12 Şubat 2012 Pazar

Milano'dan mutlu geri donus..

Bir Milano seyahati daha basariyla tamamlandi ve cok sevdigim evime, Ask'larima,  bloguma kavustum :) 

Kesinlikle yillardir yaptigim Milano yolculuklari icinde en soguk ve en karli seyahatti.. Roma ve Napoli'ye bile kar yagmis olmasi sanirim Milano'nun ne kadar soguk olabilecegi ile ilgili size biraz fikir verebilir.. Soguk bir tarafa, Milano icin alcalmaya basladigimiz zaman yasadigimiz bir hava boslugu atraksiyonu var ki ! Eger basimiza birsey gelseydi sanirim moda dunyasinin onemli tasarimcilari icin suan gozyasi dokuyor olabilirdiniz.. Neyse gecti..gitti.. ve ben bu bahsi hemen kapatiyorum :))

Guzel seyler biriktirdim sizin icin.. Guzel yemekler yedim ve soguk Milano gecelerinin tadini cikarttim.. Ileriki gunlerde keyifli postlar hazirlayacagim ;)

Simdilik bir kac karli Milano ve ucagi beklerken cektigim 2 sikinti karesini paylasiyorum :) 

Donus yolculugunun en keyifli ani havaalani icin yola cikmak.. 

En keyifsiz ani ise kesinlikle ucak saatini beklemek..


Daha oncede Milano'yu karli gormustum ama bu kez durum cidden daha farkliydi.. Tum sehir beyaza burunmus ve Cuma gunu beklenen ikinci kar dalgasi icin alarmdaydi..


Malpensa Airport

Corso Sempione'de bulunan otelimden sabah 8'de cekilmis bir kare.. Gunese aldanmayin cunku soguk resmen isiriyor !


Keyifli Pazarlar
lulu
xxx




13 yorum:

  1. Hayat yeni seyahatler ülkeler versin size merakla bekliyorum yazının devamını hangi hava yolu ile uçtunuz acaba ? :) iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  2. oowww nasıl güzel resimler, İzmirli kara hasret biri için umut oldu içimi açtı görseller :)

    sevgiler lulu

    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @ne var ne yok ? hosgeldin bloguma :) yazinin devamini en kisa zamanda hazirlayacagim.. Bu arada THY ile uctum ondan baskasini tercih etmiyorum ama bu kez beni cidden korkuttu.. :(

    @darkolivee hosgeldin tatlim.. Begenmen ne hos ! Sen kar seviyorsan bol karli postlarimda var onlara da bakabilirsin :) xxx

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin canım :)
    Devamını merakla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  5. eveet harika ve lezzetli bir yazı dizisi daha bizi bekliyor sanırım ! =)

    YanıtlaSil
  6. @j.d. Hosbulduk tatlim :) Devami yapim asamasinda ;)

    @alice galiba bundan sonraki ilk post cok lezzetli olacak :))

    YanıtlaSil
  7. Lulucum, hosgittin evine, biz de cuma aksami donduk ve kavustuk oglumuza : ) Istanbulda da guzel kar yagiyordu, ben zamansizliktan butun cekebildigim resimleri bir posta sigdirdim bile, senin diger postlarini bekliyorum bu durumda : ) Krem cantan gozumu isiriyor, F...a dan dimi? Bir de o tasarimcilari merak ettim ucaktaki, turk yabanci? Cok gecmis olsun canim.

    YanıtlaSil
  8. fotoğraflar nefisss:))daha çok postlar beklemekteyiz....postlarına sağlık :P

    YanıtlaSil
  9. cok guzel fotolar daha yenı gelmeme ragmen burnumda tuttu bırden :(

    YanıtlaSil
  10. @Lila Moonlight Hosbulduk tatlim, sende hosgittin :) Alpcan bana biraz tavir yapti, uzdu beni ama galiba bu tip tripler normal :( alisacagim bende.. Krem cantam hakkinda haklisin cok keskin bir moda gozun var , harikasin :)) Yeni aldim onu ve valize tikmaya kiyamadim :) Tasarimcilar Turk'tu.. Tum beymen grubu ve Azu Kaprol bile yeterdi sanirim :)

    @canantezcan Tesekkurler cnm :) Postlari hazirliyorum :)

    @Grace Sanirim biz gezentiler icin burun diregi cokca sizliyordur di mi ? :))

    YanıtlaSil
  11. Hosgeldin! Bavullu cantali fotonu begendim. Ucagimi beklerken ben de cektim boyle bir kare;) Heyecanla bekliyorum Milano izlenimlerini. Bakalim yollarimiz kesismis mi?

    YanıtlaSil
  12. @GoNcha GoNcha Hosbulduk tatlim:) Bende senin izlenimleriniz bekliyorum, kendine ayirdigin gun icinde eminim benden daha iyi kareler yakalamissindir :)) Benim vaktim cok kisitliydi arada derede yaptim bir kac kacamak cekim:)

    YanıtlaSil
  13. daha çok foto bekliyoruz detaylar detaylar:)))

    YanıtlaSil