12 Ocak 2012 Perşembe

# CokOkuyanlarKulubu gururla sunar !! :)

Siz de mi cok okuyanlardansiniz ? Hani, cantasindan kitabini eksik etmeyen, arabada, ucakta, plajda ve hatta benim gibi ofiste masa altinda bile kitap okuyanlardan... ??

Oyleyse, hadi bize katilin.. Okuyalim, paylasalim ve paylastikca cogalalim :) Belki boylece bir adim daha ileri gider ve daha iyi bireyler olabiliriz.. ! 

Sevgili cokokuyanlarkulubu ilk blog postu "Biz Kimiz ? ile huzurlarinizda..

Hakikaten gururla sunariz ! ;) 

Son olarak ; dis kaynakli bir okuma kulubune uye olup, neden Turkiye de de yok ki ?? diye hayiflanan biri olarak bu kulubun bir uyesi oldugum icin cooook mutluyum ! Ve bu mutlulugum icin sevgili Deniz Eslek & @Twithemsire 'ye kocaman bir tesekkur etmek istiyorum.. Ama cok kocaman !!! :)))

sevgiler
lulu
xxx



7 yorum:

  1. Lulucum, supersin, Alpico varken bile cok okuyabiliyorsun. Orada olsam ben de bu klube katilmak isterdim : )

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim cnm.. Aslinda Alpcan oldugundan beri daha az okuyorum bende ama basucundan , cantasindan kitap eksik olmayanlardanim hakkaten :) keske burada olsan ve klube katilsan ! Cok mutlu olurdum bende..

    YanıtlaSil
  3. canım takipteyim bende...;) güzel yorumların için ayrıca teşekkür ederim saolasın;)

    YanıtlaSil
  4. merhaba cnm nasıl gidiyor hayat epeydir bloguma yazamadım annem ciddi bir ameliyat oldu anca toparlandık tekrar merhaba:)

    iyi bir kitap okuyucusu değilim malesef:( özeniyorum çok kitap okuyanlara yatmadan önce kitap okuyanlara ama benim böyle bir alışkanlığım yok dürüst olucam. cv lerde hobilerime kitap okumak yazmıyorum:)))

    YanıtlaSil
  5. @sonsuz dekorasyon seni cidden merak etmeye baslamistim.. Hosgeldin ve buyuk gecmis olsun.. Umarim annecigin sagligina kavusmustur.. En onemli sey o ! :(

    @esra ne demek ! Hakediyorsun sen o guzel yorumlari ;)

    YanıtlaSil
  6. Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Tesekkeurler Hayat Cafe Tarifleri ve hosgeldin bloguma :) Bende ziyaretine geliyorm hemen ;)

    YanıtlaSil