9 Aralık 2011 Cuma

Alpcan'in Alternatif Yeni Yil Agaci :))

Veeee Alpcan'in alternatif yeni yil agaci hazir :))

Ilk yeni yil agacimizin bizim icin biraz anlamli olmasini istemistik.. O nedenle Alpcan'in oda rengine uygun aksesuar alisverisimizi yapip agacimizi bi guzel susledik.. Hemde ne buyuk bir keyifle !!

Bu arada agacimiz, dogum sonrasi hediyeliklerimizi dagitmak icin muhtesem tasarim atolyesi c'est ca 'nin ellerinden cikmisti.. Dogum sonrasi aile albumu olarak kullanmayi planladigimiz bu guzel agac, yeni yil suslememiz icin super bir alternatif oldu..
 
Biz cok begendik , Alpcan da toplara ve isiklandirmaya bayildi.. Bakalim siz nasil bulacaksiniz.. ;)








Mutlu Cumalar Hepimize !

lulu
xxx

14 yorum:

  1. Çok neşeli eğlencelii...Şimdiden tüm aileye mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. cok sevimli, cici tam Cupcake bir agac olmus bu, ben cok sevdim;)
    kesinlikle sizin mutlulugunuzu yansitan bir agac.
    Cupcake mutluluklarla dolu bir yeni yil olsun;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Lulucum, super olmus bu agac. Cok yaratici, renkler de tam benlik. Hatta ben de oglumun odasina bu renklerde mini agaclar koydum, ama biz de isiklandirma yok. Tebrikler canim : ) Bir de son postumda sana mini bir mim var eger yazmak isteyecegin bir konuysa. iyi haftasonlari canim.

    YanıtlaSil
  4. Tulin'cimmm tatlim cok tesekkur ederim.. Mutlu Yillarimizda hep yanimizda ol insallah :)

    Cupcake arkadaslarim Gonca & Aylin ! Begenmenize cok sevindim.. O kadar buyuk bir ask ile hazirladim ki o enerjiyi hissetmis olmaniz harika ! Enn cupcake yilimiz olsun ! Keyifli hafta sonlari..

    YanıtlaSil
  5. Ağaç çok güzel ve değişik olmuş... çok yaratıcı :)))

    YanıtlaSil
  6. Tesekkurler Alev ! Elimden , icimden gelen herseyi yapiyorum minik kuzu icin :))

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş ya bir kere klasik yeşil olmamasını çok sevdim =)

    YanıtlaSil
  8. Hosgeldin Irem :) Cok tesekkurler.. Begenmene cok sevindim..

    Bu arada biraz goz attim da.. hemen takibe aliyorum seni ve guzel yazilarini.. ;) xxx

    YanıtlaSil
  9. lulucum çok hoş görünüyor genelde yılbaşı ağacı denince çam ağacı gelir insanın aklına ama bu çok hoş görünüyor renkve ışıkla harika olmuş nice senelere:))

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Cok zevkli, dekoratif bir gozun agacimizi begenmesi de ayri bir guzel oldu !! Tesekkurler canim :))

    Nice nice keyifli postlarda bulusalim yeni yilda da !

    YanıtlaSil
  11. lulu süper ve çok orjinal olmuş özel yeniyıl ağacınız, bayıldım.
    nice sağlıklı ve mutlu yeniyıllara!

    YanıtlaSil
  12. Tesekkurler Ozge'cim.. :) Ilk yeni yil heyecani guzel bir agac icin extra ilham verdi galiba :)) Mutlu yillar sana da cnm ;)

    YanıtlaSil
  13. Buna bayıldım!!Diğer kocaman yılbaşı ağaçları da neymiş bu dururken ;)

    YanıtlaSil
  14. Heyy j.d. harikasin.. Bayildim yorumuna :)) tesekkurler cnm !

    YanıtlaSil