26 Aralık 2011 Pazartesi

#NOELBOOM

Styleboom 'un yeni yil eventi #NoelBoom dun aksam Asmali / KafePi 'de gerceklesti.. Bir onceki geceden bir baska yeni yil partisinin yorgunu olmamiza ragmen, Ask'la el ele hem Boom'un yaninda olmak, hem de sevdigim bloggerlar ile tanismak askina dustuk yollara.. Iyiki de dusmusuz.. :)

Bloglari disinda sahsen de tanima firsati buldugum sevgili; Nazra Jewels 'in harika tasarimcilari Aslınaz & Nadin , Madam Chic Lunapark QueenDeniz Saatcioglu , j.d. , ByWonderland , Deniz Eslek : Hepinizi ayri ayri tanidigima cooook sevindim..

En buyuk eksik Cupcake Hayatlar & Lila Moonlight 'ti.. Keske sizde Istanbul'da olsaydiniz !


Boom cok heyecanliydi !! ve cokta guler yuzlu !! Minik detaylarla suslemisti masalarimizi :))

En cok xmas sekerlerimizi sevdim.. KafePi 'nin neseli shotlarini da :)

Santa Boom ! :) Yeni yil agacimiz ve million parca hediyelerimiz...
Ben 44 !  ve bana ne cikacak heyecani :))

Bol bol seyahat eden ve seyahat resimlerini hem bellekte, hem pc de, hem de cd de saklayan biri olarak tam bana gore bir hediye ! Beymen Club'tan CD saklama kutusu ;) Tesekkurler Boom !  Sevgili Twithemsire 'ye ise hastasi oldugu ByWonderland 'dan bu sahane cupcake notluklari cikti.. (sanirim cok amacli kullanilabilir) Eger tatli CupcakeHayatlar aramizda olabilseydi, bu hediye kesinlikle onun olurdu.. !!

Ask'i da eli bos gondermedi Boom ! :) Tesekkurlerrrrr...

Bu arada ben oyle hediye almaya bayilanlardan degilim.. Daha cok vermeyi, mutlu etmeyi seviyorummm.. Galiba meditasyon ile dengeleyemedigim tek alma/verme sorunum bu.. Tabi durum boyle olunca sevgili Boom bana hediyemi verdiginde bende ona minik bir hediye armagan ettim ! Begendin mi Boom ??? :))) Biz senin partini de, hediyeni de, gulen yuzunu de coook begendik !!

Sevgiler
xxx
lulu 

 

18 yorum:

  1. ne güzel fotoğraflar ! ben de orda olmak istiyoruuuum :D çok kıskandım sizi her türlü sosyal medyada bu duygumu dile getirdim amaa =))

    YanıtlaSil
  2. Hehehhe çok güzel anlatmışsın canımmm :) Gerçekten çok güzel ve neşeli bir akşam oldu, iyi ki de tanıştık! :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Cok hos bir post olmus ellerine sagliik (: cok memnum oldum tanistigima canim umarim en kisa zamanda tekrar gorusebiliriz (:

    Sevgiler
    Madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Alice ! Bi an Istanbul'dasin ve kesin gelirsin diye dusunmustum bende :(( Ama sozumuz soz sen geldiginde sana ozel parti yapilacak :)

    Lunaparkqueen & Madam Chic Tesekkurler :) cok sekerdiniz.. Kesinlikle iyki gitmisim diye dusunuyorum :) En kisa zamanda yeniden karsilasiriz umarim.. ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu harika partiyi kacirdigim icin cok uzgunum. Twitterdan parti heyecaninizi takip ettim ve orada olmayi cok istedim. Cupcake hediyeler de cok guzelmis. Bundan sonraki ilk blogger partide gorusebilmeyi diliyorum 2012 icin. O zamana dek Cupcake tadinda kalin!!!

    YanıtlaSil
  6. www.passoplus.com26 Aralık 2011 15:45

    Güzel hediyen ve neşeli partin için tekrar teşekkürler boom :)))

    YanıtlaSil
  7. Gonca'cim sen Istanbul'a adim atar atmaz bulusuyoruz hic kacari yok artik :)

    Kuzu Ask'i sende cok tatlisin.. Hem hediyende cok Boom.. :)

    YanıtlaSil
  8. İstanbul'da olsaydım da keşke hepinizle tanışabilseydim^^ Ama olsun bu sayede blogunu tanıdım ;)
    Ama galiba yazıda bi hata olmuş kuzum, ben katılmadım partiye^^

    YanıtlaSil
  9. Lulucum, ne guzel bir parti olmus bu, kacirmisim cidden :( ama sayende ucundan tattik, ev sahibesi de konuklar da hediyeler de ortam da cok hosmus :) bu arada biz bugun Istanbula geldik ailecek, hem is hem aile kavusmasi tatili. Isten ve akraba ziyaretlerinden firsat bulabilirsek seninle tanismayi coook isterim, bana lillamoonlight@gmail den, iki L ile, yazarsan kontak bilgilerini seni ararim canim, cok optum :))

    YanıtlaSil
  10. @ j.d. aaa ben cidden tanistigim baska biri ile seni karistirmisimmm :)) Ama simdi daha cok mutlu oldum seni tanidigima.. Aslinda dun bloguna bakarken sanki biraz farkli gibi diye de dusunmustum :)) Ozur dilerimmmmm ama iykide yanilmisim da seni bulmusum :))

    @ Aylin'cimmm hemen mail atiyorum sana talimm :) xxx

    YanıtlaSil
  11. keske o an tr de olsa ıdım oysa kı ne de cok katılmak ıstemıstım

    YanıtlaSil
  12. Nerelerdeydin Grace ? Baska bir organizasyonda mutlaka ol sende :) Cok keyifli ve cok sıcak gecti noelboom ;)

    Bu arada takibe aldim seni.. Italya asigi birini takip etmezsem olmassss :)

    YanıtlaSil
  13. yaa bi ben mi gitmedim bu boom un partisine... :( şimdi fotolara baktıkca canım gidiyor...off off akılsız başım..seninle de tanısırdım ne güzel... en kısa zamanda bi organizasyon yapmalı artık...iyi seneler canım

    YanıtlaSil
  14. yaa evet ! gelseydin keske.. Hayir bilseydim baski yapardim hadi hadi diye :))) Bence de yeni yilda guzel bir toplanti yapalim aramizda.. soyle fazla kalabalik olmayan bir kahve icimi en azindan ;)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel bir geceymiş keşke ben de orda olabilseydim, hem tanışırdık... Ben de senin blogunu çok sevdim ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. berilla Tesekkurler ! keske gelmis olsaydin.. bende seninle tanismayi cok isterdim.. :)

    YanıtlaSil
  17. a-aa postlarda görüyorum. ne çok blogger varmış o akşam orada. bense pek kimseyle tanışmadan dönmüşüm :( masalar uzaktı sanırım.
    başka bir organizasyonda karşılaşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  18. Moderella ciddi misin ? Bende uzuldum simdi.. Umarim bir sonraki organizasyonda tanisma firsatimiz olur cnm.. :)

    YanıtlaSil