4 Aralık 2011 Pazar

Cumartesi Keyfi.. ;)

Bu hafta sonu icin daha haftanin basinda planimizi yapmistik.. Bir klasik olan Rumeli Hisari/Bebek arasi yuruyus, Bebek parkinda bogaza karsi dinlence ve aksam icin bogazdan taze taze tutulmus baliklar esliginde ask icin raki/balik,  benim icin beyaz sarap/balik gecesi :)  

Ladureee ! Benim icin dunyanin en keyifli dukkani.. Saatlerimi orada rahatca harcayabilirim !


Keyifli yurusumuzun sonunda Bebek parkinda Laduree'nin dondurmasi esliginde hem dinlendim hemde lezzetlendimmm :)

Ask'ta Starbucks/Americano ile keyif yapti.. Sonra da bana dondurmanin buz gibi yaptigi ellerim isinsin diye Mint Mocha hediye etti :)) Kahve sevmem ama Starbucks Mint Mocha'nin icimini cok sevdim..  

Biz Ask'la dinlenirken Alpico'da Laduree torbasiyla eglendi :))  

Gunes batmak uzere.. Hava da ciddi sogudu ! Geri donus zamani ve Bogaz koprusunun uzak goruntusunu..

Rumeli Hisar'li Ask'in en sevdigi kopru Fatih Sultan Mehmet koprusu cunku cocuklugunda bu koprunun yapilisina sahit olmus.. ;) 


Aksam yemegi icin hazirliklar tamam.. Alpico uyudugunda romantik ve lezzetli yemegimize baslayacagiz ;)

Yemek oncesi her zaman hafif hafif demleniriz.. Kocis baligi raki ile oldurmeyi tercih eder ama ben son zamanlarda beyaz sarap icmeyi tercih ediyorum.. Sanirim son Roma seyahatimizin uzerimde biraktigi en buyuk etki bu :))

Esimin anneannesinin hediyesi bu sevimli bardak aksesuarlarimi cok seviyorum.. Ozellikle Milli Saraylar yemek takimlarim ile birlikte soframiza cok yakisiyorlar..

Keyifli Hafta sonlari !!!! ;)

Sevgiler
lulu
xxx

7 yorum:

  1. ne guzel Cupcake bir haftasonu gecirmissiniz. fotolar anlatiyor herseyi.
    raki bardaklarinin susu aksesuarlara da bayildim. cok zarif.
    hep boyle Cupcake tadinda kalin!

    YanıtlaSil
  2. Harika bir haftasonu olmus. Bogazi, Bebek i cok ozlemistim, sayende tattim ucundan, Laduree da cabasi : ) Sofran harikaymis, hep boyle keyifli yemekler olsun canim : )

    YanıtlaSil
  3. Goncha'cimm ! Kucuk ama buyuk mutluluklari cok seviyorum.. Hayatimdan hic eksilmesinler umarim ! Bu arada annenanne ne kadar yaratici bir kadin bi bilsen.. :))

    Aylin'cim bogazi bizde bi suredir vakit ayirip boyle guzel yasayamamistik.. Laduree zaten acidigindan beri mabet benim icin :)) Cok tesekkurler cnm..

    YanıtlaSil
  4. cnm istanbulun en keyifli şeylerini tek günde yapmışsın cnm:)) rakı balık keyfide pek bir güzel olur ama bazen rakı yerine bende şaraptan yana kullanıyorum tercihimi:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Cnm benim sevgili Rumelihisari'nda buyudugu icin , bu tur bizi hep cok mutlu ediyor :) Cocukluk anilarini dinliyorum ve cok guluyorum :)) Tabi simdi bu anilari Alpcan'a anlatiyoruz.. :) Kendinize vakit ayridiginiz bir hafta sonu bu turu sizde yapin mutlaka..

    YanıtlaSil
  6. lulucum, fotoğraflar süper görünüyor, çok eğlenceli ve mutlu bir gün yaşanmış...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ozge'cim hakkaten cok keyifli bir gun&geceydi.. Basbasa kalmak herzaman mumkun olmuyor :(( o nedenle bir sonraki basbasa vakit icin simdiden heyecanliyiz bizde :)) opuyorum tatlim !

    YanıtlaSil