6 Aralık 2011 Salı

My Make-up products ;)

 Sevgili Lila Moonlight tarafindan bir sure once bir zincir post icin mimlenmistim.. Zincir'in konusu, makyaj malzemelerimizi paylasmak/tanitmak.. Kosturmali gunlerim arasinda bu postu hazirlamam biraz geciktigi icin kendimi suclu hissediyordum ama simdi sorumlulugumu yerine getirmenin buyuk mutlulugu var uzerimde :))) 

Postumu sevgili Lila Moonlight  'in enn sevdigi renk olan Mor kadeh dolabimin uzerinde hazirladim.. Enjoy it !! ;) 



Mascara soz konusu oldugunda DiorShow/Black Out vazgecilmezim.. Waterproof oldugunda cok cok basarili oldugunu soyleyemem ama cogu zaman waterproof halini tercih ediyorum.. Bazi gunler ise daha carpici kirpikler icin akmasini goze aliyorum ;) Bir baska vazgecilmezim de Clinique lash power mascara ! Ilık suda pitir pitir dokuluyor olmasi nedeniyle seyahatlerimde yanimda bir de Lancome/BiFasil tasimak zorunda kalmiyorum.. Goz kaleminde tercihim Mac ya da Lancome ama suan kullandigim Clinique 07 really black, 05 chocolate lustre ve 15 cocoa shimmer icin de kefil olabilirim..

Makyaj yapmayi cok sevmedigim icin fazla makyaj malzemesine sahip degilim ama parfum konusunda hic durmak bilmiyorummm !! Ennn sevdigim koku yillardir hic degismedi.. Dior/Jadore ;)  Ozellikle geceleri bu kokuyu tercih ediyorum ve gordugunuz uzere her boyu mevcut ! Boylece Clutchlar ile de rahatlikla yanimda tasiyabiliyorum.. Bu arada nazar boncuklu ve melek motifli L harfi 2002 yili Ask'la yuzuklenme gecemizin hatirasi.. Tum katilan davetlilerimize kendi isimlerinin bas harflerini hediye etmistik.. ;)

Yine olmazsa olmaz 2 parca.. Lancome/Effacernes Longue Tenue 01 (spf 12) ve canim alligim, pembe/seftali gecisli Dior Blush Edition Dentelle.. Birde bronz renkte bir vazgecilmezim var.. Onu resimlemeyi atlamisim.. Lancome/Star Bronzer.. Kesinlikle tavsiye ediyorum cunku kullanimi da son derece pratik ;)

Cok fazla ruj kullanmayi sevmiyorum ama bu yil mat ruj modasi sebebiyle Clinique/Beach Coral ve Guerlain/Divinora 275 kullaniyorum.. Guerlain'in ozellikle ust kisminin ayna olmasi cok pratik.. :) Parlak modasi varken tek tercihim Dior Addict 004'tu.. Bu rujun fircasi 360 derece donuyor o nedenle surumu cok keyifli.. Tabi birde ilk iki resimde gordugunuz Blistex/Lip Splash dudak nemlendiricim var ki o da kayak yaparken tek tercihim.. ;)  

Oje ! Mac sahane.. ama elbette bol bol Flormar tercihlerimde var hemde boooool boooollll :))))

Simdide en neseli bolum ! Bende bir kac blogger arkadasimi mimlemek istiyorum ki onlarda bu zincir'in bir parcasi olsunlar.. Elbette bir baski soz konusu degil ;)

Sevgiler
lulu
xxx



9 yorum:

  1. ne kadar zarif bir post olmus bu. aynali tabak da cok hos, makjay malzemelerin de.
    bi de tabi L harfini de cok sevdim. davetlilerin bas harflerine gore dagitmissiniz. ama gorur gormez ben bu L, Love`in Lsi diye dusunmustum;)
    Cupcake tadinda bir gun diliyorum!

    YanıtlaSil
  2. Begendigine cok sevindim canim.. Ozendim bezendim sizin icin :))Tabagim yazdigim gibi Melike'nin hediyesi.. Cok yetekli bir stil asistani kendisi.. Twitter'dan gorusuyorsunuz zaten.. Umarim onu cok cok iyi yerlerde gorecegiz.. ;)

    Gunumuz Cupcake tadinda gecsin !

    YanıtlaSil
  3. Lulucum ellerine saglik cok zevkli bir post olmus, mor uzeri aynali tabak cok hos, L harfi ve davetlilere ismine gore dagitma fikri ise super. Jadore bana hediye gelmisti, bana kokusu cok keskin geldigi icin anneme verdim. Makyaj urunlerine gelince, o dior allikta gozum kaldi, ne guzel az ve oz urunun var, yer derdi yaratmaz hic. Bu arada gec yaziyorum cunku bugun acayip yogun gecti, soyle rahat rahat yorum yazmak icin aksami bekledim. Keyifli bir hafta diliyorum canim :) tekrar tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. lulucum bende çok seviyorum mac ürünlerini ama ojelerini henüz denemedim. lancome siyah far paleti sürekli elimde:)) çok seviyorum. dior parfümde favorilerimden:))) mimlendim galiba:)) hehe eğlenceli postun için teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  5. @Aylin at Lila Moonlight canim tesekkurler cok sevindim postumu begendigine :) Jadore gercekten cok keskin bir koku haklisin o nedenle bende gece davetleri disinda kullanamiyorum.. Gunduz kokularim fazlasiyla fresh ;) Dior alligi kesinlikle tavsiye ediyorum.. Gun boyunca tazeleme geregi bile duymuyorum en guzel ozelligi bu benim icin :))

    @sonsuz dekorasyon cnm mac ojelerinin surumu cok keyifli.. Renkleri de oyle.. Mutlaka dene.. Evettt Mimledim seni ! :) Eger katilmak istersen keyifle postunu bekleriz :)) xxx

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim beni de kattığın için:) ben hala hah, işte bu, dediğim ürünlere ulaşamadım makyajda. Bir tek nemlendirici için tamamdır diğyebiliyorum: Clinique kullanıyorum daha çok. diğerleri deneme yanılma mazemeyle dolu.. ve hüsran.. bir de onca para verip alıyorsun çer çöp oluyor:)

    YanıtlaSil
  7. Delicimmm ne mutlu sana,tertemiz bir cildin vardir.. :) ! Bakma bende aslinda hic sevmiyorum ama is hayatinda biraz kendime bakmam gerekiyor mecburen.. Ama inan fondoten denen sey nedir hic ogrenmedim ogrenmekte istemiyorum :)))

    YanıtlaSil
  8. Bence gayet de güzel ürünlerin var. Bloğunda fotonuda gördüm çok güzel makyaj yapmışsın. :)Mac ojelerine bayıldım. Artık takipte olucam seni. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. @nymph Aa oyle mi dersin ? :) oyleyse ne mutlu bana.. tesekkurler cnm.. bende takipteyim ;) xxx

    YanıtlaSil