! hihih ikinizi de ayri ayri ve cok :)))

    YanıtlaSil
  4. Lulucum, simdi gordum postunu, canim cok tesekkur ederim yaptigin icin, zevkle okudum. Benzerlikleri okumak cok hos : ) 3L felsefen harika. Iyi pazarlar canim : )

    YanıtlaSil
  5. Mimler sayesinde okudugum bloglarin sahiplerini daha yakindan tanimak beni mutlu ediyor bayildim cevaplara :)

    YanıtlaSil
  6. coco-jelly Hosgeldinnn, geliyorum ziyarete hemen :)

    @Lila Moonlight :) ben tesekkur ederim cok keyifli bir mim di :)) Iyi haftalar hepimize..

    @Modafobik Tesekkurler cnm ! :) Bende cok seviyorum ama bir de zamaninda hazirlayabilsem daha keyifli olacak :))

    YanıtlaSil
  7. 3L hakkaten çok anlamlı. bu mimle seni biraz daha tanımış oldum, ne hoş. :)

    YanıtlaSil
  8. @sJ tesekkurler kesinlikle uygula ! hayat kisa hic uzulmeye degmiyor.. ;)

    YanıtlaSil