19 Şubat 2012 Pazar

Milano Unica fuar gunlugu..

Milano'ya yilda 2 kez Milano Unica fuari icin seyahat ediyorum.. 2'den sonrasi Ask'la kacamaklarimiz, tatillerimizin arasina sıkıstırdıgımız ozlem giderme turlari ;)

Peki fuarda klasik bir gun nasil geciyor ? 

Milano Unica; davetli listesinde olan firma ve kisiler disinda ziyaretci kabul etmeyen, dunya modasinin sekillenmeye basladigi en onemli kumas fuari.. Ozellikle "Trend Area" fuarin tasarimcilar icin en onemli bolumlerinden biri.. Tasarimci olmasamda "Trent Area" benim icin de cok onemli cunku koleksiyonlari sunarken trentler ile ilgili bilgi sahibi olmak Turkiye'deki firma ve tasarimcilari dogru yolda yonlendirmemi sagliyor ;)

Biliyorum ki tum moda bloggerlari 12'Yaz sezonuna odaklanmis durumda.. Kafanizi karistirmak istemem ama bu renkler 13'Yaz sezon renkleri ;) Ben favori renklerimi belirledim bile ;)

Dunyanin en onemli gomlek kumasi ureticilerinden biri olan Canclini'nin fuar gorselleri.. Evet, gomlek kumasi ile tasarlanan ceketler 13'Yaz sezonunda da oldukca baskin olacaga benziyor :)  Ozellikle denim ve baskili denimler.. 

Mumessilligini yaptigimiz firmalardan biri de Guabello.. Guabello uzun yillardir DUCATI'nin ana sponsorlarindan biri.. Bu yil ise yeni bir sponsorluk anlasmasi yaptilar.. "Gran San Bernardo" Isvicre Italya sinirinda muhtesem Alpler arasinda kalan bir vadide antika arabalar ile duzenlenen bu yaris.. Italya ve Isvicre jet-set i icin de oldukca onemli bir aktivite.. 2012'de bu yaris icin surprizlerim olabilir :))

Fuarin Ideabiella bolumunde yani en prestijli Italyan yun kumas ureticilerinin bulundugu bolumde cok keyifli bir restaurant bulunuyor.. Bu restauranta fuarin sadece Ideabiella bolumu ziyaretcilerini kabul ediliyorlar ve kosturmali fuar gunumuz icinde cok cok keyifli bir ogle yemegi sunuyorlar.. Ozellikle peynir menuleri cok basarili ;)

Fuar sonrasi kosar adim kendimizi Duomo'ya atiyoruz.. :) Meydanda bulunan, cok ozlenen ve hatta bunyede hep gorme istegi uyandiran muhtesem "Duomo di Milano" yu gormek icin..

Bu kez Duomo'da beni ziyadesiyle mutlu eden bir detay vardi.. O da genellikle Italyan markalarin tekelinde olan bir reklam panosuna Turkiye reklaminin verilmis olmasi !! Muhtesem bir gururdu :)



Otelemize donus vakti.. Hava -6 lardaydi ama hissedilen sicaklik cok daha dusuktu.. Hayatimda ilk kez Milano'yu bu kadar soguk yasadim.. Cok kalin giyinmeyi sevmeyen ben icin biraz izdirapti aslinda ama sarabi yeteri kadar yudumlayinca soguk daha bir cekilir oldu :) o nedenle de yemek sonrasi yuruyus yapma fikri ayri bir keyif verdi.. ;)




Iyi Pazarlar..
lulu
xxx

16 yorum:

  1. 2013 renkleri demek, biz çok geride kalmışız :D ama sayende hemen arayı kapattık ! =) milanodan haberlerin devamını bekliyoruz o halde =)

    YanıtlaSil
  2. :) fuarlarin cok onden gidiyor olmasi biraz iyi biraz kotu Alice'cim.. Simdi sen bana 2012 yaz renkleri desenleri desen ooo cok gecti uzerinden diye dusun dusun dusunurum :))

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim benüm senin yazılar güzel fotolar desen daha güzel aşkım gel şu arka planı sade beyaz yap foto ve yazılarına odaklasın gelenler ve ne olur tek tek tıkla fotolaru büyüt çilesini bize yaşatma aşkısım. Bak sınav yapcam ona göre .) Gir bana; bana değil bloga yani ahhahahhah .) ctrl f yap blogger bilgileri yaz oku annem onları mucxx

    YanıtlaSil
  4. En çok gitmek istediğim yerlerden biri Milano, henüz kısmet olmadı. İş için de olsa, gitmek güzel olurdu :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Lulucum, ne guzel is hayatindan bazi kareler gormek, yeni seyler ogrendim bu yazinda da : ) Acaba o surprizin o geziye katilmak olabilirmi, olursa yan gelip yaninda yatilmaz mi, nasil bir keyif olur o antika arabalarda Alpler de gezinmek yazin : ) Soguga ragmen sarabin da yardimiyla Milanonun gecesinin tadina varmissin ve cidden cok hos bir surpriz olmus Turkiye ilani, ben de senin gibi gururlanmistim NY Times Square de karsima cikinca gecen sene : ) bu arada dagdan bu aksamustu donduk, biraz hastalik telasimiz oldu, esim, onun kosturmacasindan ancak yorumlara cevap vermeye basladim, sen tabiki ilk siralardasin : ) Sormussun, oglumu goturduk, postlarda goreceksin, ilk kayak deneyimini yasadi : ) Ama oncesinde karnaval icin onceden hazirlamaya basladigim bir postu yayinladim bu aksam, karnaval bitmeden yayinlansin diye, dagda yayinlarim diyordum ama 3 tam gun internetsiz yasadim, nasil yaptim ben de bilmiyorum ; ))) Optum canim : )

    YanıtlaSil
  6. @stildirektorum yaaa sen haklisin biliyorum da nasil degistirebilirim ama senesi dolmadan sayfa duzenimi degistirmiycem :) Bir de ben biraz minimalist bir tipim o nedenle de kucuk resimler kullaniyorum ama yeni sayfa duzenimde dikkat edicem soz ! :))

    @deniz saatcioglu Bence senin kadar moda gozukuvvetli birinin Milano gormesi sart ! Senin gozunden detay gormeyi cok isterim Deniz'cim :)

    @Lila Moonlight Hemen rio postuna gelip yanitlarimi oraya yaziyorummmm :))

    YanıtlaSil
  7. duomo duomo o kılısede bır kere ask dıledım cıktı bakalım martta gttıgımde daha fazlasını ısteycegm yanımda baskası ıle :)ne guzel ben de mılano ya hep kongre ıvır zıvırlka gıdıyorum buarada ne ıs yapıyordun :)kumas falan :)

    YanıtlaSil
  8. @Grace cimm harika bir dilek ! kabul olmus olmasi da ayri bir keyif.. Bizde Roma'da sistine sapelinde Alpcan dilemistik ! Alpcan oldu :)) Sen simdi yaninda ask'la sahane bir dilekte bulun, bulunun ve sonra gerceklesince de bizimle paylas :)))

    Kumas mumessilligi yapiyorum cnm.. Italyan'larin en prestijli Biella bolgesi kumaslarini tanitiyorum tr ana markalarina ;)

    YanıtlaSil
  9. henuz 1 hafta olmadan Milanoyu ozlemeye basladim. Senin fotolarla hasret giderdim;) Ben de bir Milano yazisi daha hazirliycam ama fotolar arasindan secim yapmam zor olucak gibi gozukuyor!

    2013 yazinin renklerini cok sevdim, cok Cupcake`ler;)

    antika arabalari ben de cok seviyorum. gecen yaz Nice-Monaco yolunda bir gruba rastlamistim, bol bol cektim fotolarini. oyle bir tura katilabilmek super olur. hatta cok Cupcake olur;)

    YanıtlaSil
  10. soylemeyi unuttum! sarap kadehli fotonu cok sevdim. sarap kadehinin yansimasi hep hosuma gider. guzel bir kare yakalamissin;)

    son fotograftaki cantan sanirim. gordugum kadariyla uzerinde guzel bir desen (arty) var;)

    YanıtlaSil
  11. bu fuara gitmeyi o kadar istemiştim ki. ama kısmet olmadı :( olsun yine de senden de okumuş oldum, çok güzel paylaşım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. @cupcakehayatlar Ne olacak bizim bu seyahat ozlemlerimiz :) Bende ozlem gidermek icin sein postunu bekliyorum :) Cantam Furla cnm.. 4sezon once baslamisti boyle arty desenlere ve bende bayilip almistim hemen.. Baska bir postta daha detayli bir gorsel sunarim senin icin :)

    @Modagrafya Hosgeldin cnm. Ne guzel ! Is icin mi gitmek istiyorsun Milano Unica'ya? Umarim Eylul ayinda olacak fuara gelirsin ve gorusuruz ! :)

    YanıtlaSil
  13. ben de italya'ya 2002 de gitmiştim. Öyle bir yer ki İtalya sevgim yüzünden hem italyanca öğrendim hem de italyanca aşk başkadır diye bir kitap okumuştum:)

    Lido de Jeselo idi galiba adı. Venedik'e yakın bir yer vardı. Orda kalmıştım. Milanoyu da günübirlik gezmiştim. Okuyunca postunu o günlere gittim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. merhaba,
    bu sene bu fuara katılmayı düşünüyorum.ben tasarımcıyım ev tekstili üzerine sizce ev tekstili grubuna da uygun mudur? pek bilgim olmadığından sizin yazılarınızı görünce çok mutlu oldum.yalnız, davetiyeli girmek zorunda mıyız? diğer fuarlardaki gibi ordan işlem yapabiliyor muyuz acaba? ve fuar için 4 bölümden oluştuğunu gördüm bu bölümler hakkında bilginiz var mı? diğer bölümlere giriş hakkımız oluyor mu? çok soru sordum galiba :) şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Hmm is anyone else experiencing problems with
    the pictures on this blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.

    Any suggestions would be greatly appreciated.


    Feel free to visit my blog post; expert appliance repair Tampa Florida area

    YanıtlaSil
  16. Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam
    comments? If so how do you prevent it, any plugin or anything
    you can recommend? I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is very much appreciated.

    Feel free to visit my web site ... yellow pages ad for appliance repair Safety Harbor FL

    YanıtlaSil