15 Aralık 2011 Perşembe

WISHLIST for 2012 !

1. Italya askim hic tartisilmaz ! O kadar cok buyuk sehirlerinde vakit gecirdim ki artik daha ufak sehirler ve kasabalar gorme zamanim geldi de geciyor bile.. O nedenle Lazio & Toskana bolgeleri arasinda kalan sahane ortacag kasabasi Umbria'da, hem festival haftasini yasamak hemde araba kiralayip soyle ufak ufak bolgenin dogal termal guzelliklerini gezip oradan Toskana'ya akmak istiyorum ! Hemde soyle 11.YY dan kalma muthis bir ortacag evinde konaklayarak... Aminnnn :))


2. Agustos dogumlu bir deniz kizi olarak yaz baslar baslamaz hemen bir deniz tatili !!Artik destinasyonum gidilecek yerler listemin baslarinda olan Amargos mu olur , Sicilya mi yoksa Amalfi kiyilari mi onu bilemem ama iclerinden birini bu yaz mutlaka gormeliyim..

   amargos                                     amalfi coast         
      
sicilya
          
3. Efieeeee ! my best & lovely greek friend ! l really wish to see you again & again.. in Athens or in Istanbul.. But this for sure !! ;) xxx

4. Alpcan'in muhtesem markasi Dwell Studio'nun yeni koleksiyonundan Alpico'nun tasarim odasini senlendirecek en az 3 parcaya sahip olmak ! 


5. Subat basinda bir Milano seyahati ile birlikte sezonun son kis indiriminden yararlanmak ! ki bu noktada alinacaklar listem cok kabarik.. pufff :))
6. Vilebrequin'in baba-ogul sortlarindan asklarimmm icin "iste bu tam benim asklarima gore" diyebilecegim bir desen :)


7. Yilin ilk gunlerinde, Alpcan'in ilk dogum gununu cok ozel ve hatirlanir kilacak bir fotograf cekimi ! (Bu konuda konsept calismalarimiz sevgili Ceren Saner ile devam ediyor) 

8. Cok cok kiymetli Montepulciano D'abruzzo, Barolo, Barbaresco...... saraplarimizi acmak icin dostlarla nice nice keyifli Italyan geceleri..

9. Daha fazla kitap okumak ! (malumumuz Alpcan performansimi bi parca etkiledi..)

10. Ve kesinlikle hem kendim, hemde tum insanlik icin, daha nice nice hayallerimizi & isteklerimizi gerceklestirebilmek adina SAGLIK 'li bir yasam diliyorummmm !! ;)  

Ciao Ciao ,
lulu
xxx

5 yorum:

  1. Lulucum, harika bir liste bu. Bekliyorum o zaman seni Toskana da : ) Umbria yi gormeyi ben de cok istiyorum, geliriz sizi gormeye. Amalfi ve Sicilya da ayni sekilde benim listemde var : ) Subat basi Milano demek, umarim indirimde birseyler kalmis olur zevkine gore, ben de ocak ayinda bir kacamak yapsam mi diyorum : ) Benim oglum da 4 ocak dogumlu, 3 yasini yakinda kutluycaz, sizin pro foto cekiminizi dort goz bekliyorum o zaman : ) Kitap konusunda sana katiliyorum, simdi okudugum kitaplar ogluma okudugum cocuk kitaplari ama onlarin yeri de apayri : ) Baci&Abbraci

    YanıtlaSil
  2. Ahh Aylin'cim Umbria icin cok ciddi planlarim var.. ama zamani nasil olacak simdilik belirleyemiyorum :) Eger gelirsem kesinlikle Floransa'ya kadar uzanacagim soz ! Amalfi cocuk ile belki biraz zor olabilir ama Sicilya icin cok keyifli yorumlar aliyorum ozellikle mutfaklari cok bi baskaymis.. Kararsizimm.. Bi taraftan da Yunan askimiz cok buyuk ;) Milano kacamagi yapmalisin !! Ocak ayi alisveris icin cok daha sansli olacagin bir vakit.. ben indirimlerin sonunu ucundan yakalarim ancak :) Veee benim oglusumda 6 Ocak dogumlu :))) Oglak erkeklerimiz var desene !! ve eminim senden bu konuda ogenecegim cok detay vardir :))

    YanıtlaSil
  3. ne kadar Cupcake ve icten dilekler bunlar. En kisa zamanda gerceklesirler umarim.

    1., 2. ve 5. dilek benim listeme de girebilir;)

    Ortacag satosu yillardir hayallerimi susluyor.

    2 yaz once Amalfideydik, tavsiyelerde bulunabilirim. Hatta dipnot.tvye Amalfi yazisi yazmistim. Linki http://www.dipnot.tv/2033/AMALFi-sahilinde-SEVGiLinin-izinde.aspx

    Milano benim takvimde Subatin 2. haftasi gozukuyor. Orada karsilassak cok Cupcake olur;)

    YanıtlaSil
  4. ben çok merak ediyorum küçük alpcan beyin fotoğraflarını ! =) ayrıca da lulucumm wishlistine bayıldım tam bir gezi blogu yazarına uygun olmuş ! umarım yeni yılda hepsini gerçekleştirebilirsin ;)

    YanıtlaSil
  5. Gonca'cim simdi takvimime baktim da 6 Subat'a biletimi kestirmisiz ;) 6 / 10 Subat arasi Milano'dayim insallah ayni tarihlerde sende orada olmayi planliyorsun :) Amalfi gercekten yillardir planlarimda ama onceligi hem baska destinasyonlar kapti :) Eger kararimiz bu yaz Amalfi olursa mutlaka senin tecruberine ihtiyacim olacak.. ama yazini da hemen okuyorummmm :)

    Alice tesekkurler canim.. Cekim bu Pazar gunu yapilacak bende merak icinde bekliyorum.. Dogum gununde sizinle de paylasacagim :) Umarim hepimizin wishlistleri planladigimizin daha uzerinde gerceklesir ;)

    YanıtlaSil