4 Ocak 2012 Çarşamba

2012 yilinin super eglenceli ajandasi :)

Her yil Aralik ayinda yaklasan yeni yil icin ajandam Altinyildiz grubuna ait markalardan olan Network ya da Fabrika'dan gelir... 2 yil once Boyner Holding bir kararla tum hazir giyim markalarini Altinyildiz yerine A&Y Marka Magazacilik adi altinda farki bir sirkette toplayinca ajandalarida A&Y adina hazirlanmaya baslandi..

Bu yil gercekten bu konuda uzun uzun kafa yorulmus , ozel bir emek verilmis ve ortaya son derece eglenceli ve esprili bir tasarim cikmis.. Ben tek kelime ile bayildim...

Eminim size cok begeneceksiniz.. :)


 Evetttt.. bu bir ajanda degil, ikibinonikiyi kullanma kilavuzu :)

A&Y Marka grubuna ait markalar.. Hepiniz biliyorsunuzdur eminim Arzu Kaprol'un Network Kadin markasinin tasarim direktoru oldugunu.. 2 yil once Boyner grubu, ARZU KAPROL markasini da bunyelerine katti.. Ayrica Bilsar ile anlasmasi biten Beymen Business markasini da bunyelerine dahil etti ki bu cidden markanin gelecegi acisindan cok cok yerinde bir karardi..

Osman Boyner'in harika yeni yil dilegi.. Tamda benim hayat felsefemin odak noktasi!!

Benim 2012 WishList'im hazir.. Merak edenler buyrun ;)

Bu sene nereye gitsek ? bu soru icin cevaplarim yine WishList'imde.. Ama bu liste her an cogalabilir,degisebilir.. :)) 

Ve Ajandamin en guzel bolumu...

Harika degil mi ?? Ben Ocak ayi icin bu mutluluk onerilerinden birini sectim.. Aslinda 12 ay icinde ozel bir oneri secip isaretledim ve Ask'a verdim.. :))

Sizde bir oneri secin ve Ocak ayi icinde mutlaka gerceklestirin ama mutlakaaaa !!

sevgiler
lulu
xxx

11 yorum:

  1. ajandalar vazgecilmezimdir.
    butun bir sene aklima gelen fikirleri, izledigim filmleri, gordugum sehirleri, gezdigim sergileri not alirim. sayfalari yasanmisliklarla doldurmak cok hosuma gider.
    bu anlamda senin ajandan da cok yaratici gozukuyor. mutluluk onerileri listesine bayildim.
    2012 tum bu onerileri gerceklestirdigimiz mutlu bir yil olsun;)

    YanıtlaSil
  2. bayaa guzelmis :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, cidden cok guzel hazirlanmis bir ajanda! Gule gule doldur sayfalarini hep. Ben de cantama sigacak mini bir ajandacik tasirim hep, gecen seneki mordu, bu sene moleskine den cingene pembesi kaptim bir tane :))

    YanıtlaSil
  4. Bende cok sevdim ajandami ! bunun bir minyaturu olsa da cantamda tasisam istedimmm.. acaba istesem yaparlar mi ?? :))

    YanıtlaSil
  5. Ocak ayı önerileri n hoşmuş, hepimiz uzun süre beklediğimiz yılbaşından sonra bir durgunluk dönemine geçiyoruz ve kimilerinde bu boşluk depresyon yaratbiliyor, bence çok akıllıca yapmışlar :=)


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Her ay icin Gonca'nin dedigi gibi cok cupcake onerileri var.. Her ay basi paylasacagim.. :) Kesinlikle haklisin yogun yeni yil donemi sonrasi bosluk olusuyor ama sanirim cok kisa bir sure icinde Sevgililer gunu telasiyla bu bosluk doldurulur :)

    YanıtlaSil
  7. her sene başında ajandalar içlerinde bir dolu plan ile yenileniyor....hepsinin gerçekleşmesi dileklerim ile...
    çok güzel bir ajanda ..
    çok sevdimmm..
    sevgiler.
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. @chfashiontrend Slm ! Hosgeldin :) Umarim yeni yil ajandalarimiza ekledigimiz tum dilekler kabul olur.. hemen ziyaretine geliyorum simdiiii :)

    YanıtlaSil
  9. lulucum ben de bir kırtasiye malzemeleri severim ezelden :) ajanda ya bayıldım, çok şeker ve eğlenceli görünüyor ama yaaaa! bol neşeli ve anlamlı günlerde kullan... ben de isterim, ben de isterim.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Bu hoş ajandanın tasarımı hangi ajans tarafından yapılmış, nasıl ulaşabiliriz. Yardımcı olabilir misiniz rica etsem :)

    YanıtlaSil