24 Şubat 2012 Cuma

Sehrin EN Romantigi : City Lights Bar

Milano seyahatim oncesi Alpico'yu Anneannesi ile Bursa'ya yolladik ama feribota yaklastikca kuzu sakinlesti, omzuma basini dayadi, ellerimi sevdi.. Tabi bu durum benim gozleri bir hayli sulandirdi :(( 

Ben agladim, annem agladi.. :( Kuzu feribota bindi ama o halinden oldukca memnundu :)

Tabi sonrasinda Ask'la eller bombos ortada kaldik.. :))

Bu sancili ayrilik sonrasi, Istanbul'un en romantik mekanina, kendimizi saraba vurmak icin kosar adim yol aldik..  

City Lights Bar & Restaurant, Ceylan Intercontinental oteli bunyesinde hizmet veriyor ve hic torpil yapmadan soyleyebilirim ki, servis kalitesi ile bizi gercekten kosulsuz tatmin ediyor.. Bu ozelligi ile bogaz manzarasina karsi keyif yapabilecegimiz onlarca mekan icinden kesinlikle birkac adim onde ve her turlu ovguyu sonuna kadar hakediyor.. Ayrica bizim icin, Ask'la 13 yil once Istanbul'da gittigimiz "ilk romantik mekan" olmasi acisindan da oldukca onemli :)

Mekan yeni sezona sahane bir dekorla merhaba demisti ve harcanan dekorasyon bedelini dusundukce bizde gormek icin heyecanlaniyorduk.. Acikcasi bekledigimden cok daha gosterisli olmus.. Tebrik edilesi..

City Light Bar, ceylan otelinin 19, yani N katinda sizi romantik bir kacamak icin bekliyor.. Ask'inizi mutlaka kacirin derim ;)






Ask , kitir ekmeginin son parcasini bile Ask'la paylasmaktir ! :))




sevgiler,
lulu
xxx

11 yorum:

  1. ne guzel anlatmissin Alpcan`a ve Ask`a olan duygularini.
    Asklarin hep boyle Cupcake tadinda devam etsin. o son kitir ekmek hep boyle Askla paylasilmaya devam etsin!

    PS. Cok romantik bir yer, belki bir aksam hep beraber gidip peynir-sarap keyfi yapar anlatiriz;)

    YanıtlaSil
  2. @GoNcha GoNcha Cok tesekkur ederim canim cupcake'imm ! :) Insallah daim olur sevgilerimiz.. Bu arada PS notun kulaga cok hos geliyor.. Hadi Istanbul'a gelin anlatalimmm uzun uzun :)

    YanıtlaSil
  3. Burası da süper görünüyor. Zaten otel barları ve restoranları her zaman servis ve mekan kalitesi olarak en iyisidir ama nedense hiç aklımıza gelip de gitmeyiz. Heralde insanda biraz kazıkmış hissi uyandırıyor ondan :) Hep böyle 'aşk' dolu kal tatlım. Öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. O akşam sizinle gelemediğimiz için nasıl pişman oldum şimdi anlatamam:(en kısa zamanda programlıyalım artık! Harika bir post olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. bu arada, söylemeyi unuttum, yıldönümü postuma yaptığın güzel yorum için de çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. hımm güzel bir yermiş. Bende the marmara'nın roof'unu seviyorum. yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. @deniz saatcioglu bi parca yukarida belki fiyatlar ama romantik bir kacamak icin o fark deger Deniz'cim.. Bi aksam Ahmet'i kacir sende.. Yorumum son derece ictendi ! Cok guzel bir askiniz var, Masallah nazar degmesin! ;)

    @twithemsire mutlaka 4 kisilik bir kacamak yapmaliyiz tatlim benim :) Hatta dans etmeye gitsek harika olur ;)

    @Trendydolap The Marmara icin cok guzel seyler duyuyorum ama hala denemis degilim city lights'i aldatmak istemiyorum galiba :))

    YanıtlaSil
  8. Heyooo harika fikir dansa gidelim evet:)dens,dens,dens:)

    YanıtlaSil
  9. Lulucum, ne guzel anlatmissin Alpcan ile ayrilik anini, ben de ayni seyleri yasadigim icin cok iyi anliyorum. Ask la paylastigin kitir ekmek ani da cok hos. Biz de seneler evvel bir kac kere gittik buraya ve begenmistik, manzara super bir kere. Yeni dekorasyonlu halini duymustum, sen de ovunce bu kadar, artik kesin donmemiz lazim oraya, hatta biz sunu 6 li bulusma yapalim Goncalarla : ))) Optum canim, iyi pazarlar : )

    YanıtlaSil
  10. yerım sıız cok guzeelsınız kuzucuguma annesı kıyamazmıs bende kardesım ıcın doguma gıderken benı ananeme bıraktıgında kı bakısını unutamam megersem amelıyatı zorlu gectıgı ıcın bır daha bızı gorememe korkusu ıcınde olan bakısı ımıs...ceylan ın ustundekı o yer mukemmel tam huzur dolu ...huzur dolu yılların askınızın ve alpcico'nun uzerınden eksılmemesı dılegı ıle

    YanıtlaSil
  11. @Lila Moonlight Aylin'cim ayni anda Gonca'lar , siz ve biz !Istanbul'da ya da Floransa'da birlikte olma fikri bile harika ! Dilek listemdesiniz :)

    @Grace ahh ben resmen agladim ! Anneciginin neler hissettigini dusunmek bile cok uzucu.. Ama cok sukur ki, saglikla kardesini ve seni kucaklamis :) Guzel sozlerin icin de tesekurler tatlimmm , sana da harika bir ask diliyorum ! ;)

    YanıtlaSil