27 Şubat 2012 Pazartesi

Happy Skiing Time !

Kis aylarinin en keyifli stres atma yontemi kayak yapmak olmali.. Bembeyaz zirvelerden ozgurce kaymak gibisi var mi ? Benim hala baska bir alternatifim yok ! Olan varsa tavsiyelerinize acigim :)))



Bu hafta sonu Ask'la Uludag kacamagi yaptik yine.. Kusakli'nin, Italyan'in ve Maden'in keyfini sonuna kadar cikarttik..
Cumartesi gunu sisli, dolayisiyla kayakcilar icin oldukca zorlu ama bir o kadar da eglenceli bir hava vardi.. Goz gozu gormeden ciglik kiyamet kaymak gercekten cok eglenceli :)) Pazar gunu ise ogleden sonraya kadar devam eden parcali bulutlu hava bizi fazlasiyla mutlu etti :))

Yarin ve Carsamba gunu icin Istanbul'da beklenen kar yagisi oncesi buyrun size hafta sonumuzdan bir kac keyifli resim karesi..

Kayaklarimizin kar ile bulustugu muhtesem an ! :)

Mandira cafe'de soluklanma oncesi kayaklarini gelisi guzel birakan yurdumun duzensiz insanlari :) Goruntu guzel olmus ama :)))

Adini (en azidan bas harfini) daglara yazdimmmmm :)

Birazda eglencelik cekimler ;)


Bir cok kayakcinin henuz kesfetmedigi keyifli bir kayak yolu ! 2. Bolge'de Maden pistinin son bitis noktasindan itibaren acilan dar yolu takip edin.. Agaclar arasinda uzun ve keyifli bir pist.. Beni cok mutlu etti.. :)

Otelimiz.. sag tarafi neredeyse kara gomulmus durumda :))

Kayak tatilinde en cok ihtiyac duyulan sey spa olmali..
Ask icin Sauna da vazgecilmez..

Iyi haftalar hepimize !

sevgiler,
lulu
xxx

21 yorum:

  1. aşkımcım ellerine sağlık , haftasonunun tekrarı oldu bana resimlere bakınca :)))

    YanıtlaSil
  2. iste bekledigim post buydu! hala kayak tatili planlarini kesinlestirememis biri olarak cok keyif alarak okudum. eglencelik fotolariniza ise bayildim. Cupcake tadinda bir haftasonu gecirmissiniz, ne guzel.

    YanıtlaSil
  3. Askimmm ! Yeniden talep ediyorum 2 hafta sonra gibi mesela :))

    @GoNcha GoNcha canimmm ne guzel begendigine sevindim :) Senin kar tatilin sanirim islere takiliyor ama kar bol bu sezon eninde sonunda bir hafta sonu kacarsin merak etme :))

    YanıtlaSil
  4. bundan daha iyi olamaz :)
    mutlu kal :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Lulucum, sonunda bekledigim post geldi ve nasil geldi, surprizli. Ne guzel senin guzel gulen suratini gormek, ben bu gulusu gordugum daha cok post istiyorum ama : ) Sanirim resimler yeni telefonunla cekilmis, cok basarili ve buyuk sonunda, gule gule kullan biz de gule gule bakalim resimlere canim : ) Bu arada rengarenk gozlugune bayildim : ) Bu arada siz orada karlar altinda, ben burada bahari karsiladim, ugrayinca gorursun : )

    YanıtlaSil
  6. ay ne guzel :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @habinos Hosgeldin tatlimm.. Tesekkur ederim ve hemen ziyaretine geliyorum :)

    @Lila Moonlight canimim sen daha fazla resimli poz istiyorsunnnn demek ! Elimden geldigince soz :))

    @Ayshe Rose tesekkurler cnm :)

    YanıtlaSil
  8. Evet evet senin gulen yuzunun oldugu postlar istiyorum daha cok, elinde geleni yap. Guzel yorumlarinla beni mutlu ettin yine, senin cicek postlarini da bekliyorum canim. Bu arada sanirim sen twitter dasin, ben degilim : ( Senden bir sey rica etsem, ama aklina yatarsa yap sadece. Simdi bir yeni izleyicim var, ama yorum birakmamis, profilinde link de bulamadim, blogu varmi ogrenmek istiyorum. Google ladim, soyle bir sey buldum, profilindeki goz resmi ile twitterdaki profili baya benziyor, sanirim o, ama twitleyip soramiyorum blogu varmi adresi ne diye, sen yada Gonca yaparmi acaba diye dusundum : ) http://twitter.com/#!/PawlowskaMagda . Baski yok, yapmak istersen anlarim, tanimadigin biri sonucta. Optum cok

    YanıtlaSil
  9. senin icin yaparim tabikiii ! :) Hemen arastiriyorum tatlim, haber veririm az sonra ;)

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar harika çok kıskandım sizi:) Allah'ım hemen bir kar tatili organize ediyorum ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. süpersiniz valla biz dibimizde olan dağa bu sene bir kez çıkabildik. maden uzun güzel bir pist ama diğerleri daha başarılı pistler en sondaki düzleşen yeri bizi deli etmişti:) kuşaklıyı yeni keşfettim harika bir pist resmen direncini test ediyorsun en son dizlerim birbirne çarpıyordu orda yorgunluktan.....:)

    YanıtlaSil
  12. @Trendsum hihi sizi aska getirdiysem ne mutlu bana ! :) Hadi yap program ve pistlerde karsilasalimm :)

    @sonsuz dekorasyon kar o kadar bol ki bu yil bol vaktin var hala.. Bence degerlendirmek icin harekete gecmelisiniz :) Maden pistinin son duzlugu biraz duzelmisti bu hafta , kismen yani :) Kusakliyi bizde tek geciyoruz.. Orada kaymak tum kaslarinin cayir cayir yanmasi demek :)) Yanindaki Italyan pisti de yarismak icin cok eglenceli.. Hem iniste Mandra'da keyif yapmakta harika !

    YanıtlaSil
  13. Lulucum, cok tesekkur ederim canim bakmissin twitter da. Valla gozler cok benzemese o mu acaba diye dusunmezdim, tabi ad ve ulke de ayni olunca. Neyse onu bulmami isteyenler, link biraksin diye dusunuyim ben de : ) Son outfiti begendigine sevindim canim. Eger gelirseniz buraya yine, otele ya ickiye yada caya gidebiliriz mesela, ozellikle yazin o bahcenin keyfini cikarmak harika oluyor, bir kere de brunch a gitmistik bir evlilik kutlamamamizda, temmuz ayi, bahcede oturmak cok guzeldi.

    YanıtlaSil
  14. Ne guzel fotograflar,hayat dolu ve enerjik :) Renkli gozluklerde cok tatli olmus :)

    YanıtlaSil
  15. @Safakslook tesekkur ederim cnm.. Begenmene cok sevindim.. Bu arada gozluklerim wayfarer'in ozel tasarim bir modeli.. Bende cok seviyorum onlari cok neseliler.. Gecen yaz Milano'da gorup uzerine atlamistim :)))

    YanıtlaSil
  16. Hic gormemistim,bende olsam atlardim,gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  17. Yazılarını hep okuyup sıkıldığım zamanlarda keyifli vakit geçiriyorum.

    Her yerde takipçin mi oldum ne (:

    burdan yorum yapmıyodum ama

    O orman yolunu bende ço..k seviyorumm, bise burak öğretmişti aslılarla hep beraber gitmiştik. çılgın ali abide yolun başından sonuna kadar atlaya zıplaya ters düz süppper bir video çekimi yapmıştı
    çok keyifli olmuştu
    ama ben sır olarak saklamayı tercih ediyodum her yer çok kalabalık bari ora bise kalsın diye (:

    sanırım senin kadar paylaşımcı değilim.

    keyifli yazılarda buluşmak üzre ...

    YanıtlaSil
  18. @Deniiiss Deniz'cimmm cok mutlu oldum okuduklarimaaa :) Bir okuyucunun sıkıntılı vakitlerini keyife cevirmek herhalde her blogger'in en onemli dilegidir.. :)

    Orman yolunu yazarken inan belde dusundum.. ama bence kesfetmeleri biraz zaman alacak cunku pist tabelasi yok ve giren korkuya kapilip geri donebilir :)) Bu sezon hep beraber kaysak artik yaaa ! Onumuzdeki hafta sonu icin Ulusag planliyoruz.. Sizin nedir durum ? xxx

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle çok keyifle takip ediyorum seni :)
    ben canım madenimden ayrılamayıp o güzel ormana dalmadığım zamanlar sapağı kesiyorum gerçekten korkup kaçıyolar az bişe gidip gerisin geri geliyolar :)
    bu hafta yiğenimleyim sonra boşuz inşallah buluşurussss

    YanıtlaSil
  20. tamam tatlim ! Bizde bu hafta İstanbul'dayiz.. Haftaya prog. yapiyoruz Uludag icin ama yine haberleselimm ;)

    YanıtlaSil
  21. It all are really enjoyable pics.It look so beautiful.In the Snow weather really like to enjoy.

    YanıtlaSil