2 Aralık 2011 Cuma

YENI YIL AGACI SUSLEME HEYECANI !

Xmas yaklasmakta.. Bizim icin bunun karsiligi Yeni Yil !! Sanirim yeni yili mutlaka yeni yil agaci ile karsilama gelenegi olanlar hazirliklara baslamistir bile.. Biz bu hazirligi Alpcan sonrasina ayirmistik.. Daha o minik kuzu dogmadan kurdugumuz hayallerden biri; her yilin 1 Aralik gununu Alpcan'in yeni yil agacina ayirmakti !! Sukur ki ! kuzumuz artik ailemizin en onemli parcasi ve bu yil ilk yeni yil agacimiz icin telasimiz basladi :)))

Yalniz Benim Italya'dan gelen firmam ile yogun toplanti ve yemek trafigim nedeniyle 1 Aralik seremonisini 8 Aralik olarak degistirdik.. Neden 8 Aralik ? Cunku Hristiyan tum aileler icin Noel toplari ile unlu "Noel Agacı" hazirligi bu tarihte basliyor.. Elbette ozentilik bir durum yok.. Sadece gecikmis tarihimizi bir anlama dayandirmak icin aldik bu karari.. :))
Ilk yeni yil agacimiz icin degisik planlarimiz var.. :) Daha ozgun, daha Alpcan'a ait olmasi icin aklimiza harika bir fikir geldi.. Mutlaka sizinle de paylasacagimmm.. ;)

Buyrun size Italyan'larin unlu "La Rinascente"sinden cok keyifli xmas suslemeleri ve renk renk Xmas agaclari.. ;)








Kuzu Alpcan'in Yeni Yil agaci icin Roma'da ciktigimiz alisveris anlarindan mutlu bir goruntu ve Alpico'nun "Kirmizi olsun 1 lira pahali olsun" bakisi :)))  

Sevgiler,
lulu
xxx

4 yorum:

  1. yasasin! yilin en guzel, en senlikli ve benim icin de en Cupcakeli zamani geldi;)
    fotolar ne kadar guzel. Romada yilbasi heyecani baskadir diyorum! Alpcan`in agacinin suslenmis halini merakla bekliyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Evettt en cupcake zaman :)) Alternatif yilbasi agacimizi mutlaka postlayacagim :)) Bu arada Alpcan biraz daha buyusun Avrupa'da bir xmas zamanini mutlaka ona gostermek istiyorumm.. Soyle cok kendine has bir kasabada hemde :)) Aminnnn :)))

    YanıtlaSil
  3. Sizin agac kirmizi olacaga benziyor Alpcan in kirmizi sevgisinden, merakla bekliyorum : ) Ben de bugun yapmaya calisicam kismetse. Tiffany kutularindan gonlune gore diliyorum canim. Onlarla agac suslemek de cok hos oluyor : ) Ben de cok sevdim o ailenin fotosunu : )

    YanıtlaSil
  4. Aylin'cim sanirim agacimiz cidden biraz farkli olacak.. Bende ne cikacak meydana cok merak ediyorum :))) Sanirim hepimizin postlarinda bol bol yeni yil agaci temasi olacak bu gunlerde.. Kolay gelsin ve Gonca'nin dedigi gibi cok CupCake bir susleme diliyorummm :))

    YanıtlaSil