2 Şubat 2012 Perşembe

Kemerburgaz Kar Manzaralari :)

Bu sabah uyandigimizda karsimiza cikan manzara bize hafta ortasinda mis gibi  bir tatil armagan etti.. Bizde gunumuzun bir kismini Alpico'ya, diger kismini ise Kemerburgaz semalarinda kar manzaralarini kesfetmeye ayirdik..


Kar gorunce akla gelen en onemli sey kardanadam yapmak olmali.. Dukkan Steakhouse & La Cucina calisanlari da sagolsunlar kocaman bir kardanadam yaptilar.. Ciddi mesele !! lakin tam 2 saatte tamamladilar :))

Starbucks dis mekan masalarinin durumu :) Kayak takimlarimiz Bursa'da degil Istanbul'da olsaydi kahvelerimizi bu masalarda yudumlayacaktik ama bu seferlik sadece resim cekmekle yetindik :((


Parkta kaybolmus bir bank.. 

Kaybolmak uzere bir scooter :) 

Site icindeki bahce katlarindan biri.. Masa uzeri kar kalinligi yarim metre uzeri !! 

Havuzun yuzeyi neredeyse buz tutmus durumda..  ama hala son derece davetkar.. :)

Dus ? Sicak olsun mumkunse :))

Bugun icin en onemli gorevimiz Alpico'yu resmi olarak kar ile tanistirmak :)) Bu nedenle anne , baba ve teyzos is basinda...

Ve Alpcan resmen kar ile temas ederrrrr ! :)))
  
Mutlu bebegim benimmm..  



Sevgiler
lulu
xxx


13 yorum:

  1. Harika harika, ben de istiyorummmmm! Burada da yagmaya basladi iki gundur ama daha tutmadi. Ne guzel bir kar bulusmasi olmus ailecek. Alpiconun elinin kara degdigi kare cok hosuma gitti. Ve senin guzel gulen yuzunu gormek, ucuk pembe sapkanin altinda : ) Kar tatilinin tadini ne guzel cikariyorsunuz, darisi basimiza : ) Kardan adam da cok guzel olmus. Karin altinda sakli detaylar da coook hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Kemerburgazı çok seviyorum ben özellikle oradaki starbucks ve D&R çok hoşuma gidiyor :) resimler çok güzel en çok kardan adama bayıldım :D bebeklerin denizle ve karla tanışması çok heyecan vericidir herzaman :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ay çok iyi yapmışsınız çok eğlenceli olsa gerek:)) bursada bugün fena yağıyor az önce çıkayım dedim ama araba kaymaya başladı aynen geri döndüm:) ama manzara süper görünüyor evde kahve keyfi yapmak en güzeli galiba..

    YanıtlaSil
  4. @Lila Moonlight Aylin'cim Milano karlar altinda az sabret size de ulacacak tatlimmm sonra senden alicaz kar fotograflarini :))

    @Rainbow Gatherer Kemerburgaz yaz ayri kis ayri guzel.. Iyiki buraya tasinmisiz :) Civil civil ozellikle D&R , Starbucks ve cevresi.. Bu arada cok cici bir italyan acildi yeni.. Yolun bu tarafa duserse mutlaka goruselim cnm :)

    @sonsuz dekorasyon Babamdan haberleri aldim.. Bursa bembeyaz olmus bile.. Arabandan uzek dur mumkunse evde bu gunlerin tadini cikart tatlim :)

    YanıtlaSil
  5. Milano, Istanbul hatta Izmir`e kar yagiyor. Ankarada tik yok. Gecen haftadan yerde kalan karlarla idare ediyoruz;)

    Ne guzel ailecek tadini cikarmissiniz beyaz guzelligin. Alpcan`li kareler cok sirin. Biz kar gorunce seviniyoruz, minik adam nasil mutlu olmustur kimbilir;) ciao ciao!

    PS. Dun bahsettigim jazz yazim blogda. Ama bloggerimda sorun var, yeni postlarim updateler takipcilerime gozukmuyor sanirim:( cozmeye calisiyorum. ama http://gonchagoncha.blogspot.com/ adresinden gorebilirsin sanirim.

    YanıtlaSil
  6. Okudum postunu Gonca'cim hatta uzuunn bir yorum biraktim ki daha coook yazabilirdim de.. :)) Bayildim bayildim.. Yilin postu seciyorum !!

    YanıtlaSil
  7. Lulucum, Gonca ile bulusabilecekmisiniz Milano da, kesin tarihlerini unuttumda? Ben gelemiycem yine, hava izin verirse Istanbulda olucaz onumuzdeki haftaici is icin. bu arada seni yine mimledim, yapmak istersen : ) Karda guzel yuruyuslu bir haftasonu diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  8. @Trendydolap Tesekkurler canimmm :)

    @Lila Moonlight Aylin'cim az once son postun icin yorum yazdim canim.. Orada bahsettim durumumuzdan.. Ne yazikki gorusme sansimiz yok.. Cok mutsuzum :( Biz oaradayiz sen burada olmadi ama bu boyle.. :(( Floransa 'ya yaz basi gelmek sart oldu :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel kareler, bayıldım.. :)
    ben hala bi kar fotoğrafı çekemedim inanır mısın :// yarın son şansım sanırım artım :))

    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel fotoğraflar, ben en çok 3lü çekirdek aile fotoğrafınıza bayıldımmmm :) O kadar tatlı mutlu sevgi dolu ki.. Allah nazarlardan saklasın sizi :) Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  11. @Peri Tozu Fotograf Tesekkurler cnm :) Senin resimleri begenmen baska bir mutluluk ;)

    @Wear A Smile Evet canim senden kar fotograflari bekliyorduk ama uzulme haftaya yeni bir kar firtinasi geliyormus :) Herzamani gibi sahane pozlar yayinla bize..

    @Lunapark Queen hihih tesekkurler canimmm :) Resimlere yansimasi ne guzel mutlulugumuzun.. Sende bu duyguyu yasarsin umarim.. Bende cok opuyorum ! :)

    YanıtlaSil