4 Şubat 2012 Cumartesi

Son Askim : Nisantasi PiPa

Hirvatistan seyahatinde tanisip birbirimize sikica sarildigimiz, "Bizim Hirvatlar" kod adli dunya tatlisi dostlarimiz var.. :) Yas olarak bizden bi parca ilerideler ama gectikleri yollar ve hayat deneyimleri bize cok yakin o nedenle de hayattan ortak zevkler cikartmayi cok seviyoruz..

Tanistigimizdan beri haftada bir gun mutlaka birlikte yemek yeriz.. Elbette mudavimi oldugumuz mekanlar var ama bunun yaninda yeni acilan mekanlari da onemle takip ediyoruz :)
  
Son aylarda en begendigimiz restaurantlardan biri Nisantasi'nin yeni gozdesi PiPa ! Istanbul'da Italyan pizzasini bu kadar basarili sunan baska bir mekan bence henuz yok.. O kadar basarililar ki, bu basarilarina blogumda yer verip extra alkis tutmak istedim..

Basarilarinin en onemli nedeni Turkiye'nin ilk gercek Napolitan odun firini pizzasini yapiyor ve tum malzemelerini (odun firini dahil) Napoli'den getirmis olmalari..

Hadi bizim leziz deneyimimize bir goz atin ;) veee sizde ennn kisa zamanda mutlaka deneyimleyin !!




Mekanin yuksek masa "long table" duzeni, devasa bari, acik mutfagi ve yerli-yabanci saraplarinin sergilendigi bolumu gercekten cok keyifli..

Italyan restaurantlarinin klasik zeytinyagi ikramini farkli yorumlamislar.. Ekmekler ozenle secilmis ve sunumda deniz tuzu da unutulmamis..

Fresh Mozzarella di Bufala.. Acikcasi, Mozzarella Italya'da taze olarak tuketilmeli diye dusunenlerdenim o nedenle cok onyargili yaklasmistim ama beni ciddi anlamda yanilttiklarini itiraf etmeliyim :) Ayrica Carpaccio'larini da denedik.. Resim biraz bulanik ciktigi icin paylasmiyorum sizinle fakat tek kelime ile MUHTESEM'di.. Baslagic olarak mutlaka deneyin derim..

Sefin onerisini elbette geri ceviremezdik.. :) Sicilya usulu pesto soslu Rigatoni cok lezzetliydi.. Feslegenin baskin tadini sevmeyenler icin feslegenin cok tadimlik kullanildigini eklemeliyim.. ve de 2 kez siparis ettigimizi de :)

Pizza ! Cok basarililar.. Cok ! Sef Marco Russo'yu kucaklamak istedik :))

Pizza'nin Sicilya usulu bir yorumlamasi.. Izgara Pizza.. :)


Biz geceyi PiPa'da noktalamadigimiz icin tatli kismina hic gecmedik ama Nutella'li pizzasi simdiden dillere destan olmus durumda :) O nedenle en kisa zamanda yeniden ziyaret etmeyi planliyoruz.. Hatta saniyorum ki, PiPa bizim mudavimi oldugumuz restaurantlar listesine girecek :)

Son olarak, mekan hakkinda cok eglenceli bir tiyo veriyorum size; yere
yanlislikla catal, bicak hatta bardak dusurdugunuzu dusunun... O kadar samimi yani o kadar Italyanlar ki ! tum ekip basliyor sizi alkislamaya.. Ilk soku atlatinca eglenceye sizde katiliyorsunuz..  :)) Bizim masada yere dusurulen birsey olmadi ama ben tam cikarken elime bir bicak alip yere biraktim ve tum restaurant bizi islik ve alkislarla el sallayarak ugurladi.. :))

Cok samimi bir ortam ve cok guler yuzlu bir ekip.. Umarim yakaladiklari bu guzel sinerji hic bozulmaz.. Bize de bol bol keyif yapmak duser..

PS : Sosyal medyada da son derece aktifler.. Twitter hesaplarini buradan takip edebilirsiniz..

sevgiler
lulu
xxx 




8 yorum:

  1. Süper bir post olmuş canım :) En kısa zamanda denemek istiyorum! :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel anlatmışsın inanılmaz merak ettim. çok sevdim bu postu gerçek pizzayı şimdi yiyebilicez galiba :))

    YanıtlaSil
  3. Canim bu post beni bile meraklandirdi, burada yasayan biri olarak yurtdisindaki italyan restoranlari gezerken ilk tercihimiz degil haliylen ama cok guzel anlatmissin, yemekler de sunum da cok guzel gozukuyor, haftaya esas italyani ikna edebilirsem denemek istiyorum : )))
    olmadi ben yalniz geldigimde senle birlikte gidelim buraya : )

    YanıtlaSil
  4. ama bu hiç olmadı, sürekli acıkıyorum zaten, istanbula da italyaya da yeterince uzağım şu an !! =)
    çok lezzetli bir post olmuş ;)

    YanıtlaSil
  5. Guney Italyada yedigimiz pizzalarin tadi hala damagimdayken, daha da merak ettim burayi. su kar kis bitsin, baharda ilk Istanbul duragimiz olacak burasi. Cupcake Italyan tepkisi almak icin ben de yere catal dusurmeyi dusunuyorum;)

    YanıtlaSil
  6. Gecenlerde bir arkadaşımızın doğumgünü için gitmek istedik ama yer yoktu. Daha da merak ettim şimdi :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @Lunapark Queen Tesekekurler tatlim.. Bende bu postu hazirlarken cok mutlu oldum :) Denemen sonrasi yorumlarini beklerim :)

    @Bolat senin yorumlarinda onemli.. merakla bekliyorum :)

    @sonsuz dekorasyon lezzet goreceli bir kavram ama PiPa da gercekten leziz bir pizza yiyeceksin kefilim tatlim :)

    @Lila Moonlight Aylin'cim sizin muhtesem lokal restaurantlarinizi dusunup karsilastirma yapmamaya calistik ama netice tr icin buyuk bir basari :)) Italyanini ikna edip gidemezsen, bulusma mekanimiz PiPa olsun seninle :))

    @Alice insan resimlere bakinca acikiyor biliyorum :) Ankara'dan ist.a geldiginde gidilecekler listene ekle mutlaka tatlim :)

    @Goncha Goncha Sevgilin ve sen nasil yorumlarsiniz gercekten merak ediyorummm.. :) Catalini mutlaka yere birak ve 10 sn. lik o cupcake Italyan eglencesini mutlaka yasa :))

    @deniz saatcioglu Deniz'cim bizde 3 deneme sonrasi yer bulabilmistik.. Buyukce bir mekan ama suan o kadar populer ki 2 gun onceden rezervasyon yaptir mutlaka ! Simdiden afiyet olsun :)

    YanıtlaSil