15 Şubat 2012 Çarşamba

Milano / Et ziyafeti : Mucche Buoi - Ristorante Macelleria

Italya seyahatlerinde uzun vakitler harcadiginizda sizde Italyan mutfagi yerine alternatif lezzetler ariyor musunuz ? Cevabiniz "evet" ise size son Milano seyahatimde deneme firsati buldugum lezzetli bir et restaurantindan bahsetmek istiyorum.. 

Yok eger "Italyan devam edelim" derseniz, Milano icin daha onceki lezzet tavsiyelerime mutlaka goz atin buradan ve de suradan :)

Mucche & Buoi, Milano'nun Ticinese bolgesinde bulunan ve 1860 yilindan beri hizmet veren unlu bir et lokantasi.. Atmosferi ve dekorasyonu ile bizim unlu Gunaydin ve Nusr-et Steak House'larimiz gibi dusunebilirsiniz..

Lezzet olarak beklentilerinizi karsilayacagini garanti ediyorum o nedenle yolunuz Milono'ya duser ve et yemek isterseniz mutlaka ugrayin derim.. :) 

Adres : Mucche & Buoi / Corso di Porta Ticinese 1 - Milano  

Restaurant'in onemli ozelliklerinde biri metre ile sosis satiyor olmalari.. Cok seker ! Siz metre soyluyorsunuz, onlarda olcup,kesip,paketliyorlar :) 

Restaurant menusunde yazili olan ozet bir bilgi..

GenelGoruntu#1

GenelGoruntu#2 
PS : Bu arada resimde gordugunuz firin sakin sizi yaniltmasin. Firinin kapaklari acildiginda icinde gercek komur izgaralarini goruyorsunuz..

 
Dekoratif amacli yapilmis somine mekana gorsel bir guzellik katiyor ve bence modern evlerde de kullanilabilir bir detay ;) Sonsuz Dekorasyon sen ne dersin ?

 
Somine olur da odun eskik kalir mi ? :)

Somine gorunce insanin aklina ya viski ya da konyak geliyor.. Dekorasyonu yapan kisinin bu detayi atlamamis olmasi cok guzel :)

 
Et yiyecegimiz icin tabiki kirmizi sarap tercih ettik ve tabiki kuzeyin efsane Piemonte bolgesi saraplarindan yaptik secimimizi ;)

 
Minik bir ikram : ceviz,armut,parmesan ve bal

Ara sicak denememizi resimlermeyi resmen atladim.. O kadar lezizdiler ki bir cirpida bitirmisiz :) Bizim hamur kizartmamiza benzer hamur toplari denedik. Hamur kiyma ile harmanlanmisti ve soslar ile sicacikken yemek cok keyifliydi.. :
)
Ana yemek icin benim tercihim az/orta pismis bir Tagliata oldu.. Et konusunda biraz nazli olmama ragmen beni fazlasiyla tatmin etti :)

Arkadasim Vinita'nin benim Tagliata'mi bile golgede birakan et tercihi : Costata Bavarese !

Mutavazi bir salata tercihi..

Tatli olarak Italyan mutfaginin en sevilen tatlilarindan biri olan Pannacotta'yi tercih ettik.. Cokta memnun kaldik cunku et sonrasi hafif bir tatli daha da keyifli oldu :)

Umarim sizinde deneme sansiniz olur.. :)

sevgiler
lulu
xxx




9 yorum:

  1. hayallerimin mekanı..

    YanıtlaSil
  2. Somine ve konyak detayini cok sevdim!
    Senede 2 kez et yesem de (genelde otlarla besleniyorum) merak ettim bu mekani. eminim Sevgili cok sevecektir burayi. Onunla bir Milano programi yaparsak, ugrariz. Ben de o mutavazi salata ile idare ederim artik;)

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, bir etsever olarak, burayi listeme aliyorum, olasi bir Milano ziyareti icin. Dekorasyondaki detaylari da cok sevdim. Tam ogle yemegi vaktinde iyi agzimi sulandirdi bu post canim. Bugun cok daha iyiyim, bloglari ziyaret ediyorum bu sabah : ) Canta konusunda ucumuz hem fikiriz, markasi bagiran cantalari tercih etmiyorum, yada yazmayan tarafini disa cevirip kullaniyorum mesela : ) 10. yil kutlamasi icin planimiz hazir, insallah guzel resimler cekip paylasabilirim sizinle de: ) Cok optum canim : )

    YanıtlaSil
  4. @bc oo ne guzel bir yorum :) Et seviyorsun sanirim ? :))

    @Goncha Goncha Gonca'cim Sevgili cok begenecektir bu mekani onun damak keyfine cok inaniyorum eminim gurme olma yolunda emin adim ilerliyordur.. :)

    @Lila Moonlight Aylin'cim et seviyorsan cok begeneceksin.. Serra Yilmaz bile twitter'dan etoburlar icin iyi bir secim diye yorum yapti :)) Bende lezzetine daha cok inandim ! Bende cok opuyorum tatlim..

    YanıtlaSil
  5. Zaten kuzum ben hastayım bu tarz mekanlara bak aklıma de klos geldi amsterdam malum aynen kömür ateşinde pişen kaburga domuz gibisi yok

    YanıtlaSil
  6. waw... wonderland.mistik çok hoş :)
    çok eğlenmiş olmalısınız.ne mutlu :)
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. @Stil Direktorum canimcimm domuz yemiyorum ama kaburga benimde son yillardaki buyuk favorim ! Zubeyir'de dene mutlaka ama mutlakaaa :)

    @habinos Hosgeldin tatlim :) Hem ben hem midem eglendi galiba :))

    YanıtlaSil
  8. @sonsuz dekorasyon super degil mi ? :)) sosis sevmem amam domuz katkili olmasa kesin alirdim sirf olcturup, bictirmek icin ;P

    YanıtlaSil