29 Ocak 2012 Pazar

Nostalji Tadinda ;)

Annem ve Babam'in tamda benim yaslarimi surdukleri yillarda inanilmaz hareketli bir sosyal hayatlari vardi.. Balo salonlarinda ozel davetler, gece kuluplerinde kutlamalar ve ozel yemek organizasyonlari arasinda mekik dokurlardi..  Cok net hatirliyorum, annem ve yakin arkadaslari surekli farkli kiyafetler giymeleri gerektiginden, sabah baslayip aksama kadar bitirdikleri bir cok gece elbisesi tasarlamis ve dikmislerdi.. Ah o gunlerde blogum olsa size kimbilir ne DIY projeleri sunardim :))) O gunlere dair hatirladigim en belirgin sey; her balo icin yeni bir sac rengi denemeleri ve annecigime en cok sogan kabugunun yakistigi :))  

Dusundum de onlar kadar sosyal yasayabildigimizi hic sanmiyorum :) 

Bir kac hafta once Bursa'ya gittigimde, nostaljik bir post yapabilmek adina annemin evine girer girmez hemen o doneme ait aksesuarlarini aramaya basladim.. Sansliydim ki bir kac keyifli parca bulabildim ama eger aklimda olan tum parcalari bulabilseydim size kesinlikle cok daha keyifli bir nostalji yasatabilirdim..

Gelin simdilik bulduklarimla yetinelim ;)

iyi seyirler 
lulu
xxx




14 yorum:

  1. nefisler =) ne varsa eskilerde var demeden edemiyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. o kupelere bayildim , aaah aah icim gitti resmen:D

    sevgiler ii pazarlar canim

    YanıtlaSil
  3. çok şahaneler Lulucum :)) benim annem de zamanında çok süslü bir kadınmış, saçı, kıyafeti, takıları filan hep ekol olurmuş, ama malesef o zamandan kalan pek bişey tutmamış elinde :( bikaç parça güzel takı bende de var ama takacak ortam yok, dediğin gibi o zamanlar daha güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  4. @irem cok haklisin canim.. Kesinlikle eskiler bizden daha suslu ve daha aktifti :))

    @Kucuk Seyler Acilen onemli davet olsun ve sade bir elbise ile o kokos kupelerden takayim istiyorum :)) Iyi Pazarlar tatlimm ;)

    Guzeller guzeli @Pinar Taki , insan kiziyor di mi neden saklamamislar diye.. Benim kulagima kupe oldu iyi parcalarimi kesinlikle sakliyorum artik ,hihi :)

    YanıtlaSil
  5. ben de senin gibi annemlere gidince hemen arastirmaya basliyorum eskileri. bi de eski fotolara bakip `bu cantan nerede? bu mini etegin duruyor mu?` gibi sorulara basliyorum. ne varsa Cumhuriyet donemi kadinlarinda var dimi?
    harika aksesuarlar bunlar. benim favorim minik yaprak desenli (dogru goruyorumdur umarim) olan kupeler. bence annenden odunc al kullan bunlari;)

    YanıtlaSil
  6. Gonca'cim dun aksam anneme begenileri yorumlari ilettim o da bana "bende daha neler var.. Bi ara arayalim,bulalim" dedi :) Aksesuarlarina resmen el koydum umarim gerisi de gelir :))

    YanıtlaSil
  7. Lulucum, ne guzel nostalji yapmissin, ben de severim annemin eskileriyle oynamayi, benim annem de cok guzel dikis dikerdi, bizi giydirdigi gibi butun arkadaslari da nasibini alirdi : ) Ben en cok o rengarenk uc salkimliyi sevdim : ) Ofisindeki internet sorununun cozulmesine cok sevindim canim, anlamli yorumlarindan mahrum kalmistim bir sure, artik kavustuk : ) yihhuu : )))

    YanıtlaSil
  8. Aylin'cim benimde favorim 3 salkimli.. hatta annemin o kupeler icin dikilmis kiyafetini de bulabilirsek, ikisini birlikte kullanip guzel bir nostalji yasamak istiyorum.. :))

    YanıtlaSil
  9. ah ah ne güzel anılar ve günlerde kullandı kim bilir?
    o altta yaprak olandan annemden ben de arakladım kuzum broş yaptım devasa bu kadar olur hacı

    YanıtlaSil
  10. Wauuuuv muhteşem takılar, hepsine bayıldım. Ne şanslısıııın:)

    denizsaatcioglu.blogspor.com

    YanıtlaSil
  11. @Stil Direktoru aa tesadufe bak.. Annelerin zevki benziyor demekki :)) Bende bi an bros mu yapsam dedim ama kiyamadim , bu halleriyle kullanicam :)

    @deniz saatcioglu Gercekten sansliyim ki annem bu aksesuarlari saklamis :) ama asil "daha benden neler cikar" dediginde cok heyecanlandim.. Merakla bir sonraki Bursa seyahatimi bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  12. TRT 1 de seksenler diye bir dizi var o aklıma geldi posta bakarken ne güzel olmuş annenin saklamasıde harika olmuş sen bence onları kaçır gelinine verirsin ilerde ;)) hatıra..

    YanıtlaSil
  13. bursaya tekrar gelişin olursa haberleşelim

    YanıtlaSil
  14. @sonsuz dekorasyon Aksam bizde izledik seksenleri hakkaten aaaa o da vardi , bu da vardi nidalariyla izledik sahaneydi.. Postum tam seksenler :)) Bursa'ya geliyorum sikca, gelmeden haber edicem soz :))

    YanıtlaSil