11 Kasım 2011 Cuma

Roma'nin minik tezgahlarinda buyuk mutluluklar..

Bir seyahati daha sevgiyle gecmise teslim ettik.. :) Hersey cok keyifliydi ve de en onemlisi Alpcan cok mutluydu.. Onun mutlu anlarini mutlaka ayri bir post yapacagim !! 

Bizim icin de daha once gidip sindire sindire gezdigimiz bir sehirde yeniden bulunmak ayri bir keyifti.. Gonlumuzce ve sadece sehrin sevdigimiz koselerinde harika vakitler gecirdik.. :)

Bir dolu detay var sizinle paylasmak istedigim.. hepsi de buyuk bir keyifle yasandi.. Umarim sizde bakarken en az bizim kadar keyif alir, kendinizi yogun is temposu arasinda 5 dakika bile olsa Roma'da hissedebilirsiniz ;) 

Otelimiz Villa Borghese'e cok yakin bir noktadaydi o nedenle sabahlari harika parklar arasindan Spagna meydanina, kahve keyfine dogru uzandik.. Pazar sabahi yolumuz uzerinde cok sirin bir pazar kurulmustu.. gelin sizinle de bu pazarin keyifli tezgahlarini yeniden gezelimmmm...

lulu
xxx 

Bu tur minyatur pazarlarda ennnn sevdigim sey peynir tezgahlari.. Bu tezgahlardan peynir tadimi yapmaksa ayri bir keyif... ;)

Makarna & Sarap ne guzel bir ikilidir... ;)

Saraplarin sergilenisi o kadar sirin ki, sabahin korunde icme istegi yaratiyor insanda.. :))

El boyamasi cantalar... Pek benim tarzim degiller ama hepsi de ozenle el emegi goz nuru hazirlanmis...

Cicek tezgahlari... Seyrine bakmak insanin icini rahatlatiyor...
Eger gunun birinde Roma'da hayal ettigimiz gibi ufak bir dairemiz olursa, sabahlari bu tezgahlardan minik cicekler almak benim icin cok buyuk bir zevk olacak :)
Tazecik cicekler.. Mis gibiler...

Tablo nasil farkli yorumlanmis bakar misiniz ?? !! Iste biz Italyanlarin bu muthis kreatif yonlerinin hastasiyissss ! ;)

Kedi sevmem :)) Ama bunlar cok sirin... ;)

Kara kedi cogu kisi icin "ugursuzluk" ifade etsede ben onlari daha sirin ve daha asil buluyorum :))

Ve !! Aksesuar tezgahlari... Bu son derece basit bir yuzuk ama ben kendisine bayildimmmm ! Her ne kadar mucevher takmayi tercih ediyor olsamda bu yuzugu gordugumde hemen benim olsun istedim :) Oldu da !

Blogum oldugunu ve onun icin resim cektigimi duyan sevimli Italyan teyzecik hemen bir resim karesi icin hazirlik yapti, yuzuklerini dizdi :))

2. el aksesuarlar... Yasanmisliklar, hikayeler...


3 yorum:

  1. Lulucum, ne guzel Romayi Romali gibi yasamissiniz, carsisi pazariyla. Parmaginda yuzuk denedigin resmi cok sevdim, gule gule kullan canim. Diger Roma postlarini da bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  2. Roma da merka ettiğim yerlerden inşallah bir gün bizde eşimle gideriz . pazar alanları bizimkileri aratmıyor gibi görünüyor.:)

    sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler yorumlariniz icin :) Cok keyifli ve Roma'li gibi yasamaya calisarak gecirdik gunlerimizi.. Detaylari postlamaya devam edecegim :) Tanrim ! ne cok sey var anlatmak istedigim bi bilseniz :))

    YanıtlaSil