17 Ocak 2012 Salı

Let's begin the snow season ;)

Doga bu kis sezonunda biz kayakcilara oldukca comert davraniyor :) Daglarda Mart sonunu rahatca gorecek kadar kar birikmis durumda.. Hatta Nisan basini gorursek hic sasirmam ki zamaninda Nisan ayinda t-shirt ile kayip sezon kapanisi yaptigimiz gunlerde var :))

Gectigimiz hafta sonu Uludag'daydik Ask'la ama degil Kusakli ve Maden, baby pistler bile kapaliydi yogun kar yagisi + sis nedeniyle.. Bizde arkadaslar ile birseyler icip, sohbet edip Uludag'in gorsel olarak tadini cikarttik..  

Hazir kar sehre inmisken gectigimiz hafta sonuna ait degil ama daha onceki neseli Uludag & Kartalyaka kayak tatillerimizden bir kac resim paylasiyorum hemen.. Karli Istanbul sabahinda nese olsun hepimize...

Ask'la klasik sezon acilis pozumuz.. :) Canimiz, bitanemiz, en degerlimiz kayaklarimiz :)

Maden pistinin liftinden cekilmis, kamp yapmak icin yola cikmis bir ekibin keyifli goruntusu..

Kayak demek eglence demek !
Ask ! ;)

Sezon uzun.. Daha nice Kayak postlarinda bulusmak uzere.. :)

Sevgiler,
lulu
xxx







17 yorum:

  1. Her hafta sonu ısım nedenı ıle Uludag ve bansko da oluyorum cekılır cıle degıl kaymadan claısmak :)

    YanıtlaSil
  2. ne sahane yapmissiniz gitmekle. Ben 2 senedir kayaga gidemiyorum islerin yogunlugundan cok uzuluyorum :(

    YanıtlaSil
  3. @Grace ne sanslisin diyecektim ki cileyi gorunce uzuldum.. Hakkaten eziyet olmali senin icin..Arada bi ogle vakti kacamak yapsan ? :))

    @Ayshe Rose Bu sene bi vakit ayirip Uludag ya da Kartalkaya'da ufak bir hafta sonu tatili planla lutfennn, bunu kendin icin yap :)) Bu arada Uludag'a gunluk bile gidip gelebilirsin ;)

    YanıtlaSil
  4. hadi yeni resimler çekelim kuzucum :)))

    YanıtlaSil
  5. hihi :)) Let's go this week-end darling !!

    YanıtlaSil
  6. Harika kareler. Hele ilk foto super. Kayaklariniz yanyana hem esprili, hem romantik duruyor;) bu sene sezonun uzun olacak olmasi harika bir haber. Biz yogunluktan kayak programimizi Subat sonu, Mart basina ertelemek zorunda kaldik cunku. Bembeyaz Cupcake kremasi tadinda bir kayak tatili diliyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. Tesekkurler Gonca'cim.. Ilk foto dedigim gibi sezon acilis fotomuz :) ama cidden romantik dinlence anlarimiza ait.. Dagda insan daha bir romantik havaya giriyor orasi kesin.. Sizin kayak tatiline gittiginiz hafta sonu bizde oldugunuz yere gelebiliriz gunluk olsa bile.. Mutlaka haberleselim ;) xxx

    YanıtlaSil
  8. Ahh içimdeki kayak aşkını arttırdın bu harika resimlerle ki ben i)yi kayamam bile :D Bu haftasonu da giderseniz eğer daha çok resim bekliyorum ^^ Harika bi haftasonu geçirinn :

    YanıtlaSil
  9. Tesekkurler j.d. cimmm :) Hafta sonu gitme planlarimiz var insallah daha da keyifli fotograflarim olacak :)) Bu arada ne kadar iyi kaydigin onemli degil, hepimiz bilmeyerek basladik.. Kaydikca daha iyi olcagini unutmaaaa ! ;)

    YanıtlaSil
  10. ah ah ski olayı deme özledim zaten 2 sene oldu kuzum benim yerime de kaydın saydım öperim

    YanıtlaSil
  11. Senin yerine bu haftada kayicam o zaman Stil Direktorum benimmmmm :)))

    YanıtlaSil
  12. Lulucum, ne guzelmis kar acilis pozunuz, bizim ayak pozu gibi, kumsal versiyonunu da gormek istedim : ) Bu haftasonu iki kat kayarsiniz o zaman, ne guzel bi ayaginiz Bursa da, bol kaymali bir sezon var onunuzde. Ben de cok ozledim kar, kismetse biz de mart sonu gibi gidicez Dolomite larda kaymaya. Canim guzel yorumlarin icin de cok tesekkurler, kizardim : ) Umarim ofisteki internet filtresinden cikabilirim cabucak da, is saatlarindeki molalarda da canimizin cektigi an bulusabiliriz : )) Safak 2 : )

    YanıtlaSil
  13. Aylin'cimmm tesekkurler cnm.. Acilis pozumuzu begenmene cok sevindim.. Sana kumsal pozumuzu da yollayacagim :))) Kisin uzun tatil yapma firsatim olmuyor benim ama inan aklimda Italya ve ısvicre alpleri hep var.. Cok sanslisin cok !! Insallah Kis aylarina denk gelen bayram tatillerinde degerlendirecegim bu planimi :) O zaman senden de detay alirim cnm..

    YanıtlaSil
  14. Lulucum, bugun Bursa'ya gidiyorsunuz, az kaldi minigine kavusmana : ) Sana versatile ve kreativ odulleri yolladim son postumda:

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2012/01/pink-vanity-tags.html

    son zamanlarda en sevdigim postlarina da link yaptim. Sorunsa sadece ana sayfana da link yapabilirim.

    Bol kucaklasmali, bol kaymali, kestane sekerli, iskender kebapli, sicak sarap ve sucuklu bir haftasonu diliyorum sana. Ahhh orada ben de olsaydim : )))

    YanıtlaSil
  15. Aylin'cimmm cok tatlisin.. Hic sorun olur mu.. Aksine cok memnun oldum :) Versatile ve kreativ odullerine layik olmak cok mutlu etti beni :) Sabah senin muhtesem postuna baktim.. Sirkette bir adim atip en azindan postunu okuyabiliyorum artik ama yorum yapamiyorum henuz :( Onu da cozecekler insallah..

    Evettt bugun Alpcan gunu.. Inan burnumda tutuyor.. Beni cok iyi anlarsin eminim.. Hafta sonu insallah hem Alpcan'a doyup hemde Uludag'da kayak yapip keyifli resimler yakalayacagim.. ;)

    keyifli hafta sonlari hepimize ! xxx

    YanıtlaSil
  16. ayyy valla çok özendirdin cnm ya bu sene daha çıkamadık dibimizde uludağ ama keyfini süremiyoruz geçen sene bir kere çıkabildik ama bu sene inşallah daha fazla çıkarız..

    YanıtlaSil
  17. @sonsuz dekorasyon canim cok haklisin insan yanibasindayken nasilsa elimin altinda diye dusunuyor galiba.. Cocuklarin okul tatili bitsin mutlaka cikin.. Suan Uludag ve Kartalkaya'da inanilmaz kalabalikmis, kimse tavsiye etmiyor ;)

    YanıtlaSil